nedjelja, 04.10.2009.

Ah ta prehlada :(

Mislila sam da mi se to neće tako brzo desiti, ali desilo se. Prehladila sam se :(. Joooj baš mi je to sada trebalo. Ide mi to na živce, grlo me boli i peče, kišem, kašljem, šmrcam, suze mi oči. Alaaaaa za poluditi. Ne mogu vjerovati. Ne mogu gledat. Aaaa. Al baš me briga ja idem u školu. Nema šanse da ja ne odem u školu :D. Nego u petak sam dobila pet iz povijesti. Prehappy sam bila, ali cijeli dan. Moj život je postao super. I jako mi se sviđa ta činjenica :D. Svaki dan je sve bolji i bolji, sve sretniji i sretniji. Ne znam zbog čeg, oke za sada sam super krenula s ocjenama, ali ne znam šta me toliko usrećuje. Nisam se zaljubila, nitko mi se ne sviđa. Nego u petak je malo padala kiša i ja sam malo pokisnula i tak mi se pokvarila zurka. Mama mi lijepo ufrčkala kosu, i kak je kiša padala sve se poravnalol, al aj nema veze hehe. Sljedeći tjedan samo do četvrtka u školu. Ma to je bzvz. Al aj nema veze. Da napkon su se sjetili reć nam kad imamo ponovo trening, s tim da sam ja frendici jučer rekla eno onog glavnog našeg kluba i ona otišla i pitala ga i on reko kada, kako i gdje imamo trening :D. I ja sam sada zbog tog verry happy. Nego jučer sam bila na kavi s Melindom. Bilo je tako super, samo smo se smijali, i to je savršen dan. Kako ja nju volim i druga frendica koja je bila s nama. Ma one su legende. Hvala im na predivnoj kavi :D. Slikale smo se. Ma stvarno je bilo super. Nego ponekad se zapitam kako je u Bosni. Nisam poprilično dugo bila. Fakat me zanima kako su oni tam, šta kod njih ima novo. Tko je s kim? Toliko tih pitanja. Ali hvala Bogu pa ne moram ić tamo, kad ujak dođe kod mene pitam ga i to je to. Uopće mi se neda tam ić. Oni su mi postali dosadni. Moji prijatelji ovdje su puno zanimljiviji. Možda zato šta su mojih godina i razumijemo se i mogu im sve reć. Dok ovima u Bosni ne mogu baš sve reć, jer oni su malo gluplji pa krivo protumače i onda non stop sprdaju. Baš su se promjenili. I fakat mislim da to nije više ono društvo koje je bilo prije godinu dana, neki su bili ostali normalni, ali sad su poludili. Od kad svi imaju cure/dečke svi su neki bez vremena, ili dođu s nama u grad pa se sam ljubakaju. Pa mislim hallo ima tu još ljudi kojima je neugodno kad se sam ljubakaju. Kud da ja gledam, šta da ja radim u tom trenutku? Usred priče se oni meni počnu ljubakat. Ma za poluditi. A ovak kad sam u Sisku idem gledati utakmice (rukometne), idem na kave, idem van. I to sve idem s frendovima koji su normalni i s kojima ja mogu normalno pričati. Idem sada. Mislim da bi to bilo to. Pusse

Photobucket

Ta slika mi je tako posebna i ljepa :D.

- 15:38 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

°Ukratko°

Photobucket

Ime: Amy
Dob:17

°Neke stvari o meni°

Photobucket

Djevojka koja na sve gleda pozitivno. Svijet joj je u ružičastoj boji. Voli iskrene ljude, ne voli laž, prevaru, dvoličnost. Uvijek na svojim greškama uči. Djevojka koja ima dva života, jedan svoj i drugi kojoj ga stvore oni koji ju ne vole. Jako tvrdoglava, koliko god da govori da prizna kada nije u pravu, nije istina, jer njena tvrdoglavost neda nikome da bude u pravu. Loša mana, zar ne? Ne voli previše tračati, ali ono što je čula i ima dokaz za to ili je vidjela kaže. U njenom životu postoje samo dvije osobe koje voli više od života, a to su njen tata i ujak. Ali to ne znači da ostatak obitelji ne voli. Obitelj joj je uvijek bila na prvom mjestu. Dosadni ljudi ju živciraju, ali nema tvrdo srce da ih samo tako otkanta. Ipak sluša njihove priče koliko god oni njih ponavljali i kasnije bila živčana, nego da ih samo tako otkanta. Voli primati kritike kao i komplimente.

°Najdraža°

Photobucket

Njena najdraža pjesma je: Daleko si <3

°Corset°

Ova kutija cigareta i ova cigareta je tako divno sređena. Presavršeno. Na slici se ne vide šljokice po kutiji, ali ima doista po sebi šljokice, i jako mi je teško bilo zapaliti takvu cigaretu. Previdno su to uredili. Imaju i roze. :)

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket