morsky blog

utorak, 17.02.2009.

pakao na zemlji

U najvećim požarima u australskoj povijesti koji su se premetnuli u najveći požar u povijesti čovječanstava poginulo je oko 400 ljudi, za sada.
Australske vlasti inzistiraju na teoriji o namjernim podmetanjima požara. Inzistiraju da se podnese kaznena prijava za masovno ubojstvo protiv nepoznatih počinitelja. Iako zvuči kao naučna fantastika, moguće je. Ipak, činjenica da vlada strahovito duga suša, a temperature su se danima zadržavale na 44, 45, 46 pa i 46,7 (!) stupnjeva celzijusovih, pokazuju u smjeru masovnog ubojice budućnosti - Globalnog Zatopljenja. Frankensteina kojega smo sami proizveli. Čovječanstvo je sam svoj masovni ubojica, izgleda.

U strahovitoj vatri na ogromnim površinama stradalo je najmanje milijun životinja. Ko zna koliko će ih još poumirati zbog uništenja njihovog staništa i biljnog pokrova koji im je hrana.


Photobucket

"U sjeni ljudskih tragedija našle su se tisuće životinja izginulih u vatrenoj stihiji. 'Sve je potpuno uništeno', izjavio je predsjednik Australskog vijeće za zaštitu životinjskog svijeta, Pat O'Brien. 'Klokani, životinje koje žive na drveću poput oposuma i koala, jednostavno su nestale progutane vatrom. Stradala je stoka na farmama, došlo je do potpune devastacije životinjskog svijeta."

Ustvari, ovaj tekst sam bespotrebno pisala. Htjela sam samo objaviti sliku, koju mi je poslala moja M. iz Sydneya. Od svih slika užasa koje sam vidila, ova me najviše ganula.
Kad sam bila mala i gledala "krvave" ratne ili kaubojske filmove, stoički bih odgledala sve užasne smrti, ranjenike, umiruće, sve grozote ne bi mi suzu na oko izmamile. I onda bi poginuo konj. Uvijek je bio neki konj. I njegovo umiranje u krupnom planu.
I tu bih se ja slomila.
Nisam mogla gledati te oči.
Jer konj nikad nije bio nimalo kriv. Ali baš nikad.

- 09:54 - Komentari (17) - Isprintaj - #