morsky blog

četvrtak, 17.06.2010.

odo ja

..... na prvu turu ljetovanja.
A ne da san ga zaslužila, nego san zaslužila jedno pravo pravcato ljetovanje, ispod suncobrana na pješčanoj plaži, s kokteklom s kišobranićem u ruci, u skupom kupaćem i s potpisanim šugamanom. Na Sejšelima, naprimjer. Ili tako nekom fensi odredištu. Ili bar na nekom plovećem hotelu.
Ali eto, zadovoljiću se i malim odmorom (uz rad na pripremi turističke sezone) u mojoj kućici.
Kad ne može bolje.

Jer ka što sam rekla, zaslužila sam odmor. Od umora, naravno. Od rada, od škole, od crkve, od ispita, od brige, od svega.

Obavili smo pričest.



Završili glazbenu, odsvirali (i odslušali) puste koncerte.



Odradili školske izlete, predali učeničku knjižicu, rišili se učiteljica, još nam samo ostaje nekoliko ispita i odradili smo i prvu godinu faksa, i rišili se Zagreba do jeseni.

Bilo je još nekih sitnica koje su me dotukle, ali ne bih sad o tome.
U svakom slučaju, sama sebi dodjeljujem malo godišnjeg.
Tamo gdje sve po mom.











- 15:11 - Komentari (9) - Isprintaj - #