Zmayski z Brega landra naokolo

30.04.2011., subota

Parkiralište pansiona "Kod veselog Zlaje"

Ustajem nešto prije 7, naspavao sam se k'o beba - ali mi sad valja čekati par sati dok ostatak ekipe ne počne pokazivati volju za buđenjem. Šećem okolo tim mirnim, pitomim krajem, uživam u proljeću i njegovom svježem zelenilu. Potom pada prva kavica i Zlajina mama, gospođa Mara, potvrđuje kako ima već dugi staž u hranjenju i pojenju brojnih prijatelja svog sina; priprema nam obilan i krapak seljački doručak; poslije ovakve klope bi nam valjalo ići za plug ili u šumu, a ne ljenčariti i izmjenjivati bajkerske priče udobno zavaljeni u naslonjačima na trijemu. U razgovoru mi se smije što sam je "stavio na Internet" u blogu prošli puta kad sam bio kod njih u gostima, i kako joj se baš i nije svidjela slika - nek' slikam sad, kad je sve zeleno - očito ponosna na svoj bogati i dobro obrađivani povrtnjak.

Makar nismo svi samo sjedili; Megla je kremao i natezao svoju zmijsku kožicu - pa ti uključi maštu i sam zaključi o čemu je tu riječ! nono

- 07:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.