Zmayski z Brega landra naokolo

02.04.2011., subota

Jožek na dedeku

Joža, ne zamjeri na naslovu; ali, kako poslovica kaže: "Svemu mogu odoljeti osim iskušenju!" - tako i ja ne mogu odoljeti zgodnoj igri riječi! zubo

No, evo proljetnog DDK, da ne kažem "dedeka" i prisiljen sam pribjeći statistici i njenim frazama koje puno više skrivaju nego što otkrivaju pa reći kako je, što se Veterana tiče, ovaj DDK posjećen 100 postotno, u odnosu na predhodni. Koliko nas je došlo na prošlojesenji, toliko nas je pohodilo i proljetni. Dvojica! Znam da se ne može biti na dva mjesta istovremeno, i da je prisustvovanje projektu MK Veterani - Koprivnica - "Sigurno na dva kotača" barem jednako važno koliko i darivanje krvi, ali smatram da bi se trebali malo više eksponirati. Danas mi je došao jedan biker, pokazao na moje boje i rekao: "Zmayski, da tebe nema, ja bih zaboravio kako izgleda grb Veterana!". Nije baš laskavo...

- 09:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.