Dragi...

29 studeni 2012

Veoma mi je teško shvatiti......




Osjećam da.....




Imam potrebu reći ti....



Sjećam se kako...



Nadala sam se da...



Kad pomislim kako me ....



Doista me ljuti kada...



Nikada nećeš doznati da ...



Voljela sam te jer...



Da si barem...



Da sam barem...




Da smo barem...



Moram te pustiti jer....



Najviše mi nedostaje...



Tvoja....





Kreativni utorak :U susret adventu

27 studeni 2012

Jednostavno,dostupno, prirodno .......

Lovor,chilli papričice,češeri,cimet,jabuke,kristal kvarca,satne osnove,obične bijele svijeće,drvena podloga... malo slobodnog vremena i dobre volje....

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Pozdrav suncu

26 studeni 2012

"Najveća sreća od svega je sreća, da sebe formirate." (Douglas MacArthur)

Proteklu godinu zapostavila sam gotove sve aktivnosti koje me ispunjavaju i čine mi život ugodnim.Svu svoju pozornost i energiju usmjerila sam na reanimaciju našeg odnosa.Tek kada sam prošli mjesec stigla do točke loma shvatila sam koliko sam pogriješila.Ponovno sam izgubila sebe u nastojanju da budem "mi" u vezi koja bi me trebala učiniti sretnom.Kažu da je svatko kovač svoje sreće i zato je nepravedno stavljati toliku odgovornost u ruke drugog čovjeka.To je zapravo nespremnost prihvatiti odgovornost za svoju sreću u životu i za svoj život.Osjetila sam kako mi protekli mjeseci borbe dobivaju sasvim novo značenje. U tom novonastaloj spoznaji pronašlo se mjesta za prihvaćanje,opraštanje,otpuštanje i novi početak sa samom sobom.

Jutros sam napokon između dvije kave natjerala samu sebe da u seriji od šest ponavljanja odradim Suryu Namaskar. Ležeći zapuhana na prostirki s ubrzanim otkucajima srca i laganim crvenilom po licu i prsnom košu duboko sam udisala svježi jutarnji zrak koji se nečujno prikradao kroz otvoren prozor.Kad se energija ravnomjerno rasporedila po tijelu ispunjavajući me osjećajem zadovoljstva donijela sam u sebi odluku da ću od svaki dan učiniti nešto lijepo i dobro za sebe.

Dan po dan reanimirat ću svoj život dok se se ne sjetim onog što sam u svim tim melankolično -depresivnim raspoloženjima posve zaboravila,kak sam si zapravo super !Pozdrav suncu unutar mene !

Pozdravite Sunce !


Uspavanka

24 studeni 2012

Image and video hosting by TinyPic

Svrbe me prsti.Nisam mogla dočekati da sjednem za tipkovnicu.Zapravo sjedim za onim mini Acer laptopom kojeg od milja zovem kuhinjski laptop jer je odavno izgubio status prijenosnog računala budući da s njega, na mjestu na kojem se nalazi najbolje lovim susjedove Wi-Fi signale koje mi nesebično daruje u zamjenu za staklenku pekmeza,kolače ili par žličica nesa.Klinci su sklopili primirje i krenuli sa igrom u susjednoj sobi ,a on je otišao na tekmu.Iz vaze na stolu smiješe mi se tri maslačkova lampiona ,koje iako me mame nastojim ne otpuhati po cijeloj kuhinji. Osjećam u sebi neki slatki nemir i veselje,uživajući pri pomisli kako mi je dan bio ispunjen i lijep .Kako sam proteklih mjesec dana bila potpuno polomljena ovaj trenutak čini mi se katarzičnim i jednostavno sam zahvalna što napokon dolazim k sebi.

