Isus nam govori...(VI):

05.12.2021.

1. Doći će vrijeme kada će biti jedan pastir i jedno stado, jedna vjera i jedna jasna spoznaja Boga, tada će mnogi, koji su bili pozvani u vinograd, biti odbačeni. Oni koji doduše nisu bili pozvani, no istovremeno su radili svojim snagama kako bi bili pozvani, od Boga će u svom bolu zadobiti milosrđe i milost ublažavanja boli, premda sami neće ući u vinograd.
2. Svatko tko se hoće boriti, mora biti odvažan i ponovo ustati kad padne, ne smije graditi na vlastitoj snazi, već se mora posve pouzdati u moje milosrđe. Jer tko se u moju dobrotu ne pouzdaje i misli: započnem li nešto tako da svoje tijelo zauzdam poslom ili se naprežem noćnim bdijenjem, ja to neću moći izvršiti u ustrajnosti jer Bog mi ne pomaže“, ovaj i zaslužuje kada padne.
3. Tko se želi duhovno boriti, neka se pouzdaje u mene i neka se pouzdaje da sve može izvesti potporom moje milosti. On treba imati volju činiti dobro a izbjegavati zlo i tako često ponovo ustajati koliko je puta pao, zato neka kaže slijedeću molitvu: Gospode, svemogući Bože, ti koji sve vodiš dobru, kao jadni grešnik predaleko sam se udaljio od Tebe svojim nedjelima, i kažem, hvala Ti za to da si me ponovo vratio na pravi put, pa Te molim, najdraži Isuse, Ti koji si visio krvav i pun boli na križu, da mi se smiluješ. Molim te da mi po toj boli i svojim ranama daš snagu i tako očuvaš da ne padnem opet u grijeh!
4. Onaj tko čini dobra djela (Isus ga naziva bojovnik), a da bi ustrajao na tom putu, neka moli na slijedeći način: Gospodine Bože, kome ništa nije nemoguće, Ti koji sve možeš, daj mi snage činiti dobra djela i moći ustrajati u dobru!
5. (O iskrenoj ispovjedi): Učini iskrenu ispovijed koja poput mača mora biti dobro izbrušena i sjajna, izbrušena da savjest bude marljivo istražena, koliko puta, kada i iz kog razloga se griješilo, i sjajna neka bude da se ne stidi, da se ništa ne skriva ili da se ne kaže nešto drugo od onoga što se griješilo!
6. Mač ispovjedi je jako bitan u duhovnoj borbi, pa Isus kaže: Ovaj mač mora imati dvije žestoke oštrice: volju više ne griješiti i volju učinjeno popraviti. Vrh ovog mača je kajanje, a po istom će Zli donekle biti uboden ako čovjek koji je prije nalazio radost u grijehu sada osjeća kajanje da je mene, Boga izazivao na bijes..
7. Ovaj mač mora imati korice. To je Božje milosrđe, koje je tako veliko, da nitko pa bio i tako velik grešnik, neka ne sumnja da će zadobiti oproštenje od Boga, ako za to samo skrušeno moli čvrstom voljom da se popravi. U uvjerenju da je Bog iznad svega milostiv, mora se rukovoditi mačem ispovjedi.
8. Oklop ratnika neka bude uzdržljivost koja je sastavljena od mnoštva malih žrtava i odricanja. Radi se o uzdržavanju od uživanja po osjetilnim ponudama Zloga, o uzdržavanju obzirom na blud, na proždrljivost i razne neumjerenosti. Oklop zaštite nitko ne može staviti sam, stoga se mora dozivati i poštivati Moja Majka BD Marija, jer u njoj postojala svekolika mjera života i svaka vrsta kreposti. Gdje se ona ustrajno doziva u pomoć, ona pokazuje čovjeku kako se dostiže potpuna uzdržljivost.
9. Po pravoj vjeri čovjek je trajno usmjeren s mišlju na to što sve treba činiti u vjernosti prema Božjim zapovijedima. Svako naime, tko se Bogu ufa, misli na to što treba činiti ili ostvariti prema volji Božjoj. Kod kršćanskog ratnika njegov štit neka bude strpljenje po kojem podnosi sve što ga snađe, poslušno i rado iz ljubavi prema Bogu.
10. O izgledu svoje zaručnice Isus slikovito kaže: Treba biti poput lijepe nevjeste, imati čiste uši, ljubazna usta, nevine oči i ustrajno srce. I duša čovjekova neka bude tako urešena. Slikovito rečeno, usta duše neka bude čisto srce u koje ništa ne ulazi osim onoga što se meni sviđa!
11. Čisto srce neka bude milo u mirisu plemenitih misli i u stalnom sjećanju na moje patnje. I srce neka bude crveno kao i usta tj. ražareno Božjom ljubavi. I kao što nitko ne čezne ljubiti blijeda usta, ni meni se ne dopada ako duša ne čini dobra djela s puno dobre volje.
12. I srce treba imati dvije usnice tj. dvije sklonosti: jedna koja teži nebeskom i druga koja malo cijeni zemaljsko i prolazno. Jezik duše neka bude stalno razmatranje moga milosrđa. Promisli uvijek iznova kao sam te stvorio, otkupio, i uvijek usprkos grijeha, podnosio. Razmatraj kako sam strog sudac budući da ništa ne ostavljam nekažnjenim a ni jedno dobro djelo nenagrađenim. I misli na to kako je nesiguran čas smrti.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.