,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> ,blog.dnevnik.hr/zmayski" />

Zmayski z Brega landra naokolo

24.06.2012., nedjelja

Sumrak u Zagrebu; "Nightrider"

Tko se ne sjeća ludog lika iz prvog Mad Maxa; Nightridera i njegovog uzvika; "I am the Nightrider! I'm a fuel-injected suicide machine!"?!? Ili rečenice "The Night Rider, remember him when you look at the night sky."?

Noćas sam ja Noćni jahač, ali za razliku od našeg psihotičnog, bipolarnog prijatelja iz Mad Maxa, kao i obično ja sam pažljiv, promišljen, gotovo pa ziheraš - iako mnogi moji frendovi baš i ne bi odabrali te riječi kako bi me opisali. nut No, bilo kako bilo, cilj mi je jahati cijelu noć, bez prestanka - a to me valjda kvalificira kao "Nightridera". yes

Radio sam do 8 navečer (nedjeljom! Pa gdje toga ima...) i potom odjurio doma kako bih krenuo na vrijeme. Tenu sam za put spremio još sinoć, tako da sam izbjegao nervozne pripreme u posljedni tren. Krećem nešto nakon devet - a prije par dana je bio početak lijeta, solsitcij i najduži dan u godini - tako da je uistinu još uvijek dan. Zastajem još u Zagrebu - valja mi malo i dokumentirati ovaj ne-baš-svakodnevni izlet, pa slikam Tenu u sumrak...

- 21:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.