< prosinac, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2013 (2)
Lipanj 2013 (3)
Veljača 2013 (1)
Siječanj 2013 (16)
Prosinac 2012 (21)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (12)
Srpanj 2012 (15)
Lipanj 2012 (19)
Svibanj 2012 (12)
Travanj 2012 (4)
Ožujak 2012 (14)
Veljača 2012 (14)
Siječanj 2012 (9)
Prosinac 2011 (22)
Studeni 2011 (15)
Listopad 2011 (6)
Rujan 2011 (15)
Kolovoz 2011 (23)
Srpanj 2011 (15)
Lipanj 2011 (4)
Travanj 2011 (6)
Ožujak 2011 (5)
Veljača 2011 (5)
Siječanj 2011 (8)
Prosinac 2010 (11)
Studeni 2010 (15)
Listopad 2010 (9)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (6)
Srpanj 2010 (11)
Lipanj 2010 (10)
Svibanj 2010 (4)
Travanj 2010 (3)
Ožujak 2010 (4)
Veljača 2010 (4)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Vježbaonica u kojoj će ostati višak nesagorenih kalorija koje sam zimus nakupio...

Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

\'ladovina
04.12.2011., nedjelja
Sretan sam kao nova godina.....znam da sam uvijek najgori i ne znam kako da to promijenim, ali jučerašnji dan sam nekako preživio. znam da sam se ugasio i točno se sjećam trenutka kada sam se vratio u svijet živih, a mislim da se moj dragi prijatelj dobrano namučio da me razbudi, bolje rečeno prodrma. Zaspao sam na stolici, ali nisam pao, pogodio čelom tanjur ili tako nešto, koliko sam shvatio, nego sam samo zaspao i da su me ubacili u automobil. A on doveo curu u društvo prvi put, ono, ne znam što će ta cura sada misliti, ako će po meni suditi, onda mu se ne piše dobro, ufff, nemam opravdanja. Dva dana druženja koja zahtijevaju odijela i lijepo ponašanje, a ja sam pokazao manire kromanjonca, ok, prvi dan sam bio dobar, ali sam dobrano zakasnio, a drugi dan, hm, pa, možda bi bilo bolje da sam cijeli prespavao...prava druženja ne idu bez nazdravljanja, kad su se pila kratka pića, pio sam kratka, kad su se pila ova iz velikih čaša, pio sam ta iz velikih čaša i nisam se skrivao, začudo, dobro sam se držao i kada sam skužio da sam gotov, trebao sam otići. To mi je valjda najveća životna lekcija sada....kad god nešto smislim, to bih trebao i provesti......nevjerojatno, često mi u zadnje vrijeme svi govore da to trebam promijeniti. Ne znam, u životu sam proveo samo nekoliko stvari, ono, baš da sam se upeo i istjerao nešto do kraja, sve drugo mi izgleda kao nametanje svoje volje bilo kome i bilo kako, a to je ružno, a opet, ako si siguran da će to nešto dobro možda bi i trebao biti nametljiv, ne znam, a i gdje je granica između ok nametljivosti i one vulgarne ?? Previše filozofiram, ali da sam jučer otišao kada sam naumio, sve bi bilo super, a ja bi preživio dva dana pravog tempa, ali eto, nisam. I uplašio sam se da sam pokvario svečanost prijatelju...i bilo mi krivo zbog toga, užas jedan, to mi je jutros jurilo po glavi, a bilo je baš fino, mmm, košuta u brusnicama i sve take neke čarolije, čak sam i zgodan jedan kompliment dobio, da se vidi da sam smršavio, to mi je puno značilo i da sam otišao sve bi bilo ok, a ovako, prerano sam se ustao, a dobro sam se naspavao, jer sam došao kuć' stvarno iscrpljen i zaspo onako kako sam padao u krevet. Bio sam među prvima na biralištu, zaokružio i vratio se, kako sam bio raspoložen, mogao sam zaokruživati cijeli dan, samo da ne mislim o svojoj gluposti. Pretpostavio sam sve, gdje mi je završila jakna i gdje mi je telefon i nervozno čekao neko doba da mogu nazvati i raspitati se za stvari. Budalaš. Naravno, sve je bilo zbrinuto, osim telefona, nakon što sam iznazivao sve i izdavio ljude u nedjeljno jutro, zaključio sam da sam izgubio telefon...morao sam nešto izmjeriti danas, pa sam usput i u birtiju dospio, rijetki su to petki kad nedjeljom idem u bircuz, još po danu, mislim da mogu na prste jedne ruke mogu nabrojati kad sam bio nedjeljom u birtiji ove godine. Ali uvijek je to veselo. Vratio se kući na ručak, a onda se dohvatio interneta, kako locirati izgubljeni telefon, o tome postoje legende, pa sam odlučio provjeriti da li to štima. I našao upute, ali prvo sam psovao, jer najbrže i najbezboljnije bi bilo da sam imao instaliran 'google latitude', ali nisam to nikada instalirao, onda sam vidio da je Apple izbacio jedan zgodan programčić koji se zove 'find my iphone', ja to naravno nisam znao, ali sam instalirao nekakav 'iphone tracker' prije nekoliko mjeseci i skužio da je to nekako isti princip. Ali imao sam novi problem, neki dan sam preinstalirao windovse i obrisani su mi bili sinkronizirani itunesi, bio sam luud, kad sam skužio da sam samo trebao spojiti telefon sa računalom neki dan i sve bi bilo ok, a nisam, u biti, slabo sam i bio kući ovih dana, što je sramota na neki drugi način i to mojoj majci nije baš milo. Zato sam jučer u pola bijelog dana na prstima se šuljao skroz dvorište. Uff, ono, probisvijet...tako, dok sam pokušavao shvatiti kako radi taj 'find my iphone' naišao sam na jedan video klip u kojem mi je pajdo rekao što da napravim. Rješenje je bilo vrlo jednostavno, rekao je da pogledam pod krevet. Na kraju, kad razmislim malo bolje, to je bilo i logično, ali sam jutros panično reagirao, inače nisam baš tome sklon i odmah pomislio na najgore. Zato što i jesam bio najgori. Sada kada sam našao telefon, sad mi je lakše, sad konačno mogu nešto korisno napraviti danas, jer ono što sam snimio sada treba pretvoriti u nekakve vrijednosti. I moram priznati da jedva čekam večerašnji dnevnik, bit će zanimljivo vidjeti rezultate. Neki dan sam slušao dečke na terenu kako se klade na rezultate izbora, to mi je bilo superzabavno...ali i pomalo zastrašujuće. Politika ipak nije show program.



..evo ga, ovaj je pravi tehnološki genije, koji stvarno sve zna
- 17:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.