srijeda, 28.10.2009.

Što to ima u ljudima tužno ?da ulaze u tuđe živote? Tko to živi u prošlosti mojoj, a još nije umro od sramote

Prvo šta vam moram reći ja sam Amyicha samo šta sam morala promijeniti neke stvari na blogu jer se za blog saznalo, a ne želim da mi blog čitaju ljudi iz susjedstva. Ne znam kako je ta cura sasznala za blog, ali saznala je. Nisam nikome govorila za blog, ali nema veze. Sve se da promijeniti pa sam i ja tako promijenila pola stvari pa se valjda neće znati za blog. Naime imam i novi nadimak i novi dizajn i novo sve.

Toliko mi se piše post, a nemam nikakvu inspiraciju. Uglavnom moji dani su ispunjeni smijehom i srećom, sad koliko će to trajati ja nemam pojma. U školi su napokon bolji prema meni jer su primjetili unatoč tome šta ja vidim da ide netko od profesora da ja njih udarim bez problema i primjetili su da im se ne isplati samnom svađati i udarati me. I napokon su shvatili da mi ne smiju ništa jer i ja vratim, ali ne u umjerenim granicama. Jer ne želim više šta si bolji prema njima oni su gori, ma da nebi više. Sad sam malo i ja zločesta nema mi druge. Uglavnom kad i profesori vide da ih udaram kažu da jače udarim, ali ne želim toliko biti gruba, mada oni jesu prema meni. Pogotovo jedan lik iz mog razreda, kud ima sto kila kud jako udara, rame me zna po par dana boljet. Ma nemam riječi.

Uglavnom znate šta sam pričala za onu curu koja ima dečka, a gleda komade. Naime ona je prekinula s tim dečkom, i nakon nekog vremena našla drugog dečka, ali nije to dug razmak vremena, to je jedno tjedan dana od prekida. Ja nemam pojma, ali šta ona to ima, a ja ne? Šta ona to ima da se svidi dečkima. Njen dečko možda je dalje od nje i možda se malo vide, ali ipak ga ima. Ima nekog kog može nazvat i reć mu: "Volim te!" ili razgovarat s njim kad god joj to padne na pamet. Ima nekog tko će ju braniti. A ja nemam ništa od toga. Ja ne znam šta je samnom. Svi mi govore kak sam ljepa, zgodna i pametna. A šta mi to vrijedi? Šta? Ništa. Ja od tog svega imam veliko ništa. Imama osjećaj kao da sam odbojna suprotnom spolu. Ne znam... sve je to jako čudno... Možda sam i ja kriva jer me je toliki strah prići nekom dečku. Ma ne znam. Idem sada. Volim vas. Pusa

Photobucket

- 07:42 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

°Ukratko°

Photobucket

Ime: Amy
Dob:17

°Neke stvari o meni°

Photobucket

Djevojka koja na sve gleda pozitivno. Svijet joj je u ružičastoj boji. Voli iskrene ljude, ne voli laž, prevaru, dvoličnost. Uvijek na svojim greškama uči. Djevojka koja ima dva života, jedan svoj i drugi kojoj ga stvore oni koji ju ne vole. Jako tvrdoglava, koliko god da govori da prizna kada nije u pravu, nije istina, jer njena tvrdoglavost neda nikome da bude u pravu. Loša mana, zar ne? Ne voli previše tračati, ali ono što je čula i ima dokaz za to ili je vidjela kaže. U njenom životu postoje samo dvije osobe koje voli više od života, a to su njen tata i ujak. Ali to ne znači da ostatak obitelji ne voli. Obitelj joj je uvijek bila na prvom mjestu. Dosadni ljudi ju živciraju, ali nema tvrdo srce da ih samo tako otkanta. Ipak sluša njihove priče koliko god oni njih ponavljali i kasnije bila živčana, nego da ih samo tako otkanta. Voli primati kritike kao i komplimente.

°Najdraža°

Photobucket

Njena najdraža pjesma je: Daleko si <3

°Corset°

Ova kutija cigareta i ova cigareta je tako divno sređena. Presavršeno. Na slici se ne vide šljokice po kutiji, ali ima doista po sebi šljokice, i jako mi je teško bilo zapaliti takvu cigaretu. Previdno su to uredili. Imaju i roze. :)

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket