Zmayski z Brega landra naokolo

29.04.2011., petak

Ae, vrag ti prišu odnia, ulovila nas fjaka...

Jutros startamo stvarno polako. Sve te kavice i dolaženja k sebi; većina je feštala do jutra, tako da nije ni čudo; samo ja i Petrinjci smo pobjegli u krpe rano; oni rano i polaze zbog nekih obaveza, a ja sam jučer vozio cijeli dan kroz kišu, tako da imam nekakvu "ispričnicu".

Kleku je krepao akumulator pa ide nabaviti novi, Žiža odlazi na Korčulu (više mi se sviđala njegova bembura - GS 1150, ako se ne varam - u starom, kako on to kaže "partizanskom" izdanju; bila je crvena a on je prelakirao u - naravno - crno), Petrinjci su ranim jutrom zapalili doma, tako da za fotkanje u Lori pred polazak ostaju samo zagrebački Veterani; barem im svima tako na pločicama piše. pjeva

Kad najzad krenemo, stanemo još u Splitu, tankirati. Dečko koji radi na benzinskoj me usporeno pita je li to negdje bila bajkerska fešta. Odgovaram kako smo bili u gostima, kod Četvrte. Odjednom se "budi" i impresionirano nas zagledava; "A, svaka čast, svaka čast! Pa sretno vam na putu bilo!" Lijepo je vidjeti da to ime i danas ima pozitivan odjek!

- 10:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.