KAKO DO HRVATSKE ZA KAKVU SMO SE BORILI
Slijede izbori. Dolazi vrijeme predizborne kampanje. Kome vjerovati? Neki su svoju vjerodostojnost i sposobnost, višekratno, imali prigodu pokazati. Nisu to učinili. Da li smo zadovoljni ukupnim stanjem u Državi? Ne gledajući svoje osobne interese, ako smo čestiti ljudi, domoljubi, kakvim se prikazujemo, pogledajmo istini u oči. -Istina je da smo po mnogim pokazateljima najzadnji u Europi. -Istina je da se nismo dostatno okoristili novcima, koje nam je EU stavila na dispoziciju. -Istina je da precjenjujemo svoj politički ugled u Europi, kako pojedinaca tako i Države u cjelini. -Istina je da mi u Europi ne predstavljamo neku posebnu ulogu. -Istina je da, uprkos svemu, uz dobru politiku i zalaganje naših Eu parlamentaraca, poput, bezkompromisne, Ruže Tomašić, nešto ipak možemo priskrbiti.. -Istina je da se u proteklom razdoblju, u Hrvatskoj dogodilo, bezobrazno puno vidljivog i skrivenog kriminala: korupcije, klijentelizma, krađa, lopovluka, nepotizma, rasprodaje ugleda i materijalnih blagodati te drugih zala. -Istina je da se kriminal, posebno onaj najviši, od strane sudbene vlasti, zbog političkog i materijalnog interesa, najčešće, izim pred svake izbore, zabašuruje. -Istina je da nam je opet potrebna vizija hrvatskog zajedništva, poput one koju je tako pobjedonosno sproveo prvi, Predsjednik Republike Hrvatske, dr.Franjo Tuđman. Ovog puta s lustracijom i primjerenim sankcioniranjem svih, na bilo koji način okaljanih, pojedinaca. -Istina je da nam trebaju promjene i nova, dosad neprofanirana vlast. -Istina je da nam, u cilju izlaska iz gliba, treba svekoliki doprinos naših brojnih, svjetski uglednih, stručnjaka, kao i što veća povezanost s našim iseljeništvom i domicilnim Hrvatima, izvan priznatih granica. Kako to ostvariti? U uvjetima pristranih, bezkriterijalnih, pristupa mainstream medija, uključujući i, neobjektivnu, Hrvatsku radio televiziju, mislim da neće biti dostatno promidžbu provoditi frontalno, putem javnih medija i predizbornih skupova. Rješenje vidim u okomitoj, reverzibilnoj, komunikaciji vodstva stranke sa svojim ograncima i fb skupinama potpore, poput grupe „ Škoro-sad il nikada“ , koju tako vrijedno vode Maja i Damir te njihovom, dvosmjernom komunikacijom sa znanima i neznanima, na način prikazanja dobrobiti tim izborom. Ne nagovaranjem , već istinitim objašnjenjem posljedica dobrog i lošeg izbora kod glasanja. Jer, kao što je rekao Gospodin Isus Krist: Samo nas istina može osloboditi. Rezultati izbora bit će ogledalo našeg domoljubnog obraza. Hrvati, ne smijemo zatajiti, jer druge prigode neće biti. Branko Smrekar. U Brdovcu;3.lipnja 2020. |
| < | lipanj, 2020 | > | ||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | |||||
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv