Dnevnik bolesnika o svemu pomalo

Pale sam u ormaru

Moj originalni Kineski telefon naziva Ajfon 17 kodnog naziva Šaomi za 1099.99 kn izgleda mi savršeno u ovo luda Korona vremena,, On ima onaj ful HD, on blješti . On i moja rastavljeno sastavljena obitelj savršeno funkcionira na Ajfonu 17 putem blještavog zaslona. U ilegalnoj obiteljskoj grupi WhatsApp i Viber pojavio dobio sam novu sliku. Prije nego što uopće pritisnem proslijedi, nasmijem se a nemam pojma ni kojoj poruci. Ono a a je dobra, hehe, ćek da pogledam. Smijem se kao lud sliki role toaletnog papira i nekog čovjeka u bespučima praznih polica wc papira nosi očajan svoju rolu , pa mora rbiti dobra, ali proslijedio sam obiteljskoj grupi.. Pukao sam kao sijalica smijem se roli wc papira i prosljeđujem ga svojim kontaktima,Toaletni papir je perverzno dobar, onaj troslojni teta Violeta., Ako se može utvrditi za koji wc papir da ima certifikat nepropadanja prstiju . To je Violeta, troslojna je i domaća je, iako i Bosanci tvrde da je njihov proizvod upravo taj wc papir.Kupite ju , troslojna je i dobra..
Netko od kontakata mi je uzvratio snimkom golog muškarca kako vozi bicikl. Blato mu je poprskalo leđa, naravno čisti ih wc papirom , zamislite Violeta, a još mu se zaljepio za oko naravno papir.. Treći video stiže mališana kako plače jer se globalni Šefki,kao i lokalni McDonallds morao zatvoriti zbog zaključavanja od koronavirusa, prisiljavajući djecu da jedu kuhanje i pečenje vlastitih roditelja. Dijete je naravno uplakano i očajno. Budi mi se empatija za jadno dijete s porukom otvorite globalne i lokalne pečenjarnice. Daljnji videi se šire na Viber, Tinder, Telegram i pssst Tik Tok i reći ću ali niste čuli Tnder i Badoo, o da i tu sam. Gdje je nestao stari dobri sms i golub pismonoša. Šmrc plačem od smijeha. Čak mi šalju zamislite nimalo čedne videe. Neću da gledam to, a dobro samo ću da lajkam. Čedan kakav jesam palim tv.
Moramo se držati epidemioloških mjera, za dva tjedna pokazat će se ispravnost naših mjera. Držimo socijalniu distancu metar, metar i po, može i dva, maksimalno na okupljanima 30 ljudi.Pa jebote koliko metar ili dva precizirajte napokon, a da odem u Kinu reklamirati svoj Ajfon 17. Smijem bit samo s 30 ljudi, ali nakon tih 30 nije Vili rekao da li mogu otići do drugih 30,.Isto je i na sahranama samo nema karmina.Uža obitelj, pa meni su svi Zemljani uža obitelj i dva Marsovca.
Super znaći mogu sutra Anti, Pedru i Jelisaveti na sahranu . U ime obitelji, Jbte led, a da se zatvorim u ormar, Hmmm nije loša ideja idem tamo na duži period. Zatvorio sam vrata. Aaaa mrak je u ormaru, a ja se bojim mraka.
Nakon punih pet minuta hrabrog boravišta u ormaru otvaram ga i vidim, pardon i osjetim da sam jeo grah s lukom. Uf prozračit će se ili ću se samootrovati mirisom!
Svjetlo na kraju ormara! O tv je ostao upaljen.Čujem mobitel iz džepa, a dobro je pa na ovoj sliki su Milanović i Plenković igraju se autičima i svaki viće. Ne diraj to je moj i usput se svađaju. Cinkati ću te mami, pa češ u kut Andrej ili ti Zorane. Ponavljam ne diraj moje autiće. Ne ne pa oni su na distanci Kru te nedo bip bip, korone mi.Palim radio iz u komornu muziku i Iron Maiden slušam izvještaj.
Hočete li parti? Juhu partii timee. Napokon gotovo je ! Da još jednom ponovim ako hočete korona parti ? Imati ćemo ga! Ona nas zove na parti, velika žena..... Svaka joj dala. Oh ne ona nastavlja,,,
Ako se detektira na površini, ne mora značiti da je virulentan, a što se tiče hrane, za sve vrijedi higijena. Svaku hranu moramo otvarati i pohranjivati u higijenskim uvjetima. Kapljični je put osnovni put prijenosa i distanca je bitna, no u zatvorenom naravno da koncentracija može biti i u zraku i na površinama, a u nehigijenskim uvjetima može se određeni aerosol dići s površine, no to nisu osnovni načini prijenosa – kazala je Alemka,
Hmmm , pametna žena ali viruelatan, kapljični put, aerosol....Pa ona je Zagorka ni šta ne razumijem, ali google zna ili je to neka znanstvena hip hop rima. Yo, yo Alemka i Vili ali tko god da jesam i koliko god u ormaru bio, moram van do svog laptop stroja. Da da on ima google, pa moram van iz mraka, van iz svog ormara. Ode guguglati, ali vračam se tebi ormare moj.Yo yo i krepao mi frižider.
Pandemija koronavirusa uzrokovala je toliko toga da se dogodilo, neke predvidljivo, a druge ne. Europski čelnici ograničili su ljude na ostanak kod kuće.Političari privremeno su zaključavidjli svoje nacionalne ekonomije, ljude i doslovno sve slobode stavile pod ključ. Jedino Hrvatska i zaključavanje ekonomije, pa naša snažna ekonomija nebi ni skužila da je zaključana.Dok svjetske ekonomije padaju, prijeteći najgorom globalnom zdravstvenom krizom u posljednjih 100 godina, naša ekonomije je tamo gdje i je bez turizma, pardon nigdje. Došlo je do masovnog izljeva slika, smiješnih videozapisa i opće gluposti. Mogli bismo se bojati, ali čini se da smo odlučni nastaviti se smijati iako nam se gospodarstva raspadaju. Smiješno i kad propadamo mi se razvijamo, kad pada BDP, on u biti raste, a bit je da je davno sama bit nestala, a ja sam tamo gdje jesam.
Razmišljam o izvještaju s dubokoumnim promišljanjima u ormaru.
Što je tako smiješno u tragediji? Zašto dan lovim korona izvještaje, izmjenjujući tablice stopa smrtnosti od korone i konstatirajući bit će dobro za dva tjedna?Jedne minute nađem nešto tako zastrašujuće, a sljedeće sljedeće smiješno. A što je posebno u vezi s ovom krizom koja je iznjedrila takav industrijski učinak humora? Dobro je da je korona kineska sigurno neće dugo trajati. Uostalom na čemu su ili o čemu Vili I Alemka pričaju?Sigurno rade neki propali Stand up.

Zašto humor je već dugo tajna. Za drevne grčke filozofe poput Platona i Aristotela to je bila opasna pojava, nešto što je moglo potkopati autoritet i dobar poredak društva. Platona i Aristotela, dubokomno se pitam na čemu sam ja???? Moje razmišljanje je prekinuto. Uključujemo se na direktnu izjavu Davora prvog policajca iz stožera. Ajoj ako ikom vjerujem to su organi, ne budite nastrani. Organi reda! Njih ću bezrezervno slušati . O nee opet sam izašao iz ormara.
Smijemo se, dakle, vratiti kontrolu i povezati se - dvije stvari koje smo izgubili u borbi protiv koronavirusa. Ne samo da nismo u stanju zaustaviti plimni val zaraze koji nas je oprao, već smo prisiljeni izdržati ovu stvarnost sami u svom domu. Nemoćni i izolirani, otkrivamo da je šala sada naš najpouzdaniji štit - i naša najtoplija utješna deka ili orginalni ormar od visokokvalitetne iverice.
Razmišljajući o ovih čudnih nekoliko nekoliko,tjedana, mjeseci vlatitog kućnog samozatvaranja u ormar u strahu od koronavirusa.Shvatio sam da sam u deset dana dobio više smiješnih videozapisa i slika od prijatelja i svoje whatsssup obitelji,. SMS MMS pa to mi nitko ne šalje, oni su u ova teška vremena totalno diskriminirani.A kad su sve šale o životu u šaljemo instiktivno preko novokomponiranih oblika komuniciranja, mi to instinktivno činimo još više; jer nam je zabranjeno osobno okupljanje, okupljamo se putem interneta - mi smo postali sekta ispred ekrana. Doduše ja sam u ormaru, ali mogao bi malo van.pošiljatelji poruka ni ne slute da sam ja u ormaru i da brojimIzbrojao sam 27 moljaca i 32 mirisa lavande, točnije 1.267 po moljcu. Pa zašto su moljci živi, a ja nemam zraka. Naravno tu su još i zaostaci mirisa graha, Gas maska mi treba, o da upravo to.
Upravo će nam se na izvarednoj konferenciji obratiti Davor glavni policajac. Već kad sam van ormara poslušat ću predstavnik organa želi reći, a i da se ne samougušim.
Stvarno ima dobrih štoseva na račun ove cijele situacije. Međutim, zamolio bih sve da se ne potaknu na šale koje bi mogle postati dezinformacije. Primjerice, da se pronašao neki novi lijek ili da je ukinuta neka mjera jer to više ne bi bilo smiješno već opasno. Zato pozivam sve da humor ostane samo smiješan", rekao je Davor
Dobro sad mi nije jasno da li je Davor Stasi, UD BA, KGB ili CIA. Davore koji si organ ili si više organa u jednom? Kako on zna za šale. Sad znam u svojoj ileglanoj grupi imam ubačenog agenta. Idem u ormar, prozračio se. Idem unutra bez mobitela, o ne neće me nitko špijunirati. Ponijeti ću gusku i patku, nastranosti li svoj poljski wc. Moljac Stipe je izašao van kroz rupu u ormaru . Vidim kroz rupicu svjetlost, izvor d vitamina.
Susjed pasionirani stožeraš na megafon je pustio izvještaje. Iiii sad ćemo se uključit na konferenciju i izjavu Krunoslava. Liječnik, liječnik, policajac, ajd napokon ovaj je kriminalac sigurno.
PCR(PRC) test je još uvijek „zlatni” standard, ali sada su se pojavili brzi testovi koji detektiraju antigen za 15 minuta, rekao je i dodao kako oni imaju svoje mane zato što nisu osjetljivi kao PCR(PRC) pa stoga imamo puno lažno negativnih testova, rekao je Krunoslav pomalo birokratskim glasom. PRC što mu to znaći moram priznati nastrano zvući i onda je nastavio kao delegat 99 og kongresa okruglih stolova i povjerenstava.
Nastavio je
Okupit ćemo predsjednike lokalnih županijskih stožera na sastanak i dogovoriti s njima aktivnosti da oni, koji mogu brže i lakše identificirati problem, donose lokalno mjere u dogovoru s Nacionalnim stožerom, u smislu ograničavanja rada objekata ili smanjivanja obiteljskih i drugih vrsta okupljanja na određene brojke.
Koje su to određene brojke, zašto se ne vrati na prc test, pa ja sam u ormaru s 27 moljaca koje predvodi Stipe, Da li je to druga vrsta okupljanja, zašto zašto?
Liječnik lijeječnik, policajac i Krunoslav. Da li je on svjestan da sad moram Stipu deložirati iz ormara, zašto, zašto. Di će Stipe s svojom tulum ekipom od 27 moljaca. Dobro idem natrag u ormar. Da sam upravo kao Pale sam na svijetu, kad bolje razmislim pa ja sam Pale sam u ormaru.
