~~~danas mi sunce sja~~~

13.09.2010.

... danas se osjećam bolje...
...... danas mi sunce sja...
......... opet sam ona stara, koju si volio, koju si želio...
............ moje su oči more, bi li se kupao...
............... moje je srce lađa, bi li zaplovio po mojim morima...
.................. hej, hej, hej, danas sam OK...
..................... učini sve da tako ostane...
kiss kiss sretan smijeh pjeva pjeva cerek party rofl rofl kiss kiss... yes yes yes
... dodaj mi tu gitaru, baš ću zasvirati...
...... onu tvoju staru, koju si želio, koju si pjevao...
......... danas se osjećam sjajno...
............ opet mi sunce sja...
............... nije ovako bilo zadnjih sto godina, zadnjih sto godina...



Dino Merlin - Danas sam OK

A ovako sam pisala prije manje od dva mjeseca:
Razvoj događaja mi, naime, i ne daje puno razloga za veselje, situacija je postala gotovo pa tragična, i rekla bih da su se uknjižbeni gropi toliko stegli i zagropali, da samo čudo može da se desi i odgropa ih...

U vremenu između... bilo je razgovora s odvjetnicom... bilo je mojih pokušaja, da iskrenim, direktnim kontaktom privolim kćerku-nasljednicu na razumno rješenje, da dostavi "javnobilježnički dokumenat", a prema tumačenju odvjetnice, radi se o zapisniku, što je nama dovoljno kao dokaz da je ona nasljednica svog oca... naime, pošto kćerka tuži više osoba radi nasljedstva, nema ostavinskog rješenja, već samo zapisnik... a bila je naš gost, kad joj je bilo najteže, i kad joj je najbliža rodbina zatvorila vrata, imam ja i njen telefon, i mobitel, i e-mail... al' to je još jedna bolna priča, i neka ostane kao još jedan u nizu ožiljaka na duši, kojim neću dalje kvariti ovaj sretan dan... i na kraju svih bezuspješnih pokušaja, samo još jedno razočaranje u "ljude", i samo ono malo poznatih informacija - ime, prezime, adresa... i samo slaba i nikakva nada...

A danas ipak mogu reći, čuda se događaju... i ne pitajte me za detalje, jer ih ne znam, možda vremenom doznam više, pa vam dojavim... danas samo odlična vijest iz odvjetničkog ureda:
"sve smo sredili uz pomoć MUP-a, i predali na sud, nema zastoja, započeti procesi idu dalje, samo me nemojte pitati koliko će trajati..."


... i ne pitam, sad me baš briga... i ne znam što sve ovo znači, i koliko će trajati (nadam se što kraće, naravno)... samo znam da je sve bolje od mirovanja, i onih prvotnih crnih prognoza o možebitnom desetogodišnjem čekanju headbang...

a odvjetničkom uredu kiss thumbup thumbup thumbup kiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.