Dnevnik bolesnika o svemu pomalo

četvrtak, 14.08.2014.

pa pa reanimacija

Da li si razmislio da potpišeš odobrenje za zahvat?Ujutro je to pitanje prvo bilo u viziti. Hmm, ja to ne bi potpisao i nisam. Pa imam 52 kg, išao bi sa sondom u toplice. Stavit ćemo ti sondu od silikona. Perverzno dobro , imati ću sondu od silikona, a ne onu prozirnu. Mene je netko bar pitao o operaciji.Za one prijašnje me nitko nije ni pita, a i bio sam vrlo ne komunikativan.
Čim mi se rupa od kanile začepila povratila mi se moć govora, ili/ ti laprdanja. Govor mi je predstavljao napor.Govorio sam koda sam upravo pretrčao uzbrdo 100 m u punom sprintu.
Naravno uz stalno pljuvanje u bubrežnjak. Koliko sam se ispljuvao, mislim da bi napunio jednu dobru cisternu. Krapinske toplice imaju i bazen Naravno čuo sam, samo toplice, a predvidio ono ispred Specijalna bolnica Krapinske toplice. Zadnjeg dana mi je mislim došla ne očekivana posjeta.
Zaspao sam , a ono ispred mene na mome krevetu, više/ ni manje glavna sestra zaraze Marijana i sestra Ankica, naravno šefa njihovog nije bilo. Nisam im imao što reći, osim zahvaliti se što su došli. Sutra ujutro idem u luksuzni hotel Krapinske toplice. Tamo će me čekati supruga i Tea. One će tamo biti u sobi koju su iznajmili. Napokon ću vidjeti Teu, Hana je morala ostati zbog škole.
Do tad sam samo jednom bio u Krapinskim toplicama, kada sam se vračao sa roditeljima iz Graza, negdje 1992..Sjećam se da sam se probudio u nepoznatoj sobi. Bio sam u velikoj sobi i na krevetu su spavale dvije osobe sa dugačkom kosom.
Mašta mi je i tad bila bujna, kao i danas. Pomislio sam da smo usput poginuli. Zašto mama i tata imaju dugačku kosu?Ajde mama, ali tata???.Popipao sam , prvu, pa drugu za nogu.
Jedna se digla, valjda sam je probudio sa pipao sam joj noge a ja sam kao u nekom horor(Vrisak 1, 2 i 3) filmu počeo vrištati i bježati po kući. Vidio sam samo da je ta što se digla isto pretrnila od straha i šoka kad sam počeo vrištati.
Ujutro, a neugode, bile su to moje sestrične u trećem koljenu Branka i Ivana; koje baš često nisam viđao . Moji su na povratku stali tamo da prespavamo . Nisam ni primijetio kad su me iznijeli iz auta, spavao sam
Sutra idem u elitni hotel u Krapinske toplice. Najteže je bilo iza mene.
Krapinske toplice(14.04.2010.-21.06.2010)
Došlo je i to jutro. Danas idem u toplice. Dr. Jasminka je rekla da ću ići u pratnji Julia, ne glumca meksičkih sapunica nego medicinskog tehničara. Plan o hodanju do vrata reanimacije je propao, opet onaj ležeći krevet. Odjavili su me sa recepcije i strpali u kola hitne . Idem u hotel sa bazenom.
Opet drndanje uz jednu čik pauzu. Naravno ne moju. Stigli smo; žuta zgrada desno, a lijevo neka dobra zgrada(Magdalena).. Naravno mene su uvezli u staru žutu. Lift, pa su me odvezli u sobu 113..Soba je neka bila stara, a krevet. Posteljina hotelska, već sam zaboravio kako je spavati pod posteljinom opranom omekšivačem,Cimer mi je bio stariji sa velikom udubinom u glavi; vjerojatno od operacije.
Julio mi je rekao da mora natrag u Brod. Bubrežnjak za pljuvanje sam zaboravio . Sestru sam pitao :Da li imate bubrežnjak? Kaj ti je to?; opet kaj . To je za pljuvanje. Doktorica ne voli tu kad se pljuje, pljuj u vrećice donijeti ću ti. Pregledao me fizijatar prezimena po strani svijeta.
Odredila mi je bazen, masaže, struje..., logopeda( napokon). Brže bolje sam poslao poruku supruzi da mi kupi šlag i posudu za pljuvanje.
Invalidska kolica i patka su bili pored mene. Čekao sam Teu i suprugu Cimer je pakovao svoje stvari i ne što mi je pričao, ali nisam kužio.
Nakon sat, dva čekanja. Čuo sam škripanje kolica niz hodnik. Supruga je u kolicima i auto sjedalici donijela Teu.
Velike oke su me gledali. Sav sam se uznemirio. Tea je prema meni pružila ruku i supruga mi ju je stavila u krilo. Napokon, vidjeti vlastitu kćer, zadnji put sam je još na zarazi vidio. Pružila mi je i ruku i par minuta mi je bila u krilu. Da li bi me pamtila da sam umro? Sigurno ne. Živ sam i blizu kćeri.
Pamtiš dobre trenutke, jer oni život čine sretnim, a one loše pokušavaš zaboraviti. To je bio jedan od tih trenutaka.
Donijela sam ti šlag i posudu za pljuvanje. Izvadila je pvc posudu za pljuvanje, ogromnih dimenzija.
Baš je tad doktorica naišla:Ne smiješ pljuvati, ni jesti šlag , jer ga možeš aspirati u pluća, a po tebe upala pluća može biti fatalna. Uživao sam još malo u Tei, a supruga mi je posudu za pljuvanje sakrila u moj ormarić. Nisam baš kužio zašto od jednom opet više ne smijem jesti , a skoro sam opet počeo. Supruga mi je dala večeru u sondu, koja je bila za 5.
Taman sam skoro zaspao , kad sam čuo. Odoh ja i stvarno onaj cimer sa koferom u pola noći ode. Pozvonio sam sestri , koji sam cinker. Onda strka i njih par ga vračaju u sobu , sa koferom.
Donesi košulju. Ono iza vrata bijela luđačka košulja. Obukli su mu to. Opet dilema. Gdje sam ja ?Da nisam u Vrapću ili Popovaći. Smirio sam se na, plahtama je pisalo Krapinske toplice.

