Image Hosted by ImageShack.us

Naj'z
Najdraža
Najdraži







Moja bazalica


Velika očekivanja




Državni hidrometeorološki zavod
vrijedni sateliti
što čitaju mi misli





Dragi tragovi



Image Hosted by ImageShack.us
Seka




Vila Rusalka



Image Hosted by ImageShack.us
Majstorica



Image Hosted by ImageShack.us
Anđeli



Miško

Viola

Gogoo

Vitae

Kora

Fanny

Strijelac

Koraljka

Vidra

Armin





Dok je dobrih knjiga...



Knjiga za pod jastuk


Image Hosted by ImageShack.us






Čitam






Preporučujem pročitano








Dašu Drndić, sve redom!
Toplo preporučujem



































Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Ratni dnevnik 1943.




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us























Website counter





























U Zmajkinom gnijezdu... jesmo svi?

ponedjeljak, 20.02.2006.

O jednoj mladosti

Image Hosted by ImageShack.us
"...libido mi je potpuno osujetio alarm za kretene."

(H.Smith-Povratak u grad mimoza)


- 09:42 - Komentari (5) - Isprintaj - #

petak, 17.02.2006.

The mayonnaise jar and coffee

Ovo sam dobila mailom danas iz Australie od moje po svijetu razasute rodbine.
Prvi put čitam i moram podijeliti s vama.
Pa evo...

***************
When things in your life seem almost too much to handle, when 24
hours in a day are not enough, remember the mayonnaise jar...
and the coffee...

A professor stood before his philosophy class and had some items
in front of him. When the class began, wordlessly, he picked up a
very large and empty mayonnaise jar and proceeded to
fill it with golf balls. He then asked the students if the jar was full.

They agreed that it was.

The professor then picked up a box of pebbles and poured them
into the jar. He shook the jar lightly. The pebbles rolled into the
open areas between the golf balls. He then asked the students again
if the jar was full.

They agreed it was.

The professor next picked up a box of sand and poured it into the jar.

Of course, the sand filled up everything else. He asked once more if
the jar was full. The students responded with a infamous "yes."

The professor then produced two cups of coffee from under the
table and poured the entire contents into the jar, effectively
filling the empty space between the sand. The students laughed.

"Now," said the professor, as the laughter subsided,
"I want you to recognize that this jar represents your life.

The golf balls are the important things. Your family, your
children, your faith, your health, your friends, and your favorite
passions.
Things that if everything else was lost and only they remained,
your life would still be full.

The pebbles are the other things that matter. Your job, your
house, and your car. The sand is everything else. The small stuff.

"If you put the sand into the jar first," he continued, "there
is no room for the pebbles or the golf balls.

The same goes for life. If you spend all your time and energy on
the small stuff, you will never have room for the things that are
important to you.

Pay attention to the things that are critical to your happiness.
Play with your children. Take time to get medical checkups.
Take your partner out to dinner. Play another 18. There will
always be time to clean the house and fix the disposal.

Take care of the golf balls first, the things that really
matter.


Set your priorities.
The rest is just sand."

One of the students raised her hand and inquired what the coffee
represented.

The professor smiled. "I'm glad you asked. It just goes to show
you that no matter how full your life may seem, there's always room
for a couple of cups of coffee with a friend."

*******************

Mene je taklo. Nasmiješilo, uz ono obavezno- pa da, tako je.
Prebrzo živimo i stalno nešto tražimo, a sve što nam zaista treba je tu kraj nas.

Image Hosted by ImageShack.us

- 17:27 - Komentari (5) - Isprintaj - #

četvrtak, 16.02.2006.

