Zmayski z Brega landra naokolo

02.04.2011., subota

Megaturboultramaksi šminka

Nikad se ne mogu nagledati ovakvih bajkova i nadiviti im se dovoljno!

To je toliko daleko od mog načina vožnje i toga što mi predstavlja motor, da se uvijek čudim ovakvim strojevima ko' pura dreku. Mislim; neporecivo je riječ o prelijepom stroju, skladnom, upicanjenom, tehnički besprijekornom, sa stilom - i nevjerojatnom cijenom. Ali, ja ne znam da li bih ikada mogao voziti takvu mašinu, osim kad bih bio bogat preko mjere i imati desetak različitih bajkova u garaži. Meni je bajk sredstvo za skitnju, moj drug na cesti, putu, šumi - a ne na ulici i pred kafićem. Pazi; ne da pljujem po takvom stilu, samo mi je dalek i teško shvatljiv... ali, da je lijep, definitivno je!

Kao što je rekao kapetan Jack Sparrow: "Sloboda... to je ono što brod jest. Nije to samo kobilica i trup, paluba i jedra. To je samo ono što brodu treba. Ali, ono što brod jest...ono što Crni Biser uistinu jest... je sloboda!" Kapetan Jack Sparrow današnjeg doba zove se biker Jack Sparrow.

- 09:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.