Mala princeza

11.02.2006.

Jezik mi je vezan... Kada se nešto stvarno lijepo događa, ne valja o tome pisati... A život stvarno može biti lijep, mogu se pobijediti strahovi, mogu se dogoditi promijene, mogu se ispuniti želje - samo treba naučiti popustiti konce u pravi trenutak. Učim puno o sebi, svojim ciljevima i mogućnostima, listi prioriteta, međuljudskim odnosima, o svom odnosu sa "Gornjim domom"... Mogla bih slobodno reći da mi je 30-ta jedna od do sad najkvalitetnijih godina u životu.

Svemir trenutno prolazi pored mene - ljuti muslimani, ogorčeni radnici Coca-cole, Vesna Škare-Ožbolt, Olimpijske igre... Tu sam negdje, stojim po strani i smješkam se. Ne, ne zabavljaju me prijetnje smrću, politika ili potresi, zabavlja me moj mali svijet u kojem se događa nova evolucija. Pa iako se ta planeta Male princeze trese od raznih vulkana koji stvaraju novu sliku njezina svijeta, princeza je oduševljena promjenama. Događa se... Ne zna kakav će biti konačan ishod, možda će se dogoditi Sudnji dan, pa će sve biti bačeno na novi početak - ali više nema jednoličnosti svakodnevice, a energija koja objedinjava rušilačku i stvaralačku snagu ispunjava tijelo do posljednje stanice.

Ma što se dogodilo bit će dobro - lekcija je savladana.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.