AnaM

srijeda, 21.02.2018.

Parfem…

Parfem…
Uvek sam ih obožavala. Nisam snob, (možda i jesam) ali volim francuske, poznate. Za posebne prilike kao Merlin Monro jedna kap i postajem zavodnica. Kako parfemi sve više idu po cenama u diskorak sa mojim primanjima, i ne kupujem ih često.
Svi znaju za tu moju manu-vrlinu i puna mi je ladica parfema koji su francuski kao što sam ja prvak sveta u kraulu.
Jutros hladno, provejava sneg, ponegde i zaledjena barica. Ja se natrontala kao da ću na Mont Everest, a ne do prve pekare.
I…
U susret mi ide čovek kao iz crno-belih filmova i šapuće. Napol gluha od kape, kapuljače, šala preko ušiju i nosa ne razumem ga šta priča. Probijem se kroz šalove, a on otvori torbetinu, izvadi neke bočice i počne me škropiti.
Kad je vidio da ne reagujem na prvu, izvukao drugu bočicu, pa treću… Prodaje orginal francuske parfeme po cenama samo što nije badava. Pustio me je tek kad sam rekla da nemam novaca, ali me je polio po šalu i kapi da sam skoro sela u sneg idući unazad.
I…



Stižem ja kući. U liftu nešto smrdi, sve mi došla mukica. Nešto slatkasto, bljutavo, pomešano sa mirisom bebe pre nego joj promeni se pelena i zagorelim pekmezom. Ulećem u kuću.
-Stoj, stala si na neku bombu u travi. Dižem jednu nogu, pa drugu, čiste mi čizmice.
Onaj miris lifta širi se stanom. Ukapiram da su se one bočice parfema, orginal, pomešale na meni i uletim u kupatilo. Tuširanje,ribanje bez onih pena kremastih. Miris ni sapuna ne mogu da smislim. Sva garderoba bačena na balkon…
Telefon, posle pola sata
-Susjeda, da vam nešto ne gori u rerni, strašno smrdi.
I šta reći, voda ne pomaže, kao da sam tvoru sela na rep, izbačena sam iz dnevne sobe, pa da vam se javim… Za one blogere koji su u Evropi, obaveštenje:
Ne brinite, nije vam ništa sa kompjuterom, to je samo moj parfem,
orginal francuski…

- 22:05 - Komentari (42) - Isprintaj - #