Na putu mira, istine i ljubavi (12)

03.06.2020.


Iz govor učenicima prije povratka Ocu:
-»Dao sam vam vlast otpuštati grijehe. Ali ne može se dati ono što se ne posjeduje. Morate dakle biti sigurni da Ja ovu vlast u savršenom stupnju posjedujem i služim se njome prema vama koji morate biti čisti u najvećem stupnju da očistite onoga koji dođe k vama, blatan od grijeha. Kako bi mogao netko suditi i čistiti ako bi zasluživao osudu i sam bio nečist? Kako bi mogao netko suditi drugome ako bi imao grede u svojim očima i pakleni teret u svom srcu? Kako bi mogao reći: „Ja te odrješujem u ime Božje“ ako ne bi imao Boga uza se zbog svojih grijeha? Prijatelji, mislite na svoje svećeničko dostojanstvo. Prije sam Ja bio među ljudima da sudim i opraštam. Sada Ja idem k Ocu. Vraćam se u svoje Kraljevstvo. Nije mi oduzeta vlast suda. Dapače, sva je ona u mojim rukama jer ju je Otac meni izručio. Ali strašnoga suda. Jer će se taj dogoditi kad čovjeku više neće biti moguće postići oproštenje s godinama ispaštanja na zemlji. Svaka će osoba doći k Meni svojim duhom kada materijalnom smrću ostavi tijelo kao beskorisne posmrtne ostatke. . (Ulomak iz knjige Marije Valtorta „Evanđelje kako mi je bilo objavljeno”).

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.