Isus nam poručuje (najava posta)

26.10.2021.


(EuM nedjeljom do 12 – u narednim postovima objavljujem po 12 odabranih Kristovih poruka)

Ja pitam: „Narode moj, što sam ti učinio? U čemu sam te ožalostio? Što sam ti mogao više dati nego što ti dadoh? Poučavao sam tvoje pameti, ozdravljao tvoje bolesnike, dobro činio tvojim siromasima, sitio tvoja mnoštva, ljubio te u tvojoj djeci, opraštao ti, molio se za tebe. Ljubio sam te sve do Žrtve. A ti, što si pripremio svome Gospodinu? Jedan sat, posljednji dan ti je, o moj narode, moj grade kraljevski i sveti. Obrati se u ovom času Gospodinu Bogu svome..“

(Nova Gospina poruka (vidjelici Mariji Pavlović Luneti, od 25.10.2021.) data za sve ljude - prenosim: na mjestu komentara:

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.