Emisija Spektar

18.02.2014.

Nedavno sam imao priliku i čast gostovati u emisiji za mlade Spektar koju uređuje i vodi moja draga prijateljica i kolegica Jasmina Maslić na Televiziji Živinice, a ista emisija se daje i na programu RTV Vogošća. Povod mog gostovanja u emisiji je moj stvaralački rad, prije svega pisanje knjiga, a zatim angažman na RTV SLON EXTRA, snimanje dokumentarnih filmova, mojim hobijima i planovima. Ovdje smo se dotakli razgovora o svim mojim knjigama : Domavia, Sutiska i Bobovac, Priče jesenjeg lišća, zatim moga rada na novoj knjizi o starim muslimanskim nišanima u Đurđeviku. Emisija je snimana u prostorijama JU Gradska biblioteka Živinice, a o meni je govorila i bibliotekarka Nizama, prvenstveno o tome kako nemam posla za koji sam se školovao. U nekom kratkom slideshow-u na početku vidjet ćete meni jako drage ljude i kolege. Iskreno se nadam da ćete emisiju pogledati, jer zanimljiva je i priča o drugoj gošći Fatmi Bulić. Uživajte uz emisiju Spektar.





Emir Nišić-SPEKTAR-TV ŽIVINICE by nisicfilm

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.