Pozdrav iz Obodnice

19.07.2021.

Planina Majevica kao i sve planine u svijetu ima svoje čari, svoje skrivene kutke, svoju arhitekturu, običaje, legende i naravno sela. Jedno od najdražih sela na Majevici mi je upravo Obodnica, nalazi se na oko 500 mnv i pripada Tuzli. Krenuh u subotu baš do Obodnice da napravim tek nekoliko kadrova i izvršim pripremne radnje za snimanje emisije. U svojoj šetnji stekoh iskrenog prijatelja, prema meni potrča dječak kojeg je privukla kamera. Upoznasmo se i ja ga zamolih da me snimi, jer mi se slomio stativ pa je skoro i nemoguće da snimim sam sebe, ali eto našao se on, razgovarali smo i zapjevali, i koliko sam ja njemu uljepšao dan, toliko je i on meni, zaista. Zato evo snimka za uspomenu meni i njemu. Pozdrav svima iz Obodnice sa Majevice.

"Tvoja kosa meka i svilena
lijepo pada tebi niz ramena
s Majevice zlatan mjesec grije
hej Tuzlanko što te majka krije
Svi govore bez prestanka
najljepša si ti Tuzlanka..."




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.