< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2013 (2)
Lipanj 2013 (3)
Veljača 2013 (1)
Siječanj 2013 (16)
Prosinac 2012 (21)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (12)
Srpanj 2012 (15)
Lipanj 2012 (19)
Svibanj 2012 (12)
Travanj 2012 (4)
Ožujak 2012 (14)
Veljača 2012 (14)
Siječanj 2012 (9)
Prosinac 2011 (22)
Studeni 2011 (15)
Listopad 2011 (6)
Rujan 2011 (15)
Kolovoz 2011 (23)
Srpanj 2011 (15)
Lipanj 2011 (4)
Travanj 2011 (6)
Ožujak 2011 (5)
Veljača 2011 (5)
Siječanj 2011 (8)
Prosinac 2010 (11)
Studeni 2010 (15)
Listopad 2010 (9)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (6)
Srpanj 2010 (11)
Lipanj 2010 (10)
Svibanj 2010 (4)
Travanj 2010 (3)
Ožujak 2010 (4)
Veljača 2010 (4)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Vježbaonica u kojoj će ostati višak nesagorenih kalorija koje sam zimus nakupio...

Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

\'ladovina
19.12.2010., nedjelja
buka u modi

Nisam ništa upisao tjedan dana, a nisam imao ni što upisati, vagao sam se u nedjelju i vidio da imam 103 kilograma isto sam imao i u petak ujutro. Moguće je da sam opet došao do granice i da će mi opet trebati mjeseci da ju pređem. A i nije bilo lako odolijevati čaroliji kobasica, paprikaša od svinjskih nogica, sušenog mesa kuhanog s kupusom, uff, nije lak bio tjedan. A u petak sam se opet prebio k'o mačka. Bio sam na koncertu grupe Disciplin A kitschme. Išao sam s kolegama s posla i to je bio u najmanju ruku zanimljiv projekt. To je internacionalni bend koji je potekao iz Srbije, bar je bio internacionalni iako ne znam tko osim osnivača i autora glazbe još svira u tom bendu danas. U ovim našim krajevima je malko nezgodno reći da se ide na koncert nekakvog srpskog benda, ili je to bar meni problem, iako je živimo u svijetu gdje vlada turbo folk i kojekakvi dragačevci. Ovaj bend je nešto drugo, bili su dio novog vala koji je širio samo dobre vibracije, ali svejedno otići na takav koncert znači podržati takve neke ideje dobrih vibracija i mirnodopskih odnosa sa komšijama. Ali to ne znači da sam zaboravio, niti da bilo tko treba zaboraviti. Na putu prema Osijeku prolazili smo kroz sela sa većinskim srpskim stanovništvom i vidljivo je da kao manjina uživaju sva prava koja im može pružiti jedna moderna, socijalno osviještena država. Table naziva ulica sa dvojezičnim napisima. A tim istim ulicama još slobodno šetaju koljači iz '91. Nisam čuo ništa o tome da je lokalna zajednica učinila nešto da se ti monstrumi prepoznaju i izoliraju. Sva bi im prava trebalo ukinuti dok se te neke stvari ne dovedu u red !! A borcima za ljudska prava i ostalim dušebrižnicima iz Europe i ostatka svijeta bih poručio da mi naše ljude procesuiramo i šaljemo po sudovima vani a da ove moramo trpiti, da smo i mi ljudi i da se ljudska prava odnose i na nas, te da će ovi imati sva svoja prava kada se ta ravnoteža na vagi ljudskih prava i obveza opet uspostavi. Ovo nije govor mržnje, govor mržnje je ono što je učinilo da sve ove i još puno drugih stvari kod nas ostanu neriješene. Opet ja tepem po politici, ali našu politiku je do sada vodila mržnja i to što je najgore, mržnja prema onoj drugoj opciji i ta mržnja je ono što nas je kočilo. Umjesto političkog dijaloga imali smo suludu borbu za ostanak ili za dolazak na vlast i sada imamo probleme. A još ćemo veće probleme imati ako nas zajaše neki vjerovnici, onda više neće biti ni slobode ni neovisnosti, tko će onda za to biti kriv. Navijam za slobodu i za neovisnot i za duh zajedništva. Znam da moraju postojati političke opcije, to mi je jasno, ali kako ih navesti da se svojim idejama i programima natječu i da iz bi tog natjecanja svi mogli imati koristi. Ovako se još uvijek koče, jedni drugima podmeću, odvratno je to slušati, ne znam kako ih više nije sramota. I zato mislim da se mora dogoditi netko tko će ih ujediniti i pokazati im da je natjecanje bolje od podmetanja, to mora biti netko kome nema tko što zamjeriti i čvrsto sam uvjeren da takav čovjek postoji !!
Kažem, bio sam na kocertu i dok sam slušao glazbu ovakve neke misli su mi tutnjale kroz glavu.....znam nešto o toj glazbi, to nisam naučio kod kuće nego sam je često slušao po raznim tulumima, koncertima i drugim mjestima gdje su se pomicale granice stvarnosti, uljuđenog ponašanja i prijateljstva. Tako ponekad priča s kolegama ode u tom smjeru, tako je i pao dogovor za ovaj koncert ... Došli smo među prvima i odmah se snašli na šanku. Bile su dvije predgrupe, prvi su bili neki instrumentalisti, dečki koji sviraju za svoju dušu, a drugi su bili veseljaci odjeveni onako kako su se valjda ekipa iz grupe Kiss odijevala prije nego što su zaradili za kostime. Izgledali su veselije od Village people i bez duginih boja i dobro su zagrijali goste svojom svirkom. I po njima se vidilo da superheroj dolazi na scenu. Zeleni zub je došao i svojim zvukom gitare stvarno ispunio dvoranu. Ja sam se pankeriso k'o da imam dvadeset godina i to najviše na dok su svirali ovi prethodni dečki, Zeleni zub je ok frajer, ali mi je to sve bilo preozbiljno, pa sam loko. Kad sam se ujutro ustao, mati mi je rekla da zatvorim vrata od sobe da joj to ne ulazi u kuću. Kada tako kasno dođem, onda idem spavati u zadnju sobu, da ne maltretiram ukućane, tamo se ne grije, a i krevet je dobar, pa je super za spavanje. Uglavnom ustao sam se, pojeo nekoliko krofni s pekmezom od kajsija i odlučio još malo prileći. Kada sam ušao u sobu osjetio sam da je zrak nekako masan i težak, ispunjen svim onim alkoholnim parama i dimom cigareta koji su se u meni nakupili prethodne noći. U takvim trenucima mi na pamet padne da bih mogao živjeti malo zdravije....
- 07:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.