Tradicionalna bosanska kuća

14.02.2015.

Lijepo sam iskoristio ovaj divan dan koji nam je poklonio vikend. Jutro mi je proteklo u praćenju aviona W64298 , koji se zbog magle nije mogao spustiti na tuzlanski aerodrom (TZL//LQTZ) pa je pravio krugove sat i pol , na visini od oko 4750 m. Poslije ručka sam se odvezao do Rajskog jezera u Bašigovcima gdje sam posjetio staru kuću koja je tu premještena iz Višće. Primijetio sam da je i kuća pretrpjela oštećenja od olujnog vjetra koji je nedavno zadesio ovaj kraj. Napravio sam 15 minuta snimka, i sve ću to redom učitati na YouTube. Uživao sam pored zaleđenog jezera, promatrao sam divlje patke, fotkao i lijepo se odmorio. Kada sam stigao kuću, čujem lošu vijest srušio se avion HA-CIF, i time su izgubljena dva života. Slava im.
Prvo ide video posvećen tradicionalnoj bosanskoj kući.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.