morsky blog

srijeda, 26.09.2007.

cjeloživotno obrazovanje


Upravo sam shvatila da se uklapam u najsuvremenije trendove obrazovanja. Naime, cijeli život nešto učim. Tzv. cjeloživotno obrazovanje.
Trenutno, uz to što pohađam (opet!) prvi razred osnovne škole (sad smo na valjku-matematika, zakrivljenim crtama-predvježbe pisanja, jesen-prirodaidruštvo), upravo sam preletila expres-tečaj iz fotografije, tj. njene upotrebe na blogu. Mentor je bio gosp. Brod-u-boci, a tečaj se odvijao na suvremeni način jedan-na-jedan e-mailom.

Sad, ovo je rezultat tog tečaja.
Na slici je, simbolično, zgrada nekad Filozofskog Fakulteta, a sada Sveučilišta u Zadru.
Ako mi neko može naći ljepšu zgradu u sustavu obrazovanja, izazivam ga na dvoboj. Slikama.
Ali nema šanse da me netko pobijedi.
Unaprijed se proglašavam pobjednikom.
__________________

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Dragi Brode, ovo je po tvom receptu (20%), ali mi je ipak preveliko.
Ispravak slijedi.


Drugi pokušaj, isti natječaj, opet ja the winner:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

_______________

- 13:01 - Komentari (16) - Isprintaj - #