14.08.2014. u 17:21 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



Listopad 2024 (1)
Rujan 2024 (4)
Kolovoz 2024 (6)
Srpanj 2024 (2)
Lipanj 2024 (3)
Svibanj 2024 (2)
Travanj 2024 (2)
Veljača 2024 (3)
Siječanj 2024 (3)
Prosinac 2023 (4)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (1)
Svibanj 2023 (1)
Travanj 2023 (2)
Ožujak 2023 (2)
Siječanj 2023 (2)
Prosinac 2022 (2)
Studeni 2022 (2)
Listopad 2022 (5)
Rujan 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (4)
Lipanj 2022 (4)
Svibanj 2022 (6)
Travanj 2022 (8)
Ožujak 2022 (2)
Veljača 2022 (1)
Siječanj 2022 (3)
Prosinac 2021 (3)
Studeni 2021 (5)
Listopad 2021 (4)
Rujan 2021 (2)
Srpanj 2021 (1)
Lipanj 2021 (2)
Svibanj 2021 (2)
Ožujak 2021 (1)
Veljača 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Prosinac 2020 (2)
Studeni 2020 (1)
Listopad 2020 (2)
Rujan 2020 (1)
Kolovoz 2020 (2)
Srpanj 2020 (4)
Lipanj 2020 (2)
Travanj 2020 (2)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (2)

Opis bloga

Bok, dolazim iz Slavonskog Broda, zovem se Vanja Krnić i žrtva sam pogrešnog liječenja.Imam 44 godine. Preživio sam bakterijski endokarditis, , ugradnju mehaničkog zaliska, dva moždana itd.Ovim blogom pokušat ću na svoj način) opisati sudski proces.., svoju bitku za zdravlje..Liječnik , inaće bivši šef brodske zaraze Nenad Pandak mi je liječio tuberkolozni meningitis( otišao u susjedni Oman, ako mu se tamo ovako omane...), a od tubekoloze nije bilo ni t.Pobjegao je nakon dugih 14 pravomoćno je presuđeno da mi je život uništen liječničkom greškom, a moj život?
Živjela naša divna Hrvatska!

Kontakt

krnic1980@gmail.com

facebook stranica

Dnevnik bolesnika

Dnevnik bolesnika o svemu pomalo