Sve više pitam kako da se smijem, pogotovo dok sam sam u ormaru. Bez mobitela, susjeda koje sam deložirao. Brojevi i brojevi , svaki put kad izađem van ne dobijem nove spoznaje osim onih od stožera. One su smislene kao što su proročanstva od Pitije bila,
Masku ako nosiš , ne moraš nositi, ali aerosili mogu proći i kroz masku koju moraš nositi pardon ne moraš ali ipak moraš. Sad vidim iako ne vidim pa ja sam u ormaru s maskom Solo više ni moljca ne mogu zaraziti kad su deložirani, ali miris lavande nije. Nego da začepim rupu svoj izvor d vitamina, pa da još i anemiju riskiram. Ode odspavati u ormaru, pa ću tamo gdje nisam dugo bio izaći van iz ormara i promjenit čarape, a mogao bih i gače. Samoosjetim se fantastično po lavandi, luku. Odlučnosti mi nakon malo sna idem van.
Koja nočna mora sanjao sam Vilija, Alemku, Davora i Krunoslava samnom u ormaru. Svjetlo, svjetlo i Vili je upalio šibicu i buuum. Mirisi su bili ekspozivni. Idem van neću ni u snovima s njima u ormar, kao ni u san.
Osim što ljudi čitaju, kuhaju, jedu, gledaju tv, igraju igre, vježbaju, druže se s bližnjima i naravno gledamju pressice Nacionalnog stožera, neki od nas dosadu ubijaju na doista osebujne načine. Eureka sad vidim dok drugi biraju sadržaj ja sam izabrao ormar. Idem van ne želim bit i ostati Pale sam u ormaru.
Izašao sam, a u stanu nikog, pogledam van, vani nikog. Pa ja sam Pale ! ili su svi otišli u Njemačku?
Hrabro sam izašao van iz ormara i uzeo mobitel s punjaća. Imam pravo znati gdje su svi. Na mjesto u kupatilu gdje su se prije čitale novine knjige uputuio sam se s mobitelom da čitam pored tete Violete. Ajfon 17 postao mi je izvor vijesti.
Taj Stožer je neko paratijelo koje prvo nije ni postojalo. Onda su dobili neke ovlasti, a prve velike ovlasti su dobili zakonom koji sam ja potpisao u pet minuta jer su molili, hitno - hitno - hitno. A oni su onda iz tih minornih izmjena izveli puno veće ovlasti nego im zakon daje čitam izjavu Zorana, koji nastavlja
Koronavirus je puno opasniji od gripe, koju sam prebolio. Imao sam 35 godina, mogao sam trčati polumaraton, a ubila me skoro.
Uf , uf sad mi se stvarno prikakalo. Paratijelo, opet moram guglati.Čovjeka je još malo ubila gripa , a mogao je trčati polumaraton s gripom predpostavljam. Gdje su ljudi, a ima ih organiziraju neki prosvjed protiv stožera. Da budem objektivan moram pročitati izjavu druge krajnosti predzanjeg slova abecede, a to je ono prvo.
Sve mi je bolje izvan ormara, jedino ne znam gdje su moji bivši sustanari.Mama jesi vidjela Stipu? Kojeg Stipu. To su moljci iz ormara pa pitam. Sjediš pored Raida, malo sam ih pošpricala. Mama holokaust moljaca, eno ih poredanih 27 plus Stipe. Ni lavanda im nije mogla ništa ali Raid ih je pobio., budite u miru kanti za smeće. R. I. P.
Andrej je puno jasniji ne da Zoranu da se igra s njegovim autičima i sumnja da mu je netko otuđio dva crvena autića. Sumnja diplomatski na Zorana.
Idem do trgovine provjeriti da li su ljudi tu. Obukao sam se i prošetao do trgovine. Uzeo sam wc papir nepoznate neoriginalne marke i stao u red. Okrenuo sam se i vidim pored sebe čovjeka. Poštovanje, čovjek se okrenuo i pozdravio. Stajao sam kao čovjek s početka priče grčevito držeći svoju rolu okružen maskiranim nepoznazim ljudima. Pa to je pljačka wc papira , on ima masku. Pogledam desno lijevo, a svi imaju masku. Upao sam u organiziranu pljačku.Zaštiiitar! Dotrčao je do mene. Oprostite zašto Vi u rgovini jedini nemate masku. Molim Vas da je napustite i vratite se s maskom. Čuo sam nešto o maskama ali demencija je vila jača.Ostao sam bez riječi, a ono uostalom da li ima smisla objašnjavati da ako uđeš u trgovinu s maskom lopov si, ili jesi, a zašto sad nisi. Pa i prodavačice na blagajni imaju masku.
Poslušan kakav jesam u strahu od autoriteta odlučio sam do daljnjeg bit Pale sam u ormaru.

11.02.2021. u 16:23 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Travanj 2024 (2)
Veljača 2024 (3)
Siječanj 2024 (3)
Prosinac 2023 (4)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (1)
Svibanj 2023 (1)
Travanj 2023 (2)
Ožujak 2023 (2)
Siječanj 2023 (2)
Prosinac 2022 (2)
Studeni 2022 (2)
Listopad 2022 (5)
Rujan 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (4)
Lipanj 2022 (4)
Svibanj 2022 (6)
Travanj 2022 (8)
Ožujak 2022 (2)
Veljača 2022 (1)
Siječanj 2022 (3)
Prosinac 2021 (3)
Studeni 2021 (5)
Listopad 2021 (4)
Rujan 2021 (2)
Srpanj 2021 (1)
Lipanj 2021 (2)
Svibanj 2021 (2)
Ožujak 2021 (1)
Veljača 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Prosinac 2020 (2)
Studeni 2020 (1)
Listopad 2020 (2)
Rujan 2020 (1)
Kolovoz 2020 (2)
Srpanj 2020 (4)
Lipanj 2020 (2)
Travanj 2020 (2)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (2)
Listopad 2019 (2)
Kolovoz 2019 (1)
Lipanj 2019 (2)
Veljača 2019 (1)
Studeni 2018 (1)
Rujan 2018 (1)

Opis bloga

Bok, dolazim iz Slavonskog Broda, zovem se Vanja Krnić i žrtva sam pogrešnog liječenja.Imam 43 godine. Preživio sam bakterijski endokarditis, , ugradnju mehaničkog zaliska, dva moždana itd.Ovim blogom pokušat ću na svoj način) opisati sudski proces.., svoju bitku za zdravlje..Liječnik , inaće bivši šef brodske zaraze Nenad Pandak mi je liječio tuberkolozni meningitis( otišao u susjedni Oman, ako mu se tamo ovako omane...), a od tubekoloze nije bilo ni t.Pobjegao je nakon dugih 14 pravomoćno je presuđeno da mi je život uništen liječničkom greškom, a moj život?
Živjela naša divna Hrvatska!

Kontakt

krnic1980@gmail.com

facebook stranica

Dnevnik bolesnika

Dnevnik bolesnika o svemu pomalo