Suncokreti na oblacima (blogerica Adrica)

nedjelja, 12.01.2014.

Fuck friend ...

Ovo je pojam koji se češće čujem u zadnje vrijeme ili skraćeno FF.

Pitam se kako to izgleda?

Prema pričanju meni bliskih osoba to je "prijatelj" koji već duže vrijeme boravi u nečijem životu i služi samo za jednu stvar - za sex.
Dakle, nema tu nekih emocija, nema tu previše priče i intimnosti, tu je samo sex i ništa više od toga.

Razgovori su uglavnom kratki i konkretni. Sve se svodi na dogovor kada i gdje je kresanje.

Meni taj pojam uopće nije baš jasan jer u mojoj glavi to nije "prijatelj" već samo neki usputni ljubavnik za neki usputni seks kad ti dođe potreba, ono, da baš ne hvataš nekog komada za jednu noć u polupijanom stanju u nekom klubu.

Ali koliko čujem ima baš i nekih ljudi koji imaju baš, ali ono baš prijatelje i to dugogodišnje prijatelje s kojima se druže i inače a po potrebi se malo i kresnu kad im dođe, onako, bez obaveze i bez suvišnih pitanja, samo sex i to je kraj. O tom seksu se sutradan ne priča to se ne spominje, to je bio taj čin u tom trenutku i gotovo je do sljedećeg puta.
A onda kad dođe idući dan sve ide po starom frendovi kao i do sada i kao da se nikad ništa intimno između njih nije dogodilo.
Kažu mi da su takvi odnosi njima potrebni s vremena na vrijeme (sex) čisto iz nekih bioloških razloga i da si malo skrate vrijeme dok ne dođe ona ili onaj pravi.

Dakle, ispada sve legalno!

Iako to meni nije ništa jasno.

Ja sam jedna netradicionalna žena a još manje konzervativna žena ali takvi odnosi isključivo seksualne prirode meni uopće nisu jasni, ali baš nisu...

Gledam ja ove svoje frendove, uglavnom znamo se već cca 20 god., i ne da mi ne pada na pamet da bih se kresnula s njima, nego ni u najluđem pijanstvu to ne bih učinila jer nakon toliko godina druženja i zajedničkog odrastanja i stvaranja nečeg što se zove prijateljstvo, sada na njih više i ne gledam kao na frendove, već kao na dio moje obitelji i takav čin s njima bi mi bio ravan incestu!

A opet na kraju krajeva svi smo mi samo ljudi i ne treba očekivati previše od nas, nikad ne znaš što ti život nosi i kako će izgledati sutra i koje priče te sve čekaju da ih odradiš u životu.

Iz nekog mog stava u glavi meni odnos takvog tipa ne paše iz razloga što sam već navela, mi smo si kao obitelj a opet s druge strane da i nismo kao obitelj, ima li takav odnos budućnost?

Šta ako se dogodi da se jedna strana zagrije a ovom drugom je to samo i isključivo sex dok ne dođe netko bolji?
Šta onda?

Odnos traje i traje i traje, dani idu a onaj zaljubljeni se nečem nada. Nada se da će prijateljsko seksualni odnos prerasti u nešto više, u nešto više što se zove veza. Počinju ispadi ljubomore, netolerancije, kontrole i sva moguća zla koja i inače napadaju normalne veze a kamoli ne neke ovako "bolesne" i nedefinirane relacije.
Ne može to zauvijek trajati, jednostavno ne može, jer prije ili kasnije takav odnos puca. Jedna strana puca i ne može više. Jedna strana se zaljubi i traži više za sebe od odnosa i tada nastaje apsolutni kaos i već se zna otprilike nastavak priče.

Ona plače jer su se iz jednog čisto prijateljsko seksualnog odnosa dogodile emocije i sve je prešlo na jedan viši nivo, a koji to ne bi trebao biti.
On lud i od sebe i od nje jer joj je on po 1000-ti put rekao da ne očekuje baš ništa od njega osim i isključivo prijateljstva i seksa, i on joj ne može dati više jer ona je bila samo prijateljica za trošenje (kresanje).
Naravno da cijela ova priča i u suprotnom pravcu, on plače.....

Eto ti sranja u sekundi.

I onda se ja opet pitam jesu li takvi odnosi zdravi?
A opet s druge strane koliko se dugo možemo trošiti s frendom a da se ne dogode emocije, da se ne dogodi onaj trenutak kad ipak tražiš malo više?

Možemo li iz takve prijiateljsko seksualne veze izaći nepovrijeđeni?
Mislim da ne, jer uvijek ali baš uvijek se s jedne strane dogode emocije, dogodi se ona ljubomora, ona neka iskra koja pokrene kaos. Emocije su nešto što ne možemo željeti, ne možemo kontrolirati - one se samo dogode bez puno priče, samo odjednom shvatiš da tog nekog voliš i da ti smeta kad spominje neku drugu ili nekog drugog i tada opet nastaje kaos....

Trebaju li nam takvi odnosi u životu?

Koliko god meni tako prijateljsko seksualni odnosi nisu baš jasni i nije da ih baš odobravam, ali da nam trebaju u životu, da trebaju nam iz razloga što nam je tako dosadno ponekad u našim životima, pa ako ništa drugo imamo malo akcije koja na kraju najčešće završi suzama, dramom i silnom patetikom ali nema veze, barem je akcija.....

- 21:59 - Komentari (9) - Isprintaj - #