Na putu mira, istine i ljubavi (17)

13.06.2020.

ŽIVIMO LI PREMA LAŽIMA
(EuM: Otac laži uzima našu slobodu i vrijeme):
-Te večeri bila sam deseta na redu za ispovijed. Kad sam došla na red, ispričala sam svećeniku svoje osjećaje i sve ono o čemu sam razmišljala tog dana. Preuzela sam odgovornost, govorila o ljutnji, krivnji, sramu, sumnji u sebe, a onda sam konačno zašutjela, očajnički čekajući savjet. „Činiš se prezaposlenom, zašto si se odrekla svoje slobode? Isus ti je podario slobodu i ti si ju izgubila. Zato si tako ljuta.“ Suze su mi se počele slijevati niz obraze. Ovaj čovjek me ne poznaje, a upravo je istinom probo moje srce. Zahvaljujem Bogu na svećeniku koji me rasplakao. Ove godine planiram uzeti natrag svoju slobodu od oca laži. Vratit ću je onome koji me stvorio. Želim vjerovati u svrhu i identitet koji mi je podario. Želim da moj život posluži kao primjer Božanske iscjeliteljske moći i slobode koju želi za sve nas. Živiš li i ti svoj život prema lažima koje si prihvatio? Neka ovo bude godina u kojima ćeš ih lišiti njihove moći. Jedinstven si i neponovljiv, oličenje si čiste ljepote, stvoren si da živiš u zajednici i sa Stvoriteljem i sa svojim kolegama. Bog ima plan za tebe i taj je plan potpun, neće te slomiti nego će usmjeriti i tebe i one oko tebe Njegovoj slavi. Ne daj da ti to bude oduzeto! Izvor: Focus.org

(EuM: Po nama odbačeni Bogu su sveti):
- Brezac Benigar tvrdi da je svijet prepun onih koji su odbačeni i okrutno obilježeni određenim limitima i gledanjem na njih kroz aspekt nemogućnosti, dok su isti istovremeno blagoslovljeni nevjerojatnom duhovnom čistoćom, posebnostima, darovima, talentima i vještinama. Takve osobe često donose poruke svijetu, kako na stvarni i opipljivi način, tako i samo svojim životom vršeći misiju koja im je određena za dobrobit okoline.

(EuM: Vječnost je naša sloboda izbora):
-"Zašto gotovo nikoga ne privlači život u, primjerice nekoj siromašnoj afričkoj zemlji, a mnogi bi htjeli živjeti u nekoj od bogatih zapadno-europskih zemalja? Odgovor je više nego jednostavan: zakoni, ekonomija, standard i sve drugo govore nam da nam je bolje živjeti na zapadu i zato tamo težimo otići. Tako je i sa životom vječnim: upoznati kralja te vječne zemlje od presudne je važnosti za nas, za to hoćemo li čeznuti prema vječnosti ili nećemo" (Nediljko Jelčić).

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.