Slijedi Me - korak po korak

21.08.2021.

Pored dobih stvari treba očekivati i nevolje u svom životu, jer ovaj svijet je nesavršen i dobrim dijelom zaveden na krivi put, i treba biti svjestan da živimo u duboko „palom svijetu“. Prestani pokušavati iznaći način da zaobiđeš sve nevolje. One su rezultat našeg grijeha, neznanja im pogrešnih odluka, zato će i dalje dolaziti. „Najveći problem lakog života je taj što on zamagljuje tvoju potrebu za mnom. Na krštenju sam ulio svoj život u tebe opunomoćivši te da uz moju pomoć možeš živjeti na nadnaravnoj razini. Unaprijed računaj na to da ćeš se susresti s nemogućim situacijama, koje će biti iznad tvojih mogućnosti. Ne trebaš izbjegavati svijest o svojoj bespomoćnosti. Ta svijest je ono što želim od tebe – ona je najbolji način da se suočiš s mojom snagom i slavom. Kad vidiš kako ti se približavaju problemi, zavapi mi! Dopusti mi da se borim za tebe. Promatraj me kako ti pomažem dok se odmaraš u sjeni moje svemoguće prisutnosti“ (Otkrivenje 19,1; Psalam 91,1) Bog je odlučan u želji da te posveti. Možda se to čini nemoguće. Grijeh je neprestano pred našim vratima. No svetost nije nekakvo tajanstveno duhovno stanje koje može postići samo nekolicina najboljih. Svi smo pozvani na svetost. Isus je rekao svetoj Faustini: „Budi oprezna da ne propustiš nijednu priliku za posvećenje koju ti daje moja providnost. Ako ne uspiješ iskoristiti dane prilike, ne uznemiruj se, nego se duboko ponizi preda mnom i s velikim pouzdanjem uroni u moje milosrđe“ (Dn 1361). Slijedi Boga korak po korak. On će blagosloviti tvoj trud. Rast u svetosti se ne postiže preko noći, nego malim koracima. Gospodine, nauči me da te ponizno slijedim korak po korak. Isuse, smiluj se nama i cijelome svijetu. U traženju Božje volje na putu svetosti potrebno je zahvaljivati Bogu za svaki trenutak života, ljepši ili teži. Prihvaćati sve što se događa u našem životu znači ući u Božju volju i tada dobivati Njegovu snagu da pobjeđujemo zlo u koje smo ušli. Božju volju ćemo prepoznati uvijek tamo gdje se u molitvi približavamo Bogu, a s druge strane promatramo gdje nam to Bog otvara putove u život, rad i zvanje, a gdje nam ih zatvara. Ako se neprestano predajemo Božjoj volji tada će nam Bog zatvoriti one putove i vrata na koja ne želi ići, a otvarat će nam ona na koja želimo poći. Vrlo rijetko nekoga Bog vodi tako da mu iznutra govori kamo treba poći. Ne u psihi, u mašti ili osjećajima, nego u dubini duše, ondje gdje prebiva Bog u nama, Duh Sveti nas nadahnjuje, prosvjetljuje i vodi. (Obradio po izboru teme – EuM)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.