Nemoć

Prostrla se magla po moru ispred mog gnijezda
I kiša lije neumoljivo, cijeli dan

Image Hosted by ImageShack.us
Danas sam svjedočila kako žena može htjeti i željeti naškoditi i povrijediti drugu ženu.
Ovo je, zapravo, samo jedan od primjera.
Na sasatanku vijeća roditelja, (to je ono kad se u jednoj učionici skupe ravnatelj sa po jednim roditeljom kao predstavnikom razreda i onda se raspravlja i zaključuje), krenuli blatit jednu profesoricu. Njih dvije, majke. Profka još godinu dana do penzije, odvalila tri’est i nekoliko godina staža, naučila prirodu i biologiju, mene, dragog, djecu našu..ma generacije. Kažu, senilna je i treba je maknuti, ne pamti djeci imena, brka razredna odjeljenja… A nije da nije teška. Dođe meni najdraži sa svakojakim pričama, ali uvijek gledam sve bacit na šalu i satiru i nastojim mu zadržati elementarno poštovanje prema profesorici. Tu sam ideju pokušala progurati i bijesnim majkama, ali a-a. Ne daju. Vele, smaknuti je treba. Pokušam: pa dajte je pustite još tu godinu neka odradi svoje i neka završi svoj staž u miru. Djeca i onako prirodu učiti moraju, njen odlazak im ne bi baš puno tu promijenio. Ma kakvi. Potjerati je treba, viču. Opet pokušam: kakvu poruku dajemo djeci ako te njihove školske probleme rješavamo mi i to na tako drastičan način po drugu osobu? Pa svi mi imamo slične osobe u svojoj okolini i svakodnevno se borimo sa raznim umornim, senilnim, nervoznim personama i ne žalimo se mami, ravnatelju… Kažu oni meni da me ne mogu više slušat šta pričam. Pa sam zašutjela. Donekle.
Nevjerojatni su mi ljudi ponekad. Ove dvije danas, kao da imaju nešto malo moći, jer su eto tu u nekakvom tijelu koje ima određene mogućnosti, da ne kažem ovlasti, jer to nemaju, i one bi odmah dijelile otkaze. Ženi pred penziju. Bez imalo želje za razgovorom, za sagledavanjem cijele perspektive i promatranjem, (makar malo), očima te umorne profesorice. Pjenile su se sa to nešto malo argumenata, koji su toliko banalni u usporedbi s pravim problemima s kojima se naša djeca danas susreću. Uvijek zanijemim pred izobličenim licem punim mržnje i iznova se pitam, kako ta žena živi sama sa sobom. Kad bih u tom trenutku imala kameru ili digitalni makar, da je ovjekovječim tako uhvaćenu u trenutku i da joj pokažem: vidi! To si ti! A što si tako ljuta?
Ma šta je ljudima?
Image Hosted by ImageShack.us

- 23:32 - Komentari (6) - Isprintaj - #

utorak, 14.02.2006.

i još štošta...

Image Hosted by ImageShack.us
Sinoć sam već smućena od očaja promrmljala sebi u bradu… Bože! Trebam čudo! I krene današnji dan pun čuda. Prvo mi je došla jedna slatka sms poruka starog prijatelja iz studentskih dana, tako da ipak nisam ostala prikraćena za valentinovsku čestitku, dobila sam malu čudesnu porciju romantike, koja me je na tren vratila unatrag…daleko. Moj službenopotpisani inače ne drži do umjetnih komercijalno izazvanih izljeva ljubavi i strasti-pod moraš. (Pssst. Tiho budite!)
Nije prošlo ni pet minuta, dolazi poštar i nosi mi službeno pismo koje čekam već dvije pune godine. Nije da se nisam počela tresti. Jedva sam otvorila kovertu.
Ma, to je duga priča. Šaljemo već mjesecima molbe državi, točnije HZZO-u za sklapanje ugovora o suradnji. I konačno, raspisaše natječaj u 10-om mjesecu lani, i nakon prikupljene tone dokumenata i ne puno manje plaćenih računa javnim bilježnicima, svakodnevne vožnje prema Zagrebu,(to mi jedino nije smetalo, dapače!), otvorili su ponude i rekli: sad čekajte!
I evo, dočekala sam-čudo. Uvrstili su nas! Smatraju nas sposobnima i zadovoljavamo sve tražene uvjete. Sad još samo da im se dopadne prostor i kadrovi. Možda ja na kraju i dobijem taj ugovor.
Ma sretna sam ko mali majmun danas! Imam osjećaj kao da se dugo borim, a danas se osjećam- pobjednički!
U knjižnicu sam uletila 5 minuta pred zatvaranje. A na pultu stoji knjiga "Tečaj čuda". Gledam ja nju već dugo u VBZ-u, ali 400-tinjak kuna mi je uvijek bilo nekako too much for that. I sad mi se smješka s pulta, kao da mi govori, evo, ne moraš me kupiti, samo me, daj više-uzmi.
Dođem doma, a prijateljica s 5-og kata mi daje CD od Boltona za slušanje, prženje i još štošta… Savršen kraj savršenog dana.
Sutra sam u Istri cijeli dan. Kad nisam već potegla do Kringe u subotu… A sutra se ide, nema razmišljanja o alternativama.
A sada – Michael Bolton, gospodo!