Iskreno nekako osjećam da mi pomaže ovo pisanje.Ima terapeutski učinak na mene.Nekako dok izbacim iz sebe to što me muči osjećam se puno bolje jer ne nosim toliko napetih i suludih, ponekad i paranoičnih informacija u sebi.Doduše ovo mi nije prvi blog,već treći.Jedan sam izbrisala prije pet godina ,a jedan je još uvijek tu u blogosferi i nikako ga ne uspijevam otvoriti jer sam zaboravila korisničke podatke i lozinku. I dok guglam kako bih pronašla taj zaboravljeni profil i čitam postove koje sam tada pisala razveselim se jer prepoznajem ženu koja sam bila do trenutka kada sam napisala zadnji post nakon kojeg su se mnoge stvari promijenile.Prošlo je od tada skoro tri godine.Mene veseli što sam ponovno dio ove javne ispovjedaonice u kojoj mogu osloboditi svoju dušu bez okolišanja.

Ugodno se osjećam večeras ,nekako čarobno i šapućem sama sebi nježnu uspavanku za laku noć...

... da na svim stvarima koje dotakneš ostaviš prozirne otiske, nevidljivi miris ljepote i lelujanje poljubaca.
Da budeš vitki most visoko iznad ponora, po kojem struje i sele se nebesa, vremena i prostori.
Da vežeš svijet za svijet gdjegod se kida i raspada.
I da ne živiš dužnosti, nego da živiš nadahnuća. Miroslav Antić


noć ....wink


Povratak Xene ratnice

23 studeni 2012

Intro

„In a time of ancient gods, warlords and kings, a land in turmoil cried out for a hero. She was Xena, a mighty princess forged in the heat of battle. The power, the passion, the danger. Her courage will change the world.“


Bez okolišanja mogu sama sebi priznati da sam u proteklih mjesec dana dosegnula dno dna .Srozala sam se na svim mogućim razinama na kojima postojim osjećajući se doslovno kao drek na cesti.Gušeći se u samooplakivanju i pokušavajući skupiti razbijeno dostojanstvo,samopouzdanje i samopoštovanje sjetila sam se one poslovice gdje kažu da kad si na dnu možeš ići samo gore.Pri tom su valjda mislili da svakako isplivaš, bio živ ili mrtav na površinu koja je mirna i pomalo sablasna i radosno držiš glavu iznad vode pitajući se da li da plivaš na sigurno prema obali ili da se otisneš malo dalje i pokušaš otkriti neke nove svjetove.

U misli mi je došla moja prijateljica astrologinja.Upoznale smo se prije šest godina kada sam slučajno preko suprugovog (bivši suprug i sadašnji dečko) prijatelja završila kod nje na kavi. Interesirajući se čime se bavi upoznala me sa vedskom astrologijom-Jyotish.

Znatiželjna kakva jesam odmah sam joj predložila da mi pogleda chart jer me iskreno zanimalo što će mi reći budući da o meni nema nikakve informacije.

Njen prvi komentar kada je otvorila kartu bilo je: Opa,Xena ratnica !!!!!! Prasnule smo u smijeh.Nakon sat vremena razgovora izgledalo je da se poznajemo čitav život.Unazad nekoliko godina svojim smjernicama pomogla mi je da razriješim neka teška pitanja u svom životu.Jednu stvar koju mogu izuzeti kao primjer njenih uspješnih usmjeravanja bilo je što me ohrabrila da upoznam svoju polusestru i upoznam vrstu ljubavi koju nisam imala prilike iskusiti,a koja je obogatila moj život na neizreciv način.To je samo maleni dio onog što smo prošle zajedno.Neki dan sam je ponovno nazvala da pogleda koji mi se vrag događa.Bila je iscrpna, a sve je završilo s riječima:"Teško je i bit će tako još neko vrijeme".Ona je već naučila da najbolje reagiram na najgore informacije no ne zna da uvijek iznova probudi i moj alter ego,Xenu.

Xena na sve što joj se događa drugačije rezonira od Žene.Samo to.Nema vremena za depresiju i sadomazohizam.Ona prepoznaje problem i zadire u njega.Ona ne bježi i ne skriva se.Mačem razdire laži i zablude,otkrivajući svjetlo istine.Ne boji se samoće ni drugih ljudi,ni sebe. Xena je princeza ,kad je boli zaplače kako bi se pročistila, a već sutradan juri u novu bitku sa sjajem u očima.Ona je puna strasti i žudi za životom.Ona je neovisna i jasno razaznaje svoj put.Biti Xena iziskuje hrabrost jer kada se ona pojavi stvari više ne mogu ostati iste.Xena je pobjednica.Možda svojom hrabrošću neće promijeniti cijeli svijet ali će promijeniti svijet jedne žene koja napokon želi biti slobodna i sretna.
Xena se vratila.Xena.Samo to.

