utorak, 29.03.2016.

suzama l'epim tapete vol.779

...da...."liječi" sijede....

taj mi je recept pao u oči od prve...kokosove ulje vraća boju sijedima.
Da, istina...vraća...
ali...

I tako nakon dva susreta sa tim čudotvornim uljem, odlučila i ja kupiti sebi jedno...
Otišal sam u DM jer oni imaju "prirodne a ne tako jako skupe" stvari.
Mala teglica "ulja" je došla cca 30-tak kuna.

Sva sam happy i zadovoljna izašla iz DM-a...napokon ga imam i ja!
Kako ću skoro 44, na zaliscima ispod šiški su mi se počele pojavljivati sijede...
Nisu još počele rasti bez pigmenta skroz sijede vlasi nego su samo stidljivo gubile boju.
Kako kaže moj brat "Sisterka, pa čudi me da uopće nisi krenula sijediti ranije!"
Naime moj brat koji je šest godina mlađi od mene polagano ig dobija.
Stidljivo jako doduše ali ima po koju.
Zorg koji je od mene mlađi sedam godina je cca 60% sijed...
Znači...došlo vrijeme i na mene...

Prvo sam se malo trackala sa tim uljem po licu...
Pa mislim kad je čudotvorno! roflroflrofl
Onda sam čak i probala kuhati nešto na njemu...
Valjda se čovjek mora naviknuti na taj konstantan i jak okus kokosa.
Sjećam se da mi je tako bilo u početku sa maslinovim uljem a sad ga niti ne osjetim

A onda sam...nakon vec podosta vremena odlučila probati čarobno djelovanje ulja na vraćanju boje sijedim vlasima..
roflroflrofl
I tako lijepo piše u članku "Ljekoviti recepti" kako treba ulje zagrijati da stvarno postane ulje, pa ga nježno i obilno utrljati u kosu i na kraju obilno oprati...

...sve sam napravila kako piše...

Nestrpljivo sam čekala da mi se kosa osuši...
Frotirala sam ju ručnikom manijakalno...
kad ono...

Zalisci koji su bili onako "na pola" sijedi...postali su SIVI!!!!!!

....o, da...kokosovo ulje vraća boju sijedima....

...vraća ju u izrazito mat sivu!roflroflrofl

- 07:41 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Savjet pri citanju

ako krecete iz pocetka,otici skroz dolje u arhivu
prvi dio je naslova "nova godina novi kraj novi pocetak...prvi blog" a dalje nastavljaju suzama l'epim tapete vol 1-xx

Jako vrijedna izreka

CARPE DIEM (iliti iskoristi dan)
jos kad bih se toga i drzala...

Najmudriji savjet

GLUMI, nemoj odmah sve reci!
eh, kad bih bar mogla :(

Broj posjeta

free counter