AnaM

ponedjeljak, 04.03.2013.

VLAST




O slatka, o divna, o rentabilna
Ko te jednom osjeti, ne ispušta te ...
Prije neki dan odem kod doktora, kašljucam, nemam temperaturu, ali sva sam nikakva. Htedoh da mu izvedem besplatan striptiz, ali me on zaustavi
-Ne treba, to je gripa. Odmarajte sedam dana.
-Doktore, možda je ...
-Kod sestre na šalter.
-Doktore, pokorno ću ja, pritisak mi je ...
-I ja imam tlak, svi imaju tlak, ako nešto čačkaš svašta pronadješ

Tiho izadjoh iz ordinacijei odoh do ljekarne. Red se otegao kao gladna godina. Radi samo jedan, ostali imaju puš pauzu, ali pošto je zabranjeno pušenje u bližoj i daljoj okolici, otišli u neki kafić.
-Molim vas aspirin.
-Ne može, drugi šalter.
-Tamo nema nikoga.
-Čekaj, odreza ona i okrenu se drugom, neki pokorniji pacijent.
Svratih u samouslugu, izvadih mlijeko i puter, neke sitničice.
-Mlijeko ne vraćamo ako kupite.
-Što bih ga vraćala??
-Gdje ti živiš, čiitaš li novine??
-Kažu novine da je mlijeko ispravno, podigli su granicu dozvoljenog otrova.
-Ti si neka glupa ženska, nema račun za mlijeko, kupuješ na vlastiti rizik.
-Dobro, opet ja pokorno.
Krenem kući, kad došli po smeće i prosipa im se sve po ulici.
Htedoh nešto da im kažem, ali onaj zamahnu metlom ... i ja za svaki slučaj pobjegla u haustor ...

Da mi je da budem na nekoj vlasti tri dana, pa da ja njima svima pokažem.
Idu izbori, ima da se kandidiram i da postanem najglavnija od glavnih.
Ovo je predizborna kampanja.
Glasajte za mecu ... i onako je mečka već zaigrala pred vratima.

- 09:24 - Komentari (17) - Isprintaj - #