Image and video hosting by TinyPic


Dobar seks u lošim vezama

21 studeni 2012

Sva moja psihoterapija koju sam provodila tokom života odvijala se u knjižnici na odjelu psihologije,okultnih znanosti i ostalih religija.Nekoliko mjeseci izbjegavala sam navedene police i pokušala se vratiti lijepoj književnosti ,no od kada sam si postavila dijagnozu ovisnosti o partnerstvu moj um je preuzeo ulogu psihoterapeuta i započeo s beskrajnim dubokoumnim analizama tako da sam se ponovno zatekla kako njušim stranice knjige koja miriše na pripručnik za samopomoć. Nasumično sam je otvorila da vidim što mi ima za reći o mojoj tekućoj problematici vezanoj uz ljubavne odnose.Poglavlje koje mi je nudilo odgovor bilo je zastrašujuće istinito i u velikoj je mjeri imalo je veze s mojim pitanjem. Uvalila sam se u fotelju kraj prozora i pažljivo pročitala što autorica ima reći o dobrom seksu u lošim vezama.To je zapravo uvijek bilo pitanje koje sam si i sama često postavljala pokušavajući shvatiti kako možemo imati tako dobar, neopisivo dobar seks u kojem smo povezani i bliski,dok ostali aspekti našeg odnosa su sve samo ne normalni i zdravi.Objašnjenje koje sam dobila nekako me rastužilo.Taj seks je bio zadnja nada za naš opstanak no ispada da je samo produžetak kaotičnog odnosa dvoje bolesnih ljudi.

Prije godinu dana razgovarali smo o toj temi i rekla sam kako osjećam da preko seksa manipuliramo jedno drugim stvarajući si osjećaj duboke povezanosti.Izgleda da se nisam prevarila.Naši međusobni ratovi pojačavaju našu strast .Sjećam se kako mi je prilikom jednog orgazma izletjelo da sam Supernova - katastrofična eksplozija zvijezde pri kojoj se oslobađa dovoljno energije da supernova svojim sjajem zasjeni ostatak galaksije.Uistinu sam se osjećala genijalno.Samo dva dana nakon toga posvađali smo se i nismo razgovarali danima.Vjerojatno je nakon toga ponovno bilo seksa ,ne znam.

Ispada da su nama patnja,bol i strast sinonimi za ljubav,prisnost i bliskost i jedini način na koji uspijevamo barem prividno izliječiti svoj ljubavni odnos.Držim za sebe da sam onako iskreno jebežljivo biće i nikada nisam nastojala potiskivati tu stranu svoje osobnosti,no kako mi godine prolaze u meni se javlja potreba za drugačijom vrstom prisnosti koju ne mogu dosegnuti kroz seksualno uzbuđenje i strast.To je ono što pokušavam pronaći prije ,u toku i nakon seksa i to je ono što ne pronalazim.

Jednom sam mu u razgovoru rekla da osjećam ako se odupremo našim seksualnim nagonima i prestanemo sa igrama zavođenja cijeli naš odnos raspasti kao kula od karata.Naglasila sam da bez obzira koliko volim seksanje ,seks ipak nije sve..

I tako dok ispisujem ove dubokoumne analize s nadom da ću se osloboditi svoje opsesivne potrebe da budem u nezdravoj vezi koja mi pruža savršeni seksualni užitak osjećam kako mi po tijelu prolaze žmarci(oni žmarci ) i zaključujem kako si večeras sigurno neću moći pomoći...


Kreativni četvrtak:Papigice

15 studeni 2012

Za ovaj umjetnički rad sve što vam treba su klinci,malo boje i veselo srce zujo

Osim toga ova simpatična slika može biti i unikatan poklon kojim možemo razveseliti djedove i bake u nadolazećim blagdanima sretan




Ove papigice krasit će zid moje kuhinje.Treba li naglasiti koliko su se tek klinci razveselili kiss

Image and video hosting by TinyPic

Kraj koji obećava...

13 studeni 2012

“Trebalo bi ubijati prošlost sa svakim danom što se ugasi. Izbrisati je da ne boli. Lakše bi se podnosio dan što traje, ne bi se mjerio onim što više ne postoji. Ovako se miješaju utvare i život, pa nema ni čistog sjećanja, ni čistog života.”Meša Selimović

Jedna sam od tih slomljenih ljudi kojima je prošlost omiljena ljubavnica ,koja nas naizgled čini živima , a zapravo nas uranja u jastuke prepune tuge i sjete koji mirišu na poljupce,jesen,dječji smijeh ,mirisne staklenke domaćeg pekmeza,njegove tople ruke i kovrče koje poskakuju na vjetru...Kada ljubujem sa prošlim trenucima ne dajući im da padnu u zaborav uvijek odabirem one koji su mi oduzimali dah i omogućili da se osjećam posebnom i sretnom.Kada te iste trenutke dovlačim u stvarnost kako bi probudila iste doživljaje jedino što osjetim je neizmjerna bol i neopisiva tuga.Moja jedina želja je da ponovim taj osjećaj ,doživim to ispunjenje i pokušam vladati tim trenutkom ovdje i sada.No taj je trenutak odavno izdahnuo ostavljajući prostora samo za neku sjetnu zahvalnost i lijepe uspomene.Tada počinje to nečujno razdiranje duše koja nije dobila drugi izbor nego da se nastani u krhkim snovima vječnog nadanja da su neke vrijednosti neuništive i vječne.

Jutros sam nastojala prekinuti s njom,ubiti je ,otjerati zauvijek.Dogodilo se nekako neočekivano.Na svaki trzaj nostalgičnih sjećanja koje mi je naturala ostala sam potpuno nepomična.U misli su mi doletjeli neki slatko-gorki događaji koji su doveli u balans moj sadašnji trenutak. Osvrnula sam se na njih pogledom depresivnog realiste i sasvim nenadano odlučila unijeti dašak magije koja bi zaustavila to obmanjivanje.Čarolija je potrajala vrlo kratko ali dovoljno da naslutim što se može otvoriti pred mojim očima u trenutku kada je izbacim iz svojih misli i krenem dalje bez pozdrava,bez poljupca,bez suza i sladunjavih oproštaja.Najslađa osveta prevrtljivoj ljubavnici bila bi da je iskoristim kao primjer koji nije vrijedan prepričavanja već odskočna daska za moju osobnu revoluciju u kojoj će ona dobiti mjesto koje joj pripada,u nekom davnom,zaboravljenom prošlom vremenu u kojem više ne postojim.Moja ljubavnica Prošlost ne podnosi Sada.Zajedno se sa svojim utvarama uvrijeđeno povukla u svoje odaje ostavljajući me da na svježem zraku prohladnog jutra započnem novi dan sama...

Image and video hosting by TinyPic

Neočekivana nježnost

09 studeni 2012

Zora se polako prikradala kroz zavjese naša spavaće sobe kad me iz sna prenula ljubavna ekstaza razigranih susjeda.Stenjanje i uzdasi parali su zidove ispunjavajući moju utrobu nemirom i nekom neobjašnjivom tjeskobom.Napeto sam osluškivala kako je vodi do vrhunca u kojem su nakon nekoliko trenutaka spokojno utihnuli.

U blaženoj tišini,krajičkom oka pogledala sam prema drugoj strani kreveta tražeći njegovo lice uronjeno pod mucasti pokrivač.Čeznutljivo se poželim skutriti kraj njegova topla tijela ,nasloniti glavu na njegove grudi i osluškivati tihe ravnomjerne otkucaje srca.Naša mala djevojčica ,poput anđela spokojno spava između nas dvoje.Tek će na proljeće dobiti svoju sobu i krevetić.Milujući joj mekanu ručicu utisnem joj poljubac na čelo.

