Riječ Božja o pravdi i milosrđu:

01.08.2020.

U jednoj objavi Krist je rekao Brigiti: „Ja sam tvoj Bog. Moj duh te uveo u istinsko slušanje, gledanje i osjećanje, kako bi čula moje riječi, gledala moje usporedbe, a moj duh osjećala s radošću i pobožnošću u svojoj duši.
U meni je svo milosrđe zajedno s pravdom, a u pravdi je opet obrnuto ponovo milosrđe. Ja sam poput nekog tko vidi svoje prijatelje pred sobom kako padaju na putu, na kome se nalazi strašan nered. Njima je nemoguće ponovo se uzdići od tog pada. S ovim prijateljima razgovaram po onima koji posjeduju razumijevanje Svetog pisma. Ja govorim kroz patnje i upozoravam ih na opasnosti. Oni naprotiv idu stramputicom i ne brinu se o mojim riječima. Moje su riječi zapravo samo jedna jedina riječ, koja glasi: „Grešniče, obrati se k meni“. Ideš putem punim opasnosti, jer na njemu je skrivena zamka! Zbog zamračenosti tvoga srca, tebi ostaje skriveno koje vrste je zamka.
No, moja je rječ prezrena, a ovo moje milosrđe zanemareno. Premda sam tako milosrdan da ih opominjem kada griješe, ipak sam toliko pravedan, da i tada, kada ih svi anđeli žele privući, ne mogu ih pokrenuti na obraćenje – ako oni sami ne žele pokrenuti svoju volju prema dobru. Okrenu li svoju volju prema dobru i s radošću pristanu uz mene, od toga ih tada ne mogu zaustaviti ni svi zli duhovi“.

Na mjestu komentara objavljujem najnoviju poruku Kraljice Mira svijetu, Međugorje: 25. Spnja 2020.
Za vas odabrao: EuM: (Objave, knjiga II, pogl. 19)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.