JOŠ UVIJEK - moja pjesma koja je uvrštena u međunarodnu zbirku "RIJEČI U KAMENU"

31.07.2021.

“10. KNS MEĐUNARODNI KNJIŽEVNI SUSRETI–2021” / REZULTATI KONKURSA

"Na konkurs “10.KNS Međunarodnih književnih susreta – 2021” apliciralo je 257 učesnika, a u zbirku “RIJEČI U KAMENU” uvršteno je 165 autora iz 22 države.

Selektor je bio Ibrahim Osmanbašić koji je vršio vrednovanje poetskih radova, a njegov rad je uvršten u zbirku, van konkurencije - što je tradicionalna praksa da se radovi selektora i članova stručnog žirija uvrštavaju u zbirke sa manifestacije, bez učešća u takmičarskom dijelu."

"... "PJESME" – 165 pjesama koje su uvrštene u zbirku učesnika manifestacije...", a među njima je i moja pjesma: 69. Jadranka Varga / R. Hrvatska / JOŠ UVIJEK




slika: digital art

Jadranka Varga: JOŠ UVIJEK
napisano: 13.02.2021. u 17:35h


Još uvijek tražim onu ljubav
zakopanu u zelenoj travi,
još uvijek gledam u Nebo
kojeg ne vidim,
još uvijek se u trigonometriji misli
zaustavljam sinistralno,
jer ne mogu gledati u bijelo
i dok suze Neba
padaju u zemaljske oceane,
sanjat ću opet bijele snove.


slika: digital art

Koža lica postaje kao kora,
besplodna i izbrazdana
od silnih misli
koje se talože u dubini oka,
a u gradu bez ljudi
i bez one ekstaze među sjenama
oduzimam se u plamenu
na dnu pustinje duše
želeći se povezati
sa svojom samoćom duha
koja me obilazi
i nikako ne odlazi.


slika: digital art

Još uvijek je sve osamljeno
i napušteni duhovi lutaju kroz noć,
dok se moja duša počastila
nekim novim starim stihovima
i u suglasju sa težinom sna
ponovo plovi sama
u svojim plavim dubinama.


(pjesma je iz 19. neobjavljene zbirke poezije)

napiši nešto, ako želiš: (8) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






SVE SU TO BILE SAMO BIJELE NOĆI

27.07.2021.



slika: digital art

Iz noći i kiše
zalutala sam u taj zenit ljeta,
došetala do pitomih obrisa ulične svjetijke
koja mi je krala osmijeh s usana
čim sam se sjetila tebe
i tako šetajući tim plavim zenitom ljeta
kroz tu kišu i noć
pamtim sebe od prije 17 godina
i vidim se sada.


slika: digital art

Razvezala sam kosu
i pustila je da pada po ramenima
i usmjeri onaj svakodnevni titraj srca
prema dnu pa neka svijet sliči
na opis kojeg mi prikazuješ.

Otkrit ću bijele bokove
i priljubiti se uz tebe
kao slijepa zmija što je spoznala,
da kamen ispod kojeg je spavala
nije njen dom.

Sve su to bile
samo bijele noći.




napisano 28.12.2004. u 6:38h | na portalu iskrica-weblog iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"
https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=40703

2012. objava na blogu:
https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2012/07/1630917802/sve-su-to-bile-samo-bijele-noci.2.html


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/
….

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4.
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (28) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






NOVE RIJEKE

26.07.2021.



slika: digital art

Iznad mog balkona na tamnomplavom baršunu pobacane su zvijezde, a pun Mjesec kao uvijek prepun sebe oslobodio me rađanja smrti i uveo me u novo vrijeme „riba“.

Uspjela sam osloboditi dušu od lutanja i priviđenja, a naše riječi tako meko padaju preko mojih usana, da bih mogla prebrojiti u sekundi sva nebeska tijela beskrajnog Svemira.

Sve ima svoje vrijeme, od prvog udisaja do zadnjeg treptaja oka, od prve komore srca do zadnje kapi snova.

U pritokama se rađa moćna rijeka, bujica koja ruši sve pred sobom i ne ostavlja izbor nikome, osim – krenuti kroz nju, protiv toga se ne može, previše je priteklih rijeka, potočića, lokvica i oslobođene unutarnjih nemira još nemirnije se spajaju u tu moćnu bujicu požudno udišući njene raspršene kapi.

