Odabrana prigodna pjesma

24.12.2021.

Pokušaj zamisliti

Pokušaj zamisliti čega sam se odrekao
kada sam nebesku slavu ostavio po strani
kako bih se mogao poistovjetiti sa tobom
uz sva ograničenja tek rođenog djeteta.

Pokušaj zamisliti čega sam se odrekao
kad sam došao na ovaj svijet kao beba
kada sam odlučio doći one tamne noći
te prihvatiti i za čovjeka grozne uvjete.

Rođen u tamnim jaslama u hladnoj staji
uz nebeske svijeće, u slavi anđela,
posve malen, postah posve siromašan
mojim siromaštvom ti da se obogatiš.

Zato budi sa mnom u mojoj prisutnosti
neka ti moja slava probudi poštovanje,
moja slava nadilazi tvoje razumijevanje
a može preobraziti svaki djelić tvoga bića.

Moja slava obnavlja tvoje misli, čisti srce
krijepi tvoje tijelo dok si u mojoj blizini
i dok u smiraju provodiš vrijeme sa mnom
obasjava te svjetlo spoznaje moje slave.

Kad sagledavaš proces kojim sam prošao,
pred tobom se otvaraju nebeski vidici
novo rađanje uz odbljeske moje slave,
zato pjevaj aleluja Mom svetom imenu.

- Uz ovu moju prigodnu pjesmu, želim sretan Božić svim posjetiteljima ovog bloga,
da vas i vašu obitelj prati Božji blagoslov i milosrđe!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.