Isus nam govori (II):

07.11.2021.

1. „Ja sam Bog koji je sama ljubav, i koji ništa ne mrzi od onoga što sam stvorio, odredio sam da čovjeku ne dam samo najbolje darove, već samoga sebe kao nagradu i plaću, da bi svi zli duhovi bili uništeni u svojoj oholosti.“

2. „Ja koji sam rođen od Djevice, nisam pri tome gubio Božanstvo, već sam mu pridružio i ljudsku narav, tako da sam u jednoj osobi Sin Božji i Sin Djevice.“

3. „Ja i moji odabranici trpjeli smo okrutnosti s toga kako bi smo pokazali riječju i primjerom da je put u nebo težak, i kako bi stalno bila prisutna misao: kolika bezazlenost je potrebna zlim ljudima kada čak i odabranici i nedužni moraju trpjeti toliko teškoća.“

4.„Dijeljenje duše i tijela je poput sna - kod pravednika, jer se bude u vječnom životu“

5.„Kad duša živi odijeljena od tijela u vječnoj smrti, to se doista naziva smrću.“

6.„S toga znaj, kako doista prezreno i mučno umire onaj koji živi raskalašeno, a umire s htijenjem da i nadalje griješi, želi biti promican u svijetu i dugo živjeti, a da Bogu ne zna dati hvalu.“

7.„No, tko Boga ljubi svim srcem, a bude bez krivnje – ožalošćen smrću vrijednom prezira, ili opterećen nekom bolešću, taj živi i umire sretan, jer, teška smrt ublažava grijehe - kao i kazne, a uvećava krunu vječnog života.“

8.„Zato, neka se prijatelji Božji ne žaloste kada u ovo vrijeme života na zemlji bivaju bičevani ili umiru gorkom smrću, jer, najveća je sreća jedan sat tugovati i u svijetu imati tugu i tako ne doći u teško čistilište odakle nije moguć bijeg i od kuda više nema vremena za djelovanje.“

9.„Ja sam isti onaj koji je uskrsnuo od mrtvih i uzašao na nebo, Ja koji sada govorim s tobom po Duhu Svetom. izabrao sam tebe i prihvatio da bi ti na ovaj način objavio svoje tajne, jer se meni tako sviđa..“

10.„Ja sam bez početka i bez kraja, i sve je stvoreno mojom moći i uređeno mojom mudrošću. Svime vladam po svojoj odluci i meni ništa nije nemoguće. I doista, sva moja djela određena su s ljubavlju. Stoga je ono ljudsko srce pretvrdo koje mene ne želi ljubiti niti me se bojati, jer ja sam oboje i hranitelj i sudac svih ljudi, a mnogi ispunjavaju volju Zloga koji je moj krvnik i izdajnik ljudi.

11.“Zli je svijetu postavio otrov koji donosi propast da duša koja od toga sa zadovoljstvom kuša, ne može živjeti, već mrtva tone u pakao, da tamo živi u vječnoj bijedi. Ovaj otrov jest grijeh, koji mnogima svakako slatko prija, no, na posljetku je gorak na stravičan način..“

12.„Ljudima je ponuđen život, oni pak odabiru i samovoljno grle smrt, ali ja koji sam iznad svega moćan, imam smilovanja s njihovom bijedom i njihovom velikom nevoljom..“

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.