Kako pronaći pravu osobu za sebe?

02.06.2020.


Kako pronaći onu pravu ili onog pravog! Očajnički sam tragala za srodnom dušom. Angažirala sam se u crkvi i volontirala na sve strane. To nije bilo ništa loše, ali sve sam radila bilo je iz pogrešnih motiva. Na prvom su mi mjestu bili ljudi, a ne Bog. Da skratim priču, priznajem, lovila sam muža. Na neki sam način iskorištavala Boga Razmišljala sam potpuno pogrešno. Pokušavala sam se dočepati muža pomoću svog odnosa s Bogom. Htjela sam mu se približiti i raditi stvari za njega kako bi me blagoslovio suprugom, umjesto da mu služim i ljubim ga.
Tek sam na prvoj godini fakulteta konačno počela živjeti prema uvjerenju da ako Isus bude moj prioritet, tada se neću morati brinuti ni za što. Ako mi On postane središte života i ako ga budem slijedila kako najbolje znam, On će se pobrinuti za sve ostalo. Apostol Matej to izražava ovako: „Ne brinite se tjeskobno i ne govorite: Što ćemo jesti, ili što ćemo piti, ili u što ćemo se obući?! To sve traže pogani. Jer zna Otac vaš nebeski da vam je to sve potrebno. Zato najprije tražite kraljevstvo Božje i njegovu pravednost, a to će vam se nadodati“ (Mt 6, 31-33).
Odlučila sam da ću odustati od svjetovnog pristupa hodanju i da ću se fokusirati na hod(anje) s Bogom. Uprla sam oči u Isusa i počela izgrađivati osobni odnos s njim. Moj se život izvana nije mnogo promijenio… ali moje se je srce itekako promijenilo. Umjesto da smišljam kako ću uloviti muža, svim sam srcem u svojoj svakodnevici tražila Isusa. Trudila sam se usmjeriti svoje srce prije svega na ono što mogu dati, a ne na ono što mogu dobiti. I dalje sam radila iste stvari i družila se s istim ljudima, ali moje se je srce itekako promijenilo.Trebalo je puno prakse kako bi se moj um usredotočio na Isusa. Svakim novim danom moje je srce sve više bilo usmjereno na vječnost, a sve manje na prolazne, zemaljske stvari.
Predviđali su mu da će se od svih svojih prijatelja on oženiti zadnji. Bio je zgodan, zaljubljenik u košarku i imao je prirodno preplanuo ten. Njegovim prijateljima nikako nije bilo jasno kako on namjerava naći ženu, a da s time u vezi ne poduzima ništa… Kad vam se srce zaljubi u vječnost, prolazni svijet poprima sasvim nov oblik i novo značenje. On gubi moć u vašem životu i slobodni ste živjeti život u punini. Vaš se bračni status možda neće promijeniti, vaša želja za brakom možda neće nestati, ali to vam više neće kontrolirati život. I možete vjerovati Božjem obećanju da „će vam se nadodati“.
Petkom navečer bila je glavna špica. Tad su svi izlazili van na piće i tražili djevojke, ali njega takav način nije zanimao. Djevojke su ga zanimale, ali njegovo je srce tražilo nešto više. Htio je spoznati Božju volju, plan koji je Bog osmislio za njegov život. Želio se je oženiti i zasnovati obitelj, ali znao je da vodstvo mora prepustiti Bogu. Znao je da će, kad upre pogled u Isusa, sve drugo doći na svoje mjesto.
Živio je svoju vjeru i zagledao se u Isusa. Dok su njegovi prijatelji izlazili s djevojkama, njemu je prioritet bio Bog i prvo je tražio njegovo kraljevstvo. Kad bi oni petkom navečer odlazili partijati, on bi ostao u svojoj sobi u studentskom domu, čitao apologete, slušao nadahnjujuće propovijedi i nagovore i pokušavao biti čovjekom po Božjoj volji. I baš mi je drago što je ustrajao u tome jer je 2. srpnja 2005. taj visoki i atraktivni momak ušao u moj život. Odmah sam ga primijetila u grupi mladih na konferenciji koja se je održavala toga dana. Prekrasno je kako odmah možeš pročitati nečije srce kao što mu možeš pročitati lice. Njegova zagledanost u Isusa istinski se očitovala u načinu na koji je komunicirao s ljudima oko sebe. Iz njegova se života prelijevao plod Božjeg Duha (Gal 5, 22-23).
To me je privuklo na njemu. Najljepši dio ove priče jest taj da me Johnova zagledanost u Isusa još uvijek privlači na njemu, iz dana u dan. Tko ne voli priče sa sretnim završetkom? Važno je da nas takve priče ohrabre, ali još je važnije da stvorimo svoj HOD(ANJE) S BOGOM. Ovakvi primjeri uvijek djeluju poticajno.
(Prema knjizi autorice Debra Fileta: Za vezu je potrebno troje..)


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.