Suncokreti na oblacima (blogerica Adrica)

ponedjeljak, 26.01.2015.

DELETE !

Ponekad me pitaju gdje ja živim i s koje sam planete pala?

Zašto?

Iz jednostavnog razloga - jer ja ne želim znati što se događa u svijetu, ja ne znam gdje su ratovi, ne znam koliko je sada tečaj švicarca, ne znam tko je koga ubio, nisu mi baš poznati detalji terorističkih napada.

Ne čitam novine. Portale preletim samo po naslovima, ne čitam to što piše ispod naslova jer su si ti naslovi puni nečeg crnog, nečeg lošeg i onog negativnog.
Televiziju ne gledam već godinama, ako je i pogledam onda pogledam neki dobar komičan film ili neki dokumentarac - vijesti ne pratim, ne zanima me. Vrlo jednostavno.

Radio slušam samo u autu, čisto onako da mi nešto zvoni dok vozim, ali kad dođu vijesti jednostavno prebacim kanal - ne sluša mi se.

Žutu štampu također ne pratim jer me apsolutno ne zanima tko je koga prevario, niti tko je nabacio novi botoks. Ne bavim se tuđim životima jer često se hvatam u koštac sama sa svojim životom i ponekad mi bude to malo teško.

I tako kad god pogledaš te portale, u bilo kojem trenutku sve je puno nekog crnila, neke tragedije, nekog besmisla - strašno mi je to. Rijetko kad pročitam u naslovu neku dobru vijest, neku pozitivnu vijest, najčešće neka depra - i šta će mi to.

Uvijek se pitam šta imaš od toga da pratiš tako negativne vijesti? Čemu to?

Odavno sam svjesna da mi sami našim mislima oblikujemo naš život i da smo sami kreatori ovog nečeg što se zove život pa upravo iz tog razloga ja sam iz svog života izbacila sve ono loše i sve ono negativno.

Ne želim slušati, čitati, pričati i razmišljati o crnim stvarima na koje ne mogu utjecati, o stvarima koje ja ne mogu mijenjati a voljela bih.
Nažalost ne mogu utjecati na ratove, na gladi, na nestašice, na kredite u švicarcima.
Realno, razmišljao ti ili ne o kreditu u švicarcima i tako ćeš ga jednom morati platiti kad ti dođe rata. Čemu onda razbijanje glave i nespavanje noćima kad promijeniti ništa ne možeš a platiti svakako moraš.

Ako već moram misliti onda odabirem vedre i pozitivne misli i lijepe riječi, ostalo ne priznajem, ne zanima me ništa loše.

Ne dozvoljavam loše vijesti u svoj svijet jer onda sam počeš negativno vibrirati, pa onda i sam počneš privlačiti takve situacije.

Hvala, ne treba mi to.

A ljudi? Da, negativih ljudi ima posvuda ali i to se nekako riješi samo od sebe.

Valjda kad osjete da si sam pozitivan i da te ništa negativno ne zanima oni se maknu, samo se maknu od tebe ili ih život nekako pomakne u jato onih crnih, onih koji su opterećeni onim nečim lošim i onima čiji je fokus upravo na tome. Fokus na onom nečem lošem a s takvim fokusom na takve stvari i život ti počinje biti takav - crn i jadan.

Imam oko sebe popriličan broj ljudi oko sebe koji su u problemima, zaista u problemima, ali o tome se vrlo rijetko priča, uvijek imamo neke vedre teme i zajebanciju jer smo svjesni da sve ono na što se fokusiraš - to raste, prema tome čemu se fokusirati na neki crnjak?

Čemu? Šta imaš od toga, osim da od tog crnjaka postane još veći crnjak?

Ništa, samo neprospavane noći, čir na želucu i hrpu briga.

Hvala, to mi nije potrebno, zato me često i pitaju jesam li pala s Marsa ili šta mi je?

Ne, nisam pala s Marsa, čvrsto stojim ovdje na Zemlji samo ne želim si razbijati glavu oko nekih stvari koje su mi sasvim nebitne u životu i na stvari na koje ne mogu utjecati, eto zato - odavno sam si u glavu usadila jedan mali čip na kojem piše - DELETE što bih rado preporučila i drugima.

- 20:01 - Komentari (17) - Isprintaj - #