petak, 29.05.2009.

Kako ima bezobraznih ljudi

Zašto su ljudi takvi. Čudni, bezobrazni, dvolični? I još tog. Mislim do prije dva tjedna sam joj bila super, a sada sam joj dobra samo kada joj oko nečeg mogu pomoć, kada joj nešto treba staviti na USB, a da me pita kako si ti ili šta ima novo. Ne tog nema. Sada sam dobra da bi me mogla iskorištavati. Je li to prijateljica? E pa nije. To je bezobrazluk. I to krajnji bezobrazluk. Kroner i ja priđemo, a njih tri odu, jer im mi smetamo očito, ili nas izbjegavaju. Ali neka. Trebat će one mene nešto, misle da ću biti budala i da ću pomoć. E pa neću. Nekada i ja njima treba odbrusiti. Ja nisam osoba koja se voli svađati s bivšim najboljim prijateljicama, ali šta je previše previše je. Ona misli da je ona meni draga i da mi je još uvijek stalo od mene. Nema pojma koliko me živcira, koliko me živcira to njeno iskorištavanje, ali oke. Ajd neću joj niš govoriti svakako smo još samo dva tjedna zajedno. I to jedva čekam da prođe. Falit će mi jedino dečki iz razreda, Kroner i Bosnka, možda još neke osobe i to je to. Nemam mi više tko faliti. Nego pustimo mi to na miru. Moj život se pretvorio u komu. Niš nije na svom mjestu. Sa sve i jednim se ukućanom svađam. Da me izbace iz stana ne bi me čudilo. Brata je dovoljno da pogledam, ja sam živčana. Stari dosadan s školom, staroj se treba sve crtati da bi skužila. Poludit ću. Možda je to sve od umora, od napetosti zbog srednje. Ne znam ni ja sama. Sva sam neka u PMS-u, a možda su moji. Ma ko će ga znati. Samo znam da ću poluditi. I onda 30.06. moram ići na mjerenje zubi, a zašto? Ala ne, pa zbog aparatića. Ajmeee. I to ću valjda dobiti onaj koji se ne sikda. Ma lijepo. Ako će nekog to iritirati, onda sam to definitivno ja. Nekada su oni bili IN, ali sada nisu. Aaaaa da ga bar ne moram nositi kmeee. Ja ne želim aparatić i gotovo. Ko to još nosi? Skoro pa niko. Aaaaaa ne želim kmeee. Dosadno mi je i rješavam kojekakve kvizove na fejsu, zajebavam ljude na fejsu idem sada. Pusse svima.

- 21:04 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

°Ukratko°

Photobucket

Ime: Amy
Dob:17

°Neke stvari o meni°

Photobucket

Djevojka koja na sve gleda pozitivno. Svijet joj je u ružičastoj boji. Voli iskrene ljude, ne voli laž, prevaru, dvoličnost. Uvijek na svojim greškama uči. Djevojka koja ima dva života, jedan svoj i drugi kojoj ga stvore oni koji ju ne vole. Jako tvrdoglava, koliko god da govori da prizna kada nije u pravu, nije istina, jer njena tvrdoglavost neda nikome da bude u pravu. Loša mana, zar ne? Ne voli previše tračati, ali ono što je čula i ima dokaz za to ili je vidjela kaže. U njenom životu postoje samo dvije osobe koje voli više od života, a to su njen tata i ujak. Ali to ne znači da ostatak obitelji ne voli. Obitelj joj je uvijek bila na prvom mjestu. Dosadni ljudi ju živciraju, ali nema tvrdo srce da ih samo tako otkanta. Ipak sluša njihove priče koliko god oni njih ponavljali i kasnije bila živčana, nego da ih samo tako otkanta. Voli primati kritike kao i komplimente.

°Najdraža°

Photobucket

Njena najdraža pjesma je: Daleko si <3

°Corset°

Ova kutija cigareta i ova cigareta je tako divno sređena. Presavršeno. Na slici se ne vide šljokice po kutiji, ali ima doista po sebi šljokice, i jako mi je teško bilo zapaliti takvu cigaretu. Previdno su to uredili. Imaju i roze. :)

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket