VJERA - 8

20.04.2016.

Život zasigurno ima smisla?

Da nisam dobio odgovor kroz
Božje otkrivenje, ne bih mogao izdržati u ovome svijetu.
Bog nam u Bibliji odgovara na pitanje o smislu života. To je
razlog zbog kojeg je Biblija tako nevjerojatno važna. Znam
neke koji, praveći se važnima, govore: “Ja ne čitam Bibliju!”
Na to im mogu odgovoriti samo jedno: “Tada vam sa svom
sigurnošću mogu reći da još nikada niste razmišljali o pitanju:
‘Zašto živim?’” No glupost je strašno raširena bolest. Da je
prate bolovi, čitav bi svijet odzvanjao bolnim jaucima! U
jednoj ću vam rečenici sažeti što naučava Biblija: Bog nas je
stvorio da mu budemo djeca!
Kao što se otac želi “vidjeti” u svome sinu, tako je i Bog stvorio
ljude da mu se “suobličuju”. Bog želi da budemo njegova djeca
– djeca koja s njim razgovaraju i s kojima on može razgovarati;
djeca koja ga vole i koju on voli. Molite li se ikada? Kako se
osjeća otac s kojim sin godinama ne progovori ni riječi?
Čovjek koji se ne moli, ne razgovara sa svojim nebeskim
Ocem! Bog želi da budemo njegova ljubljena djeca koja s
njime razgovaraju i ljube ga. To je svrha našeg postojanja!
Pritom ne mislim na crkvu, dogme, religiju ni na bilo što
drugo. Ja govorim o živome Bogu. O Bogu koji vas je stvorio
da budete njegovo dijete! Jeste li njegovo dijete?
Pođimo korak dalje: mi trebamo biti djeca Božja, ali po naravi
to nismo. Na samom početku Biblije piše da je Bog stvorio
čovjeka “na svoju sliku” – po svom obličju. Dalje nastavlja
Biblija s opisom velike katastrofe. Čovjek je bio stvoren kao
potpuno slobodno biće i kao takav se pobunio protiv Boga!
Uzeo je “zabranjeno voće”, što je značilo: “Želim biti neovisan!
Mogu živjeti i bez Boga!” – Shvaćate li to? Adam nikada nije
sumnjao u Božje postojanje. On se samo htio riješiti Boga:
“Živjet ću onako kako ja hoću!”
Moram vam ispripovjediti jedan svoj susret. Nedavno me
neki čovjek kojeg sam sreo na ulici zapitao: “Velečasni Busch,
vi uvijek govorite o Bogu, no ja ga ne vidim. Recite mi kako
mogu pronaći Boga?” Odgovorih mu: “Dobro me poslušajte!
Zamislite da postoji uređaj s pomoću kojeg je moguće
kretati se kroz vrijeme, prevaljujući tisuće godina u prošlost
ili budućnost. S pomoću tog vremeplova mogu se vratiti na
sâm početak povijesti čovječanstva. Jedne večeri tako pođoh
u šetnju Edenskim vrtom. Je li vam poznata pripovijest
o čovjekovu Padu? I tako, tamo kraj jednog grma sretoh
Adama – prvog čovjeka. ‘Dobra večer, Adame!’ pozdravih
ga. ‘Dobra večer, velečasni Busch!’ odzdravi mi on. – ‘Čudiš
se što me vidiš?’ upitah ga i objasnih mu kako sam stigao u
Eden. ‘Izgledaš mi zamišljen’, reče Adam potom, ‘što te muči?’
‘Znaš’, odgovorih mu, ‘upravo razmišljam o pitanju koje mi
je postavio jedan čovjek, a to je: Kako mogu pronaći Boga?’
Čuvši to, Adam se glasno nasmija i objasni mi: ‘Uopće nije
problem pronaći Boga! On je ovdje! Budite iskreni, velečasni
Busch, ono što vas zaokuplja ustvari je pitanje kako se Boga
riješiti. Problem je u tome što ga se nije moguće riješiti!’”
Je li Adam u pravu? Bog je ovdje! Čovjek ga može pronaći,
ali ga ne želi! Kad se malo osvrnem na povijest ljudske misli,
vidim što smo sve poduzimali u posljednja tri stoljeća ne
bismo li se oslobodili Boga – ali nismo uspjeli! Dragi prijatelji,
svi vi u načelu vjerujete da Bog postoji, ali mu ne pripadate!
Činite ono što i većina ljudi – zamrznuli ste to pitanje. Oni
ne poriču njegovo postojanje, ali mu ni ne pripadaju! Nisu
Božji neprijatelji, ali mu nisu ni prijatelji. I tako ostavlja čovjek
neriješenim najveći problem svog života.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.