Zmayski z Brega landra naokolo

03.08.2010., utorak

Jelačić plac

Od Kamenih se vrata spuštam Radićevom do Trga - tu gasim motor i guram ga do spomenika. Gledaju me kao čudaka - ali se nisam htio praviti frajer i voziti bajkom po Trgu - ovako u skromnosti nalazim dostojanstvo. A i drago mi je znati da ljudi oko mene - dok u bojama mog prsluka prepoznaju branitelja - vide da si ne uzimam nikakva posebna prava i jednostavno guram motor, umjesto da ga vozim.

Kod spomenika Jelačiću stajem i slikam se - dobro, istini za volju slikam Tenu, s Jelačićem - tvrdoglavo žensko; koliko sam puta ja nju slikao, a ona mene neće nijednom...
- 19:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.