Zivot u Zabolandu

15.07.2017., subota

Kada nam se snovi poigraju s javom

Bistri potoci su se spustali niz zeleni brezuljak. U okolo zelena suma i sve je izgledalo nekako idilicno. Ja sam se nalazio na polovini brezuljka, na kojeg se moglo popeti izmedju tih potocica. No osjecao sam neki nemir u sebi. Uskoro sam shvatio zasto. Na dnu brezuljka se pojavio ogromni medvjed. Inace se ne bojim medvjeda, ali u tom trenutku me uhvatio smrtni strah. Srecom medvjed, iako me spazio, je odlucio uhvatiti ribu iz potoka. To mu je odmah poslo za rukom (sapom) te ju je brzo smazao. Tada se opet okrenu prema meni. Ja sam se poceo penjati uz brijeg, ali i on. Odjednom, kao da je netko bacio lososa u potok bas pored medvjeda. Ja sam pomislio: „Gle taj losos je tako debeo, mora da je iz uzgoja.“ Istovremeno se ponadavsi da ce takva debela riba medvjedu utaziti glad. Medjutim i njega je mrcina smazala za cas, te opet uputila gladan pogled prema meni. Ja sam se prestravio i opet poceo penjati, prema necemu sto se cinilo kao brana na vrhu brezuljka. Na brani se pojavio neki covjek sa puskom, koji me podsjecao na sumara. Zategnuo je pusku i ja sam mislio da mi je dosao pomoci. Medjutim nije nista ucinio, a meni se medvjed sve vise priblizavao. Ja sam povikao: „Ucinite nesto! Pucajte u zrak! Pucajte u njega!“ ...i tu prestaje nocasnji san. Poslije sam sanjao nesto o hokeju na travi, ali se ne sjecam vise tocno sto. Razlog zbog cega se prvog sna sjecam je slijedeci.

Danas sam u 13 sati imao dogovor s blagajnikom kluba. Razgovor je bio puno zanimljiviji i opsirniji nego praktican povod zbog kojeg smo se nasli. U jednom trenutku smo se dotakli praznika. André je rekao da on sa svojom obitelji ove godine ide u Kandadu. Idu u Vanocuver. Oko tjedan dana ce biti u Vancouveru i okolici, a onda krecu sjevernije prema Aljasci. To je podrucje gdje se nalaze rijeke i potoci kojima prolaze lososi. Na ta mjesta dolaze medvjedi da love losose. U kolovozu je bas sezona, pa ce oni ici tamo gledati medvjede kako love losose.

Oznake: san, medvjed, losos


<< Arhiva >>