Meškoljeći se ispod teškog pokrivača stopalom potražim njegovo.Vršcima prstiju polako mu i nečujno prošetam od vrhova prstiju do potkoljenice sve više pripijajući svoju nogu uz njegovu.Toplina njegove kože obavije me nježnošću.

Tako je dobro što si tu ,nečujno prošapućem u sebi ,spokojno nestajući u nježnim nedosanjanim snovima.

Što znači biti ljubavnicima ?

07 studeni 2012

Tražeći inspiraciju da nastavim ispunjeno živjeti nastojim se okružiti lijepim mislima i životnim vrijednostima koje me očaravaju.Partnerstvo je važan dio mene.Kroz partnerstvo postojim.U najbitnijem području svog života činim najveće propuste i duboko patim.Čeznem za prisnošću.Čitam ,zapisujem,razmišljam....


Što znači biti ljubavnicima ?To je više od sklopljena braka ili vođenja ljubavi sa nekim.Malo je pravih ljubavnika.da biste bili pravo ljubavno biće,morate se posvetiti i sudjelovati u neprekidnom plesu prisnosti s vašom družicom ili drugom.

*Vi ste ljubavno biće ako cijenite dar koji ste dobili u svom partneru i ako taj dar slavite svaki dan.
*Vi ste ljubavno biće ako pamtite da vaš partner ne pripada vama,nju ili njega dobili ste na posudbu od svemira.
*Vi ste ljubavnici ako shvaćate da je značajno sve što se događa među vama,da sve što kažete u vašem odnosu ima mogućnost da drugom ljubljenom biću donese radost ili zada bol i da sve što činite će ili pojačati ili oslabiti vašu vezu.
*Vi ste ljubavno biće ako razumijete sve to,pa se tako svakog jutra budite sa zahvalnošću što vam je podaren još jedan dan u kojem ćete voljeti i uživati udvoje.
Kad u životu imate ljubavnoga druga,bogato ste blagoslovljeni.Darovana vam je druga osoba koja je odabrala da stupa naporedno s vama.Ta će osoba dijeliti vaše dane i noći,vašu postelju i tegobe.Ljubavnici će uzajamno gledati tajne dijelove tijela koje nitko drugi ne vidi.Dodirivat će mjesta koje nitko drugi ne dodiruje.Ljubavnici će tražiti po skrovištima i stvarat će jedno drugom utočište u spokojnom naručju punom ljubavi.
Ljubavnici svaki dan izmjenjuju obilje čudesa.On ima moć da nju ushićuje svojim smiješkom,svojim glasom,mirisom svog vrata,načinom kako hoda.Ona ima moć da odagna njegovu osamljenost.On ima moć da obične stvari pretvara u uzvišene doživljaje.Ona njemu predstavlja nebeske dveri na zemlji.
Barbara de Angelis
(Melem za dušu zaljubljenih parova)



Google Chrome

01 studeni 2012

Image and video hosting by TinyPic

Google chrome ne zna sakriti istinu.Ostavlja vidljiv trag djelomičnog brisanja.
I dok se umaram praznim mislima i vrtim filmove zamišljam kako bi bilo jednostavno da i sama imam jedan takav gumbić za brisanje i da svakog dana iznova ,potpuno i bez zadrške vjerujem .Ne razumijem zašto jednostavno ne koristi anonimni prozor bang

Image and video hosting by TinyPic

Strašno je kako se ponižavam.


D.

Već danima pokušavam doprijeti do tebe no nikako ne pronalazim odgovarajući način.Prizivam u misli tvoj lik i srce mi se bolno steže kada te vidim tako raskomadanu s debelim slojem šminke na licu koji nimalo ne prikriva tugu i umor ne ostavljajući dojam superiorne žene kakvom se želiš predstaviti.Želim ti se nekako približiti ,pomoći ti da rastjeraš crne oblake iz svog uma i ugriješ srce nekim veselim bojama.Opireš se ,njeguješ svaku povredu kao da je dragocjeni biser .Već si odavno naučila da su najteže lekcije najvrijednije i da ih uvijek prolazimo sa ljudima od kojih očekujemo najviše.Znaš i sama da očekivanje donosi razočaranje.Zašto misliš da je ovaj put moglo biti drugačije,da će se tvoja očekivanja ispuniti?Moraš shvatiti da nitko ne može popuniti tu crnu prazninu u tvojoj duši koja te izjeda.Pogotovo ne on u kojeg se toliko uzdaješ.Moraš naučiti živjeti sa istinom koliko god ona bila bolna i neprihvatljiva za tebe u ovom trenutku.Istina je jedini pravi put.Žao mi je što do tog puta uvijek dođeš na teži način i gutajući gomilu laži i iluzija ali i zato postoji opravdan razlog.Sigurna sam da znaš koji je to razlog.Koliko si zapravo iskrena sama prema sebi i jesi li si ikad priznala što te zapravo izjeda?

Mislim da si dovoljno dugo lupala glavom o zid .To samopovrijeđivanje koje konstantno ponavljaš ne potvrđuje tvoju ranjivost već sasvim suprotno izgleda da postaješ kruta od života. Gubiš samopoštovanje i kontakt sa svojim unutarnjim bićem i dalje se glupavo nadajući da će ti On sa svojim postupcima vratiti kvalitetu ,dati okus i čar. Iskreno mislim da ti on neće dati više ništa što bi pomaknulo tvoj svijet u neku novu dimenziju koja bi te trebala učiniti sretnom.Meni izgleda da je stvar između vas odavno izdahnula a nekoliko zadnjih dana mogla si se i sama uvjeriti u to.Ponekad ljubav na način na koji je vas dvoje vidite nije dovoljna i treba krenuti dalje.

Tvoja lekcija je jasna .Trebaš naučiti biti svoja i uživati u svojoj samoći jer tako možeš bolje upoznati sebe.Trebaš prestati biti ovisna o partnerskom odnosu,riještit se patetične romantike i osjetiti stvarnost.Trebala bi mu zahvaliti za svaki udarac jer te bol čini budnijom,prisutnijom i jačom.
Sjeti se kako si prije nekoliko dana predivno izgledala kada si se suočila sa lažima.Oči su ti bile tako sjajne ,duboke dok si otkucaje srca lovila po unutrašnjosti želuca misleći da si upravo preživjela lagani srčani udar.Sjeti se kako si uživala u tom sjaju svog pogleda ,kao da si zakoračila na put vječnog oslobođenja.Samo povrijeđena žena se može probuditi i postati svjesna svoje unutarnje mekoće i to je čini neodoljivom jer dolazi u mogućnost da prepozna svoje kvalitete i da bude bliže sebi ,u ljubavi sa sobom.

I još nešto draga moja tvoje impulzivne emocije mi nalikuju na urlik povrijeđenog djeteta.Pusti sve dovraga .Tvoja patnja ne vrijedi ni jedne lipe ,ne dopire do nikoga i nikog se ne tiće.Sjećaš se one knjige koje te je oduševila jer si napokon našla pravu literaturu za svoja duhovna traganja.Sjećaš se one predivne jednostavne mantre „Jebe mi se „?Daj mantraj malo i protresi taj ustajali svijet u koji se se zavukla čekajući da se dogodi čudo.Depresija nije tvoj put .Znaš kako znam ?Sjećam se onih dana kada si od najtmurnijih dna znala napraviti svečanost koliko god da je bezizlazno izgledala situacija u kojoj se nalaziš.Sjećaš se kako je uvijek na kraju sve bilo dobro .Možda ne kako si očekivala ali ipak oslobađajuće dobro .Nedostaje mi ta žena.Ta vesela,opuštena, razigrana žena puna optimizma koja uživa u životu.Gdje je nestala?

Draga moja još nešto da ti kažem….plači malo više…suze su lijek za tugu koju nosiš u srcu.Vidjet ćeš da će sva bol s vremenom nestati a ti ćeš ponovno biti ona moja stara D koju toliko volim i koja mi toliko nedostaje.Evo poslušaj ovaj blues koji ti darujem,pusti koju suzu,opusti malo ta ramena ,ponovi 108 puta „jebe mi se „ mantru i kreni ispočetka.
Grlim te .Pusa.

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.