- 21:36 - Komentari (14) - Isprintaj - #

nedjelja, 12.02.2006.

Nismo? A mogli smo.

Image Hosted by ImageShack.us
I što ti je vikend… Prođe u trenu. Vrijeme je, za ovo doba godine, bilo spektakularno, ono moje more zlatne boje i blještavilo sunca svuda kud pogled seže. Hladno, ali predivno. Kažem ja tako dragom za subotnjom jutarnjom kavom, pune glave misli čega ću se u kući prvog primiti, kažem-sad bi trebali pustiti sve i otići do Fužina, prošetati kroz šumu stoljetnih borova, upiti što više energije prirode i poći na neki fini ručak koji će skuhati neka majstorica goranske kuhinje… Ah, bilo je lijepo maštati, ali veš mašina, (draži mi je nekako taj izraz, nego perilica rublja!) je već rondala. Sve se opralo i osušilo u ova dva dana, zavjese, posteljina, bijelo i šareno, cijela kuća miriše na čisto. A ja sam opet isto umorna k’o u petak navečer.
Zapravo sam malo i žalosna, jer plan je bio odjurit’ do Kringe na književnu večer. Dragi Bookaleta, nemaš pojma kako mi je krivo. Najdraža, i ja planirale smo dolazak još od prve večeri kad smo pročitale u Novom listu o tome, ali eto, nije nam uspjelo ovaj put. Prozaičan razlog, ostale smo bez prijevoza. Do tamo bi nekako i stigle, ali natrag do Žminja, ili čak do Rijeke, nije nam se dalo improvizirati. Potruditi ćemo se bolje za ožujak. Povući neke malo bolje veze!
I tako, vikendom sam se borila s robom i prašinom. a sutra je ponedjeljak a tada počinje borba s papirima, registratorima, telefonima, mobitelima, aaaaa…

- 20:27 - Komentari (10) - Isprintaj - #

petak, 10.02.2006.

Igzostid

Image Hosted by ImageShack.us
Kad stignete pisati? Ja sam se zaista htjela potruditi ovih dana, ali sam uvijek morala predati mjesto pred praznim ekranom nečem drugom, ili nekom drugom. Toliko je posla bilo, briga i obaveza… Uh!
Sad sam tu, ali toliko umorna da ću opet to mjesto pred ekranom predati. Svom umoru i zovu mog milog dragog kreveta. A znam, pročitat ću stranicu i po’ knjige koju čitam, (neću reći koja je, besramno jeftin ljubić), i mišići ruke popustit će snom obuzetim tijelom, i nema mene. Moj se dragi onda slijedeće jutro zabavlja gledajući kako tražim knjigu koja je završila tko zna gdje…Laku noć želim svima, mirnu noć ispunjen lijepim snovima. Odoh.

- 22:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 04.02.2006.

Romantika

Image Hosted by ImageShack.us

Najdraža je povezala kosu i obukla svoj crni zimski kaputić, a ja sam joj jos u letu nabacila šal, jer je zahladilo. Djevojka odlučila provesti vikend daleko od svega u ovom mjestu iz dva-tri posta niže. Kaže, učit će povijest. Aha.
Ja sam morala ostati doma jer je Najdraži, pozvan na čak dva rođendana, pa treba dežurati, odvoziti i dovoziti, je li. Dragi i ja sami, pa eto... I to se ponekad dogodi. Slika budućnosti, reklo bi se. A sada na dnevniku čujem da je nastao pravi mali baby boom, da je došlo do zamjetnog povećanja nataliteta. Neka dječice, meni su nekako razmišljanja o unucima bliža. Joj! Što je meni danas?

