Zmayski z Brega landra naokolo

28.04.2011., četvrtak

Na blagajni valja ostaviti 50 kuna - veli žena koja prodaje karte - osim ako sam student (što ona baš i ne bi rekla). Ili ako sam penzioner... hvatam se za slamku; O, pa ja sam vojni penzioner! - Imam li kakvu potvrdu? - pa, nemam, ako želi neka mi da tu jeftiniju kartu, a ako ne, platiti ću punu cijenu. Malo me zagleda i daje mi kartu za 20 kuna... hvala lijepo! thumbup

Vanjski izgled kuće i unutrašnja konstrukcija su klasični, ali sadržaj, eksponati i uređaji; sve je prezentirano i opremljeno vrlo suvremeno, vjerojatno nastojeći naglasiti kako je sam Tesla bio ispred svog vremena.

Većina tematskih naslova je napravljena od neonskih cijevi, naglašavajući ideju "Čovjek koji je osvijetlio svijet!"

- 15:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.