utorak, 22.03.2016.

suzama l'epim tapete vol.775

....osvanula je subota....

dan Einyevog ispita..
Ustali smo u sedam i izasli u setnju.
Kako je dogovor bio da se u Ivanicu pojavimo u 9.15 iako je subota vojnicki rezim je morao biti rofl

Dan je poceo lijepo.
Kisom..
Pogledavajuci svako malo na accuweather i skicajuci prognozu, zazivala sam prekid kise.

Upozorena sam da trebam donjeti cizme. gumene. Koje nemam rofl rofl
To me nikako nije omelo.
Imam dvoje gojze koje oboje unatoc silnim natpisima o vodonepropusnosti PUSTAJU vodu..no ni to nije bed..samo bar da kisa ne pada...

Zelja mi se ostvarila..kisa je polako jenjavala...
Mi smo obavili setnjicu, spakirali stvari za ispit, tatin poklon i krenuli u avanturu..

Uz naplatne kucice kod Ivanica nas je cekao Einyev uzgajivac.
Einy mu se razveselio kao starom davno izgubljenom frendu.
Bilo je to malo smijesno za gledati, no kako rekoh puno puta ranije, Einy jako voli ljude rofl rofl rofl

Sjeli smo svako u svoj auto i krenuli put lovackog doma.
Kad smo stigli, prvi je dio ispita bio u tijeku.
Ocjenjivanje vanjstine pasa.
Kako je Einy u vise navrata na izlozbama ocjenjavan odlicno za svoj exterijer, nije bilo potrebe za ponovnim ocjenjivanjem.

Ipak, u pauzi ocjenjivanja sudac nam je prisao.
"Vi ne trebate exterijer?" upitao je pomno proucavajuci Einya
"Ne, hvala, imamo ocjenu" rekla sam "ali se smijete diviti"
On je podragao Einya, malo ga opipao i rekao "Vas pas ima jedan nedostatak"
"Daaa?"upitno sam ga pogledala
Pogledao me i rekao mi "Vlasnik nema pusku"

Svi smo se nasmijali...

- 19:56 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Savjet pri citanju

ako krecete iz pocetka,otici skroz dolje u arhivu
prvi dio je naslova "nova godina novi kraj novi pocetak...prvi blog" a dalje nastavljaju suzama l'epim tapete vol 1-xx

Jako vrijedna izreka

CARPE DIEM (iliti iskoristi dan)
jos kad bih se toga i drzala...

Najmudriji savjet

GLUMI, nemoj odmah sve reci!
eh, kad bih bar mogla :(

Broj posjeta

free counter