San

01 veljača 2013

Polumračna soba.Okružena sam ženama,vidim njihove siluete ali ne vidim lica.Jedna mi dodaje bočicu svojeg parfema.Stavim kapljicu na lijevo zapešće i upijam slatki miris cedrovine,papra i mošusa. Prilazi mi druga žena sa svojom bočicom parfema ,raspršim slatko-voćni miris po cijeloj sebi i sanjarim zatvorenih očiju,omamljena esencijom ruže.Razmišljam kako u torbici imam svoj mini parfem Red Dress ,izlazim iz sobe i shvaćam da se nalazim u voćnjaku.Noć je.Neka žena me uhvatila ispod ruke ,šećemo u tišini ,odjednom nas okruži svjetlost.Podignemo pogled a ona mi tiho šapne na uho-pogledaj Veneru kako sjaji !Zagledana u nebo upijam njenu svjetlost potpuno očarana velikom sjajnom zvijezdom. Ona me povuče za ruku i kaže -požuri uskoro će nestati,kušaj ovo voće! Nudi mi tek ubrano voće ,ne razaznajem što je to .Govorim joj da je vrlo resko,a ona mi šapne -takvo mora biti jer te osvježava!


Budim se iznenađena ! Osjećam se napunjeno !

Na analizu ću se baciti kasnije ,sada idem uživati u danu koji nekako obećava...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.