- 20:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

petak, 03.02.2006.

Koncentrični krug

Image Hosted by ImageShack.us
Rijeka-Valbiska na Krku-Merag na Cresu-Veli Lošinj-Porozina na Cresu-Brestova-Lovran-Rijeka
Vrijeme kao da je travanj, mada ipak malo prohladno, a ja bez fotoaparata. Fotografije bi bile spektakl za sebe. Puna sam mirisa mora, topline Sunca, energije prirode. Vama ću priznati: posao mi je na tom putu uvijek u drugom planu. Slike te ljepote dugo mi se još vrte pred očima, a kad pomalo izblijede, odemo opet. A vikend počinje! Super vikend svima želim, što manje rada, a više odmora.
Image Hosted by ImageShack.us

- 19:13 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 02.02.2006.

Neopisiva je sreća u tvom zagrljaju
Vrijeme mjerim razmacima između poljubaca
Ali
Hoćeš li me voljeti kad ostarim?
Image Hosted by ImageShack.us

- 18:42 - Komentari (6) - Isprintaj - #

srijeda, 01.02.2006.

Povratak


Rijeka je moj grad,
život mi je razliven
u svim njenim porama..
Ali kad netko kaže – povratak,
ovo je slika koja mi bljesne pred očima..
Na tren.
Pa nestane.
Image Hosted by ImageShack.us

- 16:56 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          

Prosinac 2011 (1)
Listopad 2011 (1)
Srpanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (3)
Prosinac 2010 (2)
Studeni 2010 (3)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (2)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (5)
Studeni 2009 (8)
Listopad 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (10)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (11)
Svibanj 2007 (13)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (10)
Prosinac 2006 (9)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (17)
Rujan 2006 (12)
Kolovoz 2006 (11)
Srpanj 2006 (7)

Sklona porocima
Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



System up with the top down
Got the city on lockdown
Drive by in the low ride
Hands high
when we fly by
(Blue)




Image Hosted by ImageShack.us





Kao da plivam protiv rijeke
lakše bi bilo pustit se
u more istih-istima
ova je kuća puna sunca
ove su ruke pune zvijezda
moje je, moje je
moje je ime drukčija
tako se dobro osjećam
to sam ja
i neću nego biti ja
moje je ime drukčija
postoji nebo razloga
to sam ja
ja sam – drukčija
(Putokazi)









Late at night
You're taking me home
You say you wanna stay
But I want you to go
Say I don't love you
But you know I'm a liar
'Cause when we kiss
Ooh...
Fire
cerek
(Des'ree)








a u kosi nam žive sjećanja, uspomene smo skrili među pramenove



Proust,
ništa originalno
trenutak...
i miris
velike količine
netom opranog rublja
ti i ja
na katu iznad vešeraja
sasvim slučajno
hej, pa gdje si ti?
rasprše se misli
dok nestaje međuprostor
kad isprepletu se prsti

Jer ima izgubljenog vremena
za kojim se nikad neće
krenuti u potragu
svim trenucima usprkos



Image Hosted by ImageShack.us







skidam jutros plavu jastučnicu
ispirem sjećanje na još jedan san
ionako je premalo jastučnica
za sve naše snove
da ih sve i bacim
ostaje tek besana noć
i blijedo sjećanje na zbunjenost
koju smo si davno već
oprostili






Image Hosted by ImageShack.us


sama na stijeni
prkosim buri
gledam niz cestu
i čekam tebe
dođi što kasnije
stijena
bura
i cesta
pričaju mi
nevjerojatne priče




ništa mi ne treba
samo vrijeme
oni što me znaju
otišli su
između redova
ostala sam sama




odbijam se povući
ali ne znam
koliko će me
koštati sjećanje