Isus nam govori (IV dio):

21.11.2021.

1. Ne podnosim one koji su kao gnusne posude ispunjeni nečistoćom, pohlepom i častohlepljem svijeta. One koji su neumjereni u svim djelima, te koji su oholi i drski. Kako ću ja, istinska čistoća pristupiti takvoj nečistoći po mojoj milosti. Kako bih ja koji sam vatra istinske ljubavi mogao zapaliti njih koje razgara tako odvratna vatra nečistoće. To su glavni grijesi koji uništavaju iznutra i izvana u dobru i otimaju im od Boga primljene milosti i čine ih dostojnim prezira i Bogu i bližnjima. (Objave, sv. Brigiti knj. IV, ogl. 36).

2. Otac sam sviju, jer im svim tijelima pribavljam dušu i nju kada je ona izobličena teškim grijesima, ponovno stvaram i obnavljam po mojoj patnji i djelotvornosti milosnih utoka.

3. Marija može biti nazvana mojom Majkom mo mome čovještvu, kao što moja Majka može biti nazvana i mojom kćerkom. Mojom majkom može biti nazvana jer je rodila moje tijelo, a mojom kćerkom jer je moju volju posve slijedila. Sličnost sa njezinim tijelom vidljiva je na mome tijelu, no sličnost svih vrlina blistala je, na najsavršeniji način, u njezinom srcu i njezinom djelovanju.

4. Ja sam od vječnosti Sin Božji, u Djevici postao čovjekom. Njezino srce bilo je istovremeno i moje srce. Stoga mogu dakako reći da smo moja majka i ja otkupili ljude jednim srcem. Ja po svom nutarnjem trpljenju u srcu i po svom vanjskom trpljenju u tijelu, a ona po bolu srca i po ljubavi.

5. Moja Majka, premda je bila kraljica i gospodarica apostola, ipak je iznad svega ljubila poniznost. Ona je s malenima postala posve jedno. Stoga je uzdignuta do najviše sreće.

6. Moja je Majka bila, kada je začeta i rođena, tako lijepa da na njoj nije bilo nikakve mane. Demoni su bili bijesni te se začuo urlik iz paka: „Djevica dolazi kreposna i čista da nadvisuje sve ljude na zemlji i u nebu i dospjeva do prijestolja Gospodnjeg. Ona će razriješiti sve naše zamke. Našu nečistoću i zloću ona obara kao što srp reže slamu. Želimo li njoj probuditi putenost i radost svijeta, sve se gasi brže nego li iskra vodenim mlazom“.

7. Marija je rekla božanskom Sinu: Blagoslovljen budi Ti, Sine moj! Ti si početak bez početka vremena. Ti si moć bez koje nitko nije moćan. Molim te Sine moj, dovrši s moći što si započeo s mudrošću! Sin joj je odgovorio: Ti si, Majko moja, kao slatki gutljaj žednima i kao izvor koji natapa sušu jer po tebi dotječe sva milost. Stoga ću učiniti za ono što moliš.

8. Tko drugi je vaš neprijatelj nego Zli koji je na svega dobra djela zavidan i čiji je posao kucati kušnjama na dušu čovjeka i uznemiravati ju. On zakuca ponekad ljutnjom ili ogovaranjem, ponekad nestrpljenjem ili nerazumnim sudovima o Božjim odlukama kada sve ne ide po vašoj želji. On vrlo često kuca i uznemirava vas mnoštvom loših misli, da bi ste uskratili službu božju, a vaša dobra djela potamnjela pred Bogom.

9. Tijelo je nestalno, stoga mora biti ukroćeno razborom duše, jer kad bi slijedilo samo osjetilne podražaje, bilo bi slično životinji. Tijelo je kuća duše koje ima puno osobina: plemenitost, smrtnost, promjenjivost, raspadljivost.. Plemenito je zato što ga je Bog stvorio i ima udjela svih elemenata, osim toga uskrsnut će na Sudnji dan.

10. Duša treba biti razumna u razlikovanju onoga što je dužna tijelu i što je dužna Bogu, jer zajedno s anđelima ona ima udjela u spoznaji i ljubavi Boga. duša treba blistati od Božje ljubavi, jer ona je sestra anđela, a osim toga je besmrtna i vječna.

11. Duša treba biti lijepa u svim krepostima jer jednom treba vječno gledati Božju ljepotu. No, popusti li tijelu, zauvijek će biti ružna. Njezina hrana su: sjećanje na Božja dobročinstva, razmatranje Njegova strašnog suda i radost prema Njegovoj ljubavi i prema njegovim zapovijedima.

12. Tijelo treba stoga držati poput magareta i pružati mu samo umjerenu prehranu, razveseljavati ga radom, kažnjavati bojaznošću i uzdržljivošću i paziti na njegove poticaje, da duša ne popusti slabostima tijela i ne griješi protiv Boga. Duša treba biti nebeski sklona, jer ona nosi nebesku sliku Božju po sebi, i tjelesno joj se nikada ne treba sviđati, a ni radovati ju, da ne postane slična slici Zloga.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.