Zmayski z Brega landra naokolo

28.04.2011., četvrtak

Uskršnje-prvomajski tjedan; pa tko je vidio raditi tih dana?!? Hajde dobro, kriza je, mora se malo i raditi, ali neću valjda cijeli tjedan protraćiti na bezveznu šljaku i zgrtanje nepreglednih hrpa novca! Par dana valja odvojiti i za guštanje; zato u četvrtak ujutro padaju posljednje pripreme i krećem prema jugu. Kiša bar nije razlog da se ne ide; navlačim kišnjak, obavljam "par sitnica po gradu" i valja mi poći! Dio škvadre je već od jučer u Splitu.

Neki dan me ekipa u Zaboku kubala zbog narančastog odijela - da jesam li ja to iz "Hrvatskih cesta!" (odgovaram da sam Švicarski policajac! ;-) Dečki ni ne znaju koliko su zapravo bili pristojni i fini u svojoj zezanciji: prošle godine rolam na Jarunu u narančastoj majici, par se klinaca uz stazu zabulji u mene, a jedan drekne "Pazi, ide ralica!". Štos za krepat; kad sam se napokon prestao smijati odgovorim mu da mu se mama nije ništa žalila. Fora je dobra, ali ipak ne valja ostati dužan...

- 10:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.