Spavajući u svojoj tamnici ispod trepavica više ne odlijeću bijele ptice u tamnu noć, ali srce uvijek preskače one svoje poznate ritmove, dok se kroz život probija bujica prema meni do tebe.

To je susret duše i Sna...



napisano 03.02.2005. u 6:58 h | na portalu iskrica-weblog iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"
http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=43808

2.10.2010. i 9.4.2011. objavljeno na portalu Magicus
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=51012
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=61131
.....


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (29) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






NEZNANJE

23.07.2021.



slika: digital art


Zvijezde su pale u bezdan tame,
duša se okomila sama na sebe
kroz moju budnu noć
prolaziš kao koraljnim grebenom val,
zaustavljaš se i nestaješ.

Ako možeš spojiti
nebo i more zbog mene,
mogu li ja kao maestral
dodirnuti tvoje vlažne usne
i ostati na tren?

Mogu li?

Želiš li?

Sa mojih golih ramena skidaš ruke
kao krila mlade ptice
i opet u daljini čujem
tihe korake sudbine
koja najavljuje svoju glazbu srca.

Vječnost je između tih naših susreta
zvijezde su pale u bezdan tame,
a duša opet ne zna što će učiniti.


napisano: 18.07.2005. u 7:16h | na portalu iskrica-weblog, a iz 1. zbirke SJENA DUŠE
http://iskrica.tportal.hr/weblogs/post.php?web=1461&log=60385


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN 978-953-7673-60-4 kod NSK RH

Oznake: shadow

napiši nešto, ako želiš: (29) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






NEŽIVI TRENUTAK

20.07.2021.



slika: digital art


Mene više nema u toj čudnoj poeziji koju izlijevam iz duše vremena, dok potrošene sate brojim u igri sunčane svjetlosti koja obasjava ovo prohladno i neživo jutro.

Iz nijeme tišine, toliko nijeme, da se oduzima sama od sebe, planete rotiraju svoje sablasne elipse, a moj nemir se zaustavlja ispred mirnog čela nemirnih misli i poručuje, da je sve potonuće u trenutak i da je trenutak život koji se živi.

Opet pregledavam konture lica u zamagljenom zrcalu zaustavljajući pogled na očima i u tom bezdanu ne prepoznajem uzvraćen pogled moje duše pa se sve opet vraća na onaj početak neživog trenutka koji klizi kroz mrtvilo ove zamršene poezije i mog još čudnijeg života.

Može li mi tarot pretskazati postoji li u meni ona iskra koja se uvijek javlja kad je ne očekujem ili će se sve odigrati baš kako piše u genetskom kôd-u sudbine?

Tamne sjene zaplesale su svoj ples, uspavale me i odnijele preko granice stvarnosti gdje sam opet susrela samu sebe i mrtvom molitvom još mrtvijeg srca zaspala tim neživim snom.

Sad je tako, a ovo jutro mi ne obećava pozitivan predznak, elipsasta putanja tih čudnih planeta ugasit će sjećanja na one mrtve trenutke kojima se uvijek vraćam i to baš onda kad srce osjeti pogled, drugačiji od onog plavog pogleda koji je odnio dušu u nepovrat zaborava pa joj ne da, da u bijeloj crkvi tuge zapali svijeću samo za taj neživi trenutak.


napisano: 17.5.2012. u 07.00h na portalu Magicus, a iz 2. zbirke "PREDVORJE BIJELE TIŠINE"
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=80674

i 17.05.2012. objavljeno na blogu:
http://shadowofsoul.blog.hr/2012/05/1630784303/nezivi-trenutak.html


http://www.digitalne-knjige.com/varga2.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-28-9
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (18) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






JE LI DNO STVARNO TAKO MEKANO KAKO GA OPISUJU?

19.07.2021.



slika: digital art

Crni san je potrgao razapetu koprenu stvarnosti i poveo me opet u neke prostore gdje sam spojila vrijednost zaborava sa polovicom svog srca i nasmijala se.

Nekad u bijelo umotan život koji je tihim izdisajima klizio iz mene, sada me vodi nečem bliskom – u grumen nekadašnjeg bola, zagrabila sam i izvukla zmiju, a strepnja da ću ostati u svojoj krletci nije se ostvarila.

Čula sam pticu prelomljenog krila kako me zaziva i njen zov je zamro u meni, a ja neupućena u vrijednost zaborava, u buduće jutro ušetala sam ista kakva sam se budila.

Ma, kome treba moja istina, osim meni samoj?

Živim sa spajanjem života i duše, bez odvajanja, u očima još uvijek nosim ono vječno pitanje sa morskog dna: je li stvarno tako mekano kako ga opisuju?

Čitam neka slova napisana na nekoj bezbojnoj površini i vidim, da to više nisu moja tužna plava slova, jer oni koji su dotakli dno isplivali su na površinu, oni koji nisu dotakli dno, još uvijek putuju prema dnu, dug je to put, jer sve ovisi o tome koliko i kako ronimo prema istini… o sebi.

Rekla sam mu: ''povedi me'', odgovorio je: "kreni", a izvor vječnog polarnog brida koji je rezao tako oštro, bez prokletstva je promijenio sve što sam do sada znala – o sebi.


napisano 07.03.2007. u 21:00h na portalu iskrica-weblog:
https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=158386

objavljeno: 02.11.2009. na portalu Magicus:
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=33237


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2015/03/1631928965/je-li-dno-stvarno-tako-mekano-kako-ga-opisuju.html

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (19) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






LJETNI DANI

18.07.2021.



slika: digital art


U neke dane
lijene i snene
kad se ništa ne događa
ispod struka
zažubore neki potoci,
zašume neki uzdasi,
uznemire se gladne zvijeri
i zatrepere krila leptira.

U takve dane
teško prelazim
u drugo stanje ohrabrenja,
misao bi htjela otvoriti oči,
ali gladne zvijeri
ispod struka pričaju svoje,
svi dijelovi tad izlaze
iz tijela van na svjetlost,
odvajam se od nepotrebnog tkiva
i onda ono bitno skupim
pa izmjerim težinu svega.

U nekoj pjesmi
ostaje zapisan trag
tvog postojanja oko mene,
dok se ne umirim
... mutna od snova i želja
i dok oba života
ne obojim u bijelo.

Dok smislim ime
za tvoje novo prisustvo,
dio života iz mene izmiče,
a zvijeri gladne i bijesne
nervira treptaj krila leptirovih,
poneki uzdah
i žubor potoka.

Čudna je stvar ta glad,
uvijek otvori oči
baš tada kad ih treba otvoriti.


napisano: 15.04.2005. u 11:53h | na portalu iskrica-weblog, a iz 1. zbirke pozije "SJENA DUŠE"
https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=50528


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2019/02/index.html

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4 kod NSK
Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (14) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ZA SVE POSTOJI VRIJEME

16.07.2021.



slika: digital art


Tada su 15.08.2004. zvijezde pale na jednog čovjeka i rodila se ljubav.

U sjenci sam sazrijevala, iako ranjene duše, otvorila sam je i pustila unutra lopova, otišla sam bez riječi, a iznad mene Mjesec se objavio prepun sebe i za cijelu vječnost tog trenutka, dok me odnosila stihija razočarenja i znam, dani i dani nisu bili uzalud.


slika: digital art

Možda je taj lopov bio ulaznica u stvarni svijet, možda je bosonog mislio, da nosi najskuplje cipele, a kad mi je pao oko vrata, slab i nepovjerljiv, ostala sam vjerna svojoj duši i prigrlila skitnicu, udomila je, ali skitnica me ugrizla za srce pa ipak ću i dalje vjerovati u iskrenu dušu i valovima ljubavi pokriti srce umotano u bijeli saten... neka se odmori.


slika: digital art https://www.deviantart.com/baxiaart/gallery/all

Za sve postoji vrijeme pa tako i za pravu ljubav, a kad sam zaboravila sebe i kad sam se uvjeravala, da je čulnost nešto što se događa nekom drugom, a meni više ne... rasplinuo si me u sedam smjerova i prekrio sa šest velova tajni.

Iz stare knjige uzeh uzorak riječi i stavih je pred tebe, da se spojimo u hladnom mraku i da oči duše pogledaju ono što osjećaju.


slika: digital art

U meni još uvijek struji ona glazba naših susreta, ali kako dolazi vrijeme tvojih nemira, stajat ću po strani i promatrati kako tvoje srce teško diše u nadolazećim danima i kako se tvoja čista duša ne hrani sa mog izvora.



slika: digital art

napisano 22.12.2004. u 6:54h na portalu iskrica weblog, a iz 1. samostalne zbirke poezije "SJENA DUŠE"
http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=40231

29.07.2009. u 12:02h objavljeno na portalu Magicus pod naslovom "Skitnica"
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/skitnica

i 16.7.2010. objavljeno ovdje na blogu
https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2010/07/1628001106/postoji-vrijeme-za-sve.2.html


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (14) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ODLAZEĆA MISAO

15.07.2021.



slika: digital artist


Nisam si u modi ovih dana, zaobljene misli sudaraju se na oštrim kutovima pameti, a duša još uvijek tone u svoj ambis gledajući taj tihi pad i ostavljajući mjesto gdje je srce zaokružilo čitavu priču.

Ima li odlazeća misao kraj ili je to tek početak nečeg misaono čudnog u ovom čudnom danu koji se slio u moje urne nedosanjanih snova?

Prolaznost me guta, obuzima me i odnosi daleko od mjesta gdje je srce ostavilo svoj otisak na duši, krenut ću nekom stazom, čitati putokaze ostavljene od ne znam koje duše što je prošla prije mene i ostavila svoje tragove.

Nevidljivim nitima vezala sam dušu za tvoj život, čekala je ta duša na grobu bezimenom otkud nije dolazilo ništa, tek slutnja u duši, da tu sniva nečija haljina od tijela i da vrijeme čekanja ne znači ništa, a tek zalutali Mjesec u očima, tek plava suza koja se zaustavila i otpratila odlazeću misao ne znajući je li uloga života postavljena u dobro poznate koridore ili će slijediti znakove one duše koja je prošla prije mene.


napisano: 01.04.2013. u 11.55h | iz 4. zbirke "PLESAČ NA ŽICI"


http://www.digitalne-knjige.com/varga4.php

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-53-1
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (22) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






TIŠINA

14.07.2021.



slika: digital art


…i najtiši,

ali baš kad i onaj

među nama najglasniji

prigrli tišinu,

tada znaj,

svijet se mijenja…



napisano: 17.08.2009. 07:37h, pjesma je iz moje 14. zbirke poezije "RUŽA MOG SRCA“


http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN broj: 978-953-3554-146-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (39) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






P O R U K A

13.07.2021.



slika: digital art


Kad ti vjetar bude sušio usne
umorne od dozivanja mog imena
ne reci drugoj ženi nikada više
'jedina moja'.

Kad svoje tijelo pokloniš zemlji
znat ćeš, da si nešto propustio,
jer ljubav svog života
nisi uz sebe zadržao.

Bolno je to kad istina dođe
i svom težinom te poklopi,
tad sve zablude postaju smiješne
i jedini trag su kapi krvi.

Kapi krvi što su na putu
i dalje su tvoje zablude,
padanje u iluzije i predrasude
i u bolesno traženje.

Zato za vrijeme života uzmi mene
kao jedini smisao života svog
ne troši vrijeme na glupe teme
i budi uvijek dio neba mog.


objavljujem malo moje rane pjesme napisane od 1969.-1999. iz 3. zbirke "GOLA ŽENA", a ova pjesmica je napisana: 1990.


http://www.digitalne-knjige.com/varga3.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-7889-34-0
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






DUŠO, REĆI ĆU TI!

12.07.2021.



slika: digital art


Dušo, reći ću ti,
još smo mladi
znaš li koliko mi znače kapi kiše,
dok pljušte po mokroj cesti
i kako je uvijek lijepo
iznenada tebe sresti.

Dušo, reći ću ti,
još smo mladi,
a godine su neke iza mene
nisi ni ti više dijete,
dušo, šapnut ću ti,
u nama je više dosade,
nego melankolične sjete.

Uvijek poželim
tvoju ljubav noćas
i ono slatko pitanje:
„...jesi li sama,
obavija li te meka tama,
mogu li doći
i na krilima ljubavi zabranjene
ispod tvog prozora
samo ću proći?“

...iako je dio života iza nas
znam da upravo sada
misliš na mene.

Dušo, reći ću ti
i reći ću glasno svima
jedina sreća je ona
kad se ljubav u ljubavi ima.



pjesmica je napisana: 1993. i objavljeno 09.01.2011. na portalu Magicus | pjesma je objavljena u 3. zbirci poezije "Gola žena"
(pjesme napisane od: 1969.-1999.)
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/duso-reci-cu-ti


http://www.digitalne-knjige.com/varga3.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-7889-34-0
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (21) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






"PRINCEZA NA ZRNU GRAŠKA"

10.07.2021.



slika: digital artist

U blizini bistrih izvora zaustavila sam se na tren i rashladila srce u u ovoj ranojesenjoj ljepoti dana, svijest je postavila nesretnu dijagnozu, ali srce se opet slatko nasmijalo nekom lošem predznaku koji je našao svoj krajnji cilj.

Nemarna straža čuva jezgru od svjetlosnog bljeska istine u dubini mračne praznine, neke stvari traju, neke ne, a ja trajem u svom beskraju i ponovnom lutanju lutanja lutalice.

Zlatni zametak još nije rođen, još uvijek čeka pravi trenutak da zabljesne svojim punim sjajem.

Hoće li dočekati taj trenutak u ovom mom životu?

Nije bitno, bitno je da taj zlatni zametak postoji u meni i zna da će njegovo vrijeme jednog dana doći.



slika: digital artist

napisano: 12.03.2007. u 19:04h | na portalu iskrica weblog, iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"
http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=159405

i 30-06.2009. objavljeno na portalu Magicus
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/princeza-na-zrnu-graska


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (34) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






OSJEĆAJI

09.07.2021.



slika: digital art


neki osjećaji

krhki su

poput paučine

laki kao leptirov let

i trajni kao Duša



napisano: 16.11.2017. u 17:59h | pjesma je iz moje 14. zbirke poezije "RUŽA MOG SRCA“


http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-3554-146-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (39) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






IDEM SADA!

07.07.2021.



slika:digital art

Idem sada,
zaustavila sam sjaj zvijezde
ne čekam više nikoga,
a ti se zauzmi za sebe,
jer postat ću otrovna,
ako mi se približiš!

Idem sada,
daljine me zovu
u avanturu novu,
a ti se predaj kišama,
vjetru i olujama
koje haraju srcem tvojim.

Idem sada,
razgolićenost me obukla u sebe
pa sam se pronašla
na strani sjene svoje
koja još uvijek pozna
tihe korake moje.

Idem sada,
a ti zauzmi položaj čekanja
koji nije vrijedan mog plakanja
za danima kad sam se
kao med slijevala
s usana tvojih,
a sad čekaj samo otrov
iz očiju mojih.

Idem sada...


napisano: 02.07.2018. u 16:20h, pjesma je iz moje 14. zbirke poezije "RUŽA MOG SRCA“


http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php

https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2018/07/1632148779/idem-sada.html?page=blog&id=1632148779&subpage=0&subdomain=shadowofsoul

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-3554-146-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (43) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






SJEĆANJA

06.07.2021.



slika: digital art


Chopinova glazba

uvijek me vraća u djetinjstvo,

gledala sam oca

kako svira na klaviru ...


tuga, raskidano srce

i uspomene,

sjećanja kao stražari vremena

stoje na ulazu u sadašnjost

i podsjećaju na mnoga vrata

kroz koja smo prošli ...


napisano: 15.09.2009. u 10:45h i 07.03.2011. u 21:44h na portalu Magicus, pjesma je iz moje 14. zbirke poezije
"RUŽA MOG SRCA“

https://www.magicus.info/ostalo/poezija/zasto-je-uvijek-sve-samo-sjecanje


http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-3554-146-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (19) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ANĐEO PRATNJE

03.07.2021.



slika: digital art

Kad čovjek umre
i duša mu krene na put,
jedan anđeo na Zemlji
zaplače posljednji put.



slika: digital art

U pratnju će on krenuti
i odvesti dušu ovu
gdje će se ona skrasiti,
dok anđeo vodi dušu novu.



slika: digital art

Kad čovjek umre
i duša izađe iz tijela,
anđeo je uzme za ruku,
iako to ona nije htjela.



slika: digital art

Anđeo pratnje čuva nas
do posljegnjeg trena,
a kad se čuje Božji glas
anđeo pratnje postaje sjena.



slika: digital art

Zato kad čovjek umre,
tišina svugdje vlada
anđeo pratnje nijemo čeka
i odvodi dušu tada.




Tišina obavija taj događaj
kao što noć obavija mene,
anđele moj, čuvaj me
i bježi daleko od smrtne sjene.




napisano: 08.01.2021. u 17:50h, pjesma je iz moje 19. neobjavljene zbirke poezije, a nalazi se i u zborniku sa 10. međunarodnog recitala "SRCE ISUSA I MARIJE" - Jadranka Varga "ANĐEO PRATNJE



Nijedan dio ove pjesme ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Citat čl. 229. st. 2. Kaznenog zakona: „Novčanom kaznom ili kaznom zatvora do tri godine kaznit će se tko bez navođenja imena ili pseudonima autora objavi, prikaže, izvede, prenese ili na drugi način priopći javnosti tuđe djelo na kojemu je označeno ime ili pseudonim autora ili na nedozvoljen način unese dijelove tuđeg djela u svoje autorsko djelo ili dozvoli da se to učini.“

napiši nešto, ako želiš: (7) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






NE TRAŽI ME

02.07.2021.



slika: digital art

Ne traži me vani na mjesečevom svjetlu... ne traži me u ranim jutrima i ne hodaj mojim tajnovitim stazama, zaobiđi me lagano kao sjenu, tužnu i zaboravljenu... ne traži me nigdje gdje me nema, gdje nisam bila i gdje nisam tragove stopa ostavila.

Uđi u moj tamni svijet, dođi na brzu rijeku Nezaborava gdje snovi diraju strune života i kamen zarobljen na dnu ostavlja svoj trag, uđi u dubinu iza sjaja tame gdje se svjetlost zrcali kapima neizrečene forme postojanja, uđi u dubinu ispod kože, a ja ću tiho pisati o tvom dolasku, tog trena ću utišati sve gradove na svijetu i u sebi odlomiti onaj dio mira pa ga pokloniti tebi.

Uđi u sjećanja... te stražare na vratima vremena, daruj mi svoju prošlost i oprosti što ću jednog dana otići putem Neba, zaustaviti se na pola puta i bez straha pustiti suzu na tvoje srce.

Kad jednom odem, kad se i najtiši u nama stišaju, kad se radost uznemiri i kad se vječnost iz podzemlja objavi, usne Neba i Oceana sklopit će vlažni savez poljupca, zatvoriti moje poglavlje života i pustiti me niz rijeku Nezaborava.

Zato, uđi tiho u moj noćni svijet mašte i snova i ne traži me vani, jer me tamo nema, srest ćeš me uvijek u najtamnijem kutu svog srca, u najdubljem snu, u onom svijetu gdje me stvarno ima.


da, taj izraz označen žuto je prvi put napisan ovdje 25.04.2005. u 14:53 | na portalu iskrica weblog, a u moj pjesmi "OČARAVANJE I SJEĆANJA"

očaravanje i sjećanja-Jadranka Varga shadow of soul

"sjećanja kao stražari na vratima"

.. a onda sam to pisala u svom komentaru i 2009. na portalu Magicus ispod moje pjesme: "ZAŠTO JE SVE UVIJEK SAMO SJEĆANJE?"

ZAŠTO JE SVE UVIJEK SAMO SJEĆANJE-Jadranka Varga shadow of soul

15.09.2009. 10:45h Član ShadowOfSoul
kao stražari vremena, sjećanja stoje na ulazu u sadašnjost i podsjećaju na mnoga vrata kroz koja smo prošli...

ova pjesma je napisana: 28.5.2010. u 19.30h na portalu Magicus, a iz 1. zbirke
“SJENA DUŠE”
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=44878

i objavljeno13.10.2011. na portalu Magicus
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=69881


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (40) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






NOĆNI SATI

01.07.2021.



slika: digital artist

Probudili me noćni sati,
prazno nebo odvodi
na suhe obale
gdje duša pleše svoj ples,
sanjala sam,
da me u tim noćnim satima
budi miris ruža.

Između svjetova nema granica,
krijem se u krugu,
a on nema kraja,
dok ispred zrcala
vidim prolaz
prema drugoj dimenziji ljubavi,
života i crvenih ruža,
a iznad vode lebdi sjena,
sjena moje duše.

Slika bez posvete,
glazba bez stihova,
noć bez Mjeseca,
u kutu oka postojiš,
skrivaš se, traješ,
nema kraja…

Ljubav postoji
u svakom obliku
u kojem se daruje
i zbog koje živimo,
vraća nas na početak
onih prvih osjećaja
i prvog poljupca sa tobom,
a odbačeno crveno svjetlo
šeće od mene do tebe,
dok crvene ruže
i dalje tiho šumore
kao velovi kiše
koji zastiru panoramu grada.

Pitam se
kako bih ja živjela,
da nisam srela tebe?


napisano: 30.08.2008. u 20:35h | na portalu iskrica weblog iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"
http://iskrica.tportal.hr/weblogs/post.php?web=1461&log=258984&order=desc

i 30.9.2011. objavljeno na portalu Magicus:
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/nocni-sati-2

24.8.2012. objavljeno na blogu:
https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2012/08/1630975973/nocni-sati.html


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (14) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.