Buđenje proljeća

17.03.2021.

Već danima ne idem na teren jer mi vremenske neprilike udružene sa epidemijom otežavaju snimanje emisija, pa čekam ljepše dane. Notes je pun lokacija koje bih trebao da snimim i svaki dan se opet nešto dopiše: pruga Olovo-Zavidovići, bunardžija Ibrahim Alić, Papraća, ribar Salih iz Lukavca, kula u Bosanskoj Bijeloj, Jezero Perućac kod Srebrenice... Srećom imam dovoljno snimljenih emisija da mogu sebi dopusiti da čekam sunčane dane. Najvažnije od svega je da snimim svoju reklamu za usluge snimanja privatnih zabava, davno je dogovoreno, trebalo je već to i emitovati na jednoj od televizija sa kojom surađujem ali želim to snimiti pored vode, uz sunce i vedrinu... Ipak treba objaviti nešto na YouTube kanal, nađem kadrove koje sam tek onako načinio u mom dvorištu, sastavih to, napisah nešto i pročitah o proljeću, valjda sam dobio inspiraciju nakon poziva za druženje pjesnika za Međunarodni dan poezije. Za tu prigodu napisat ću neku lijepu pjesmu, ili čak dvije, imam dovoljno vremena. A do tada, pogledajte moj kratki video uradak posvećen proljeću, i naravno ukoliko ste prijavljeni na YouTube platformu pretplatite se na taj kanal, meni će to značiti.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.