morsky blog

utorak, 10.02.2009.

kiša, dažd, daž ...

Ove googlarije su super stvar. Svakakvim ludorijama dođe se do mog bloga. Neki ga traže po imenu, a neki došvrljaju slučajno ukucavši npr. "obnova knjige odisej na otoku kiklopov". ??? Sad mi je ža što nisan zapisivala neke zanimljive fraze.
A najčešće ga ponudi kad ljudi ukucaju "meteorološki izvještaj" tražeći, naravno, aktualne vremenske prilike na nekom području. Valjda mi se neki post tako zva i sad progoni sve koji oće znat kakvo je vrime.
E pa, kad već pitate, evo najnovijeg izvještaja. Upravo sam jučer počela pisati post o kišama koje natapaju Dalmaciju već više od misec dana.
U međuvremenu, jučer, okrenilo nakratko na buru, čak san uspila osušit dvi makine robe, pa sam bila odustala od meteorološkog jadikovanja.
Ali evo, vratila nam se. Kiša.

Photobucket

Potopilo nas. Dobivamo plivaće kožice.
Gusterne pune odavno. Nama dosta.
Poljoprivrednici već lagano ludi.
Masline, vinogradi, voćke, triba to orizati, urediti, pripremiti. Kumpire, bob, pomidore triba posaditi...
Kauči su nam se udubili od sidenja pred televizijom.

Kiši već više od misec dana. Nekad sipi, nekad pljušti, ali ne staje.

Ali za nas na moru nema straha od velikog potopa. Noine arke na svakom koraku. Za sve ima mista. Pa ćemo plutati. Do nekog sigurnog kopna.

Photobucket

Photobucket

Možda izgleda malo pošemereno, ali obožavan gledati dolazeću neveru iz zavjetrine sigurne luke. Volin gledati ljude koji užurbano spremaju i osiguravaju brodove, rastežu konope, provjeravaju sidra i slično. Ne znan odakle mi to, ali u sebi osjetin neku duboku sigurnost od tog prizora.

Photobucket

Photobucket

BTW, u zadnjih misec dana izgubila san najmanje pet-šest kišobrana. Još su ostala tri-četri polomljena.
.....................................................

I dok smo mi tako pokisli i poplavili, na drugom kraju svita, tamo di bi stigli kad bi prokopali tunel iz mog podruma, barem su tako pokazali moji izračuni i proračuni, dakle tamo daleko, e njih jadnih muče problemi sasvim druge vrste. Suprotne vrste.
Oni su se jadni skuhali i izgorili.
Da bi dočarali svoje muke, moje veze iz Australije poslale su mi dramatičan mejl sljedećeg sadržaja.

JADI MALOG KOALE

Photobucket

Photobucket

Photobucket

- 15:03 - Komentari (10) - Isprintaj - #