Valter i ja nastavljamo putovanja

31.10.2021.

Zov avanture uselio se u nas još prije rođenja, i mi smo ljudi koji vole izazove, što teže, što dalje i što gore... Prije polaska u Ameriku moj prijatelj Valter mi reče da je pronašao stari kombi, da je uplatio kaparu i čim se vrati idemo po njega. Samo smo pričali o kombiju,gledali fotografije tog za neke druge ljude raspadnutog kombija, ali nama je bio predivan i privlačan. Jednog kišnog petka nakon radnog vremena a po ranijem dogovoru krenula je naša avantura, kiša je bila sve jača, i mi smo cijelim putem pričali, smijali se, i uopće nije čudo što smo najbolji prijatelji. Put do Mostara gdje smo trebali prenoćiti bio nam je kratak i bez ikakvog umora smo stigli do pansiona. Noć kao noć... mi je koristimo za putovanje ili za odmor, ovoga puta trebao nam je miran san koji smo imali. Jutro smo uljepšali kafom na terasi, uz keks koji je Valter kupio na benzinskoj, a onda lagano pakovanje i pokret za Čapljinu. Vozeći se kroz Bišće Polje, vidjeh u daljini da horizont krasi sivilo i munje... e pa mi baš idemo tamo u oluju. Pod kulom grada Počitelja je pekara, a tu smo doručkovali a kiša nam nije smetala, bivala je sve jača i jača kako smo išli prema Čapljini i u konačnici selu Opličići gdje nas je u voćnjaku skoro 30 godina čekao Volkswagen kombi koji je poput neke ostave za alat i sve potrepštine. Do Opličića stigli smo kroz blato, vodene bujice i lokve, ali vrijedilo je... sve je to avantura koju je dodatno začinila jaka kiša, od koje sam se sakrio u baš taj kombi, a Valter je otišao do auta. Čekali smo da stane oluja, kombi prokišnjava jer je pun rupa ali ... kao što već rekoh sve to daje značaj avanturi. Nakon kiše zagledali smo kombi i pokušali ustanoviti koje je godište, a što je još važnije planirali smo kako da ga izvučemo i stavimo na prikolicu, zbog čega smo i došli. Svaka varijanta nam se čini izvodljivom, ali Valter se sjeti uvijek neke lakše... Po kombi dolazimo naredni vikend i sve ćemo to snimiti, a do tada uživajte dragi prijatelji u našoj avanturi stoljeća. U povratku smo svratili do prijatelja Marka koji nam je pokazao svoju kamenu kulu, i kolekciju motocikala...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.