Dnevnik bolesnika o svemu pomalo

Prstopis

Dok konfiguriam svoju trogrbu devu bez autopilota u osnovnoj verziji razmišljam kako se zove muška deva?Devan nekako sam uvjeren. Upalim Rokija 1 2 3 4 5 m a on vježba. Vježba da razbije nekog, Prvo njega počnu razbijati, pa on njih razbije. Ghandi je bio zaposleni pacifist, a ja nezaposleni pacifist iz propale fotelje koji konfigurira trogrbu devu bez autopilota. Moždani je sličan Rockiju orvo re razbije. Brojip do 10 i onda se probudiš u stadu ovaca ili ako se probudiš postaneš jedna od njih. Naravno uvijek sam bježao iz stada, a stado nikako iz mene. U biti stado sam ja. Onda kad me već nokautirao moždani e ja ću njega i to lijevom rukom. Jbte pa ona ne radi, nema veze. Telepatski sam satima gledao palac i govorio mu Ajde brate pomakni se. Papak me ignorirao i ignorira me. Desnica radi, već kad je ljevica anarhist u fleksiji. S godinama rada počeo sam plesti skoro Paški vez s prstima .Razbojnici idete u ekstenziju nećete više u fleksiju niste ni prije!

21.11.2022. u 10:13 | 0 Komentara | Print | # | ^

Teist/ ateist

Pošto je još samo dva dana do zadnjeg ročišta, bar se nadam. Mogu ukratko opisati kako izgleda brzina, pravda i poštenje po naški, naravno po mome životu.
Prva godina 2011. Tužba je predana i bit će pripremno ročište. Ide to sve brzo maksimalno do pet godina, ajde šest s žalbom. Ju hu ja vjerujem u pravosuđe brzinu i pravdu.
Druga godina 2012
Jee juhuhu pripremno ročište odrađeno što znači da sama ima dobru podlogu. Vještaće me prvi put, vještaće mi grešku. Mogu reći da ide to, sustav funkcionira. Čak su skoro dva ročišta bila u toj godini. Tri do sad još malo
Treča godina 2013 od tužitelja i sam sam postao tuženik bivše supruge (O) stavila me u ormar arhive. Međutim sud hoće da me još malo vještače i to na odjelu psihijatrije nije Vrapče jerbo bi tamo ostao. Vjera u pravosuđe mi je i dalje snažna. Psihijatar, psihijatar i fizijatar me multidisplinarno vještaće. Potjeralo me pišati i dolazim do spoznaje da u wc u " ludare nema ni papira ni špage na kotliću. Valjda da se pacijenti ne ukakaju ili samo otpuste se iz bolnice u bolnici na vječna lovišta. O da tri vještakinje su saznale da sam se rastao i medicinski su me ispitivali ZAŠTO? Pomislio sam s tatom koji me čekao da bar imaju klupicu za ogovaranje.
2014 četvrta godina
Kako bi Edo Majka rekao da ne citiram pristojnosti. M... .... ..ebem! Samo 6% sam puknut, a ni promila više, ali, ali postoji 45% trajna invalidnost uslijed liječničke pogreške. Pa ja ja sam 55% zdrav. E nečete me bando poljuljati, još malo pa gotovo ali
2015 i 2016 ništa
O vještaći me opet sad vjeće/ senat mudraca s Medicinskog fakulteta . Svi se zovu dr. mr., i to s obe strane kao Meksikanci.
Nadvještačenje je bilo bez smiješka, kao da sam nekog likvidirao . Doslovno počinjem telepatski psovati i pitati se kome se sudi Dokaz, dokaz. Još znam da pravna država radi.
2017 i 2018 šesta i sedma godina suđenja. Vještaci utvrđuju da je greška pardon 8 njih nepobitno i to su potvrdili na jubilarno 10 ročištu. Napredujem ustanovili su da sam uslijed pogreške onesposobljen samo 65%, što znači da me još 35% radi. Još si mislim samo me trebaju ginekološki pregledati. Postajem ljut i pitam odvjetnicu Doklen više? Samo još jedno vještačenje...
2019 osma godina Tata me vozi zadnji put na vještačenje. Sjedimo točno na rasjedu od potresa ili on u jednoj zgradi, a ja u drugoj, a u istom smo hodniku i na istoj stolici onoj bolničkoj. Dobijam poziv da odem s bivšom suprugom tužiteljicom mene i u sporu s bolnicom na glavnu raspravu. Dvostruka tužiteljica i ja tuženik i tužitelj odlazimo zajedno u praznom kupeu na ročište. Ne radimo medijaciju, ali smo ono kao BFF. Tužiteljica svjedoči savršeno i ja opet počinjem vjerovati ne u tužiteljicu, već u pravosuđe. O jesam se zajebao.... Ali još samo jedno vještačenje pa presuda. Ne ne mogu više vjerovati, pa ova država je zajebancija.
2019 i 2020 osma i deveta godina.
Ustavni sud donosi odluku do kad postupak mora bit završen. Napokon presuda je tu i postajem nepravomočni milijunaš. Ali to sve mora potvrditi drugostupanjski. Koji? To ćemo saznati pomoću kompjuterskog programa koji odredi koji če sud donijeti ili ne pravomočnu presudu. Loto, ali ja ne igram loto. U medijima sam saznao da imam ili ću dobiti, iako sam izgubio doslovno sve 5.1 mil kuna. Počeo sam guglati s nakanom ja kupujem... ALI
2021 okrugla deseta godina suđenja
Pravomočno je pogrešno sam liječen, ali skoro sve ostalo bit će samo da te još jednom vještače
2022 jedanaesta godina suđenja
Zemlja je ravna ploča, kad dođeš do kraja provalija zvana pravosuđe. Sad mi kažu da će napokon 17 11 biti presuda, ali ja više ne mogu ni ne zna vjerovati. Dosta mi toga ALI , imao sam 29 sad 42, a kako to uz prostački dodatak Ede MAJKE, sram ga bilo

09.11.2022. u 20:04 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Travanj 2024 (2)
Veljača 2024 (3)
Siječanj 2024 (3)
Prosinac 2023 (4)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (1)
Svibanj 2023 (1)
Travanj 2023 (2)
Ožujak 2023 (2)
Siječanj 2023 (2)
Prosinac 2022 (2)
Studeni 2022 (2)
Listopad 2022 (5)
Rujan 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (4)
Lipanj 2022 (4)
Svibanj 2022 (6)
Travanj 2022 (8)
Ožujak 2022 (2)
Veljača 2022 (1)
Siječanj 2022 (3)
Prosinac 2021 (3)
Studeni 2021 (5)
Listopad 2021 (4)
Rujan 2021 (2)
Srpanj 2021 (1)
Lipanj 2021 (2)
Svibanj 2021 (2)
Ožujak 2021 (1)
Veljača 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Prosinac 2020 (2)
Studeni 2020 (1)
Listopad 2020 (2)
Rujan 2020 (1)
Kolovoz 2020 (2)
Srpanj 2020 (4)
Lipanj 2020 (2)
Travanj 2020 (2)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (2)
Listopad 2019 (2)
Kolovoz 2019 (1)
Lipanj 2019 (2)
Veljača 2019 (1)
Studeni 2018 (1)
Rujan 2018 (1)

Opis bloga

Bok, dolazim iz Slavonskog Broda, zovem se Vanja Krnić i žrtva sam pogrešnog liječenja.Imam 43 godine. Preživio sam bakterijski endokarditis, , ugradnju mehaničkog zaliska, dva moždana itd.Ovim blogom pokušat ću na svoj način) opisati sudski proces.., svoju bitku za zdravlje..Liječnik , inaće bivši šef brodske zaraze Nenad Pandak mi je liječio tuberkolozni meningitis( otišao u susjedni Oman, ako mu se tamo ovako omane...), a od tubekoloze nije bilo ni t.Pobjegao je nakon dugih 14 pravomoćno je presuđeno da mi je život uništen liječničkom greškom, a moj život?
Živjela naša divna Hrvatska!

Kontakt

krnic1980@gmail.com

facebook stranica

Dnevnik bolesnika

Dnevnik bolesnika